Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-07, 20:00
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Måste fråga, vem la sig för att fucka med sitt team?
Jag verkar ha sämst minne, kommer inte ihåg något från förra säsongen.. Hur kommer alla ihåg så mycket detaljer? Känner mig helt väck 😂

Tycker ingen sticker ut supermycket denna säsongen. Inte direkt fått någon favorit, orkar inte kolla varje dag så ligger efter lite hela tiden.

Ett tag trodde jag att Johan inte var kvar för man knappt aldrig ser honom.
Charlie är en intressant person, kan inte riktigt sätta fingret på honom. Tycker både om honom och avskyr honom. Tycker han är lik någon i sitt sätt men kan inte komma på vem.

Trist att lagen inte blandades mer än dom gjorde, men spännande med sammanslagning nästa vecka.

Dennis Johansson tog medvetet ut sämsta möjliga lag som slöade och missade sig igenom en tävling de inte ville vinna.
2023-11-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Håller helt med, min lista.

Gillar
1. Charlie solklar etta.
2. Pelle
3. Magnus
4. Emilio

Ogillar
Lappen, SkogsmulleJohan, Ken och alla höns utom möjligen Maria. Samtliga saknar ryggrad.
Franz hamnar mitt emellan.

Min lista
Ylwa
Charlie
Daniella
Emilio
Tove
Emilia
Resten göre sig inget besvär.
Emilia känns lite anonym och har börjat sin resa på gränslandet så hon är en reserv på listan. Tove både gillar jag och har lite svårt för. Daniella har slagit ut flera på gränslandet och har en trevlig approach. Emilio kämpar på och är också trevlig. Charlie är den som sticker ut mest. Gillar honom även om han inte är så trevlig alltid. Ylwa vilken kvinna. 68 år gammal så är hon lika duktig som de andra. Hon är såklart inte lika stark som en man men definitivt lika duktig som tjejerna trots att hon skulle kunna vara mormor till vissa av dem. Hoppas Ylwa vinner hela skiten!
2023-11-07, 21:29
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enotroligkille
Charlie är verkligen en hemsk människa.

Ja han bestämmer vad de andra får fråga honom och inte. Hur de andra ska vara mot honom och inte. Nedvärderar de andra för att de inte tänker eller gör som honom.
När han inte ens kan ta det enkla som att någon säger god morgon, så måste han ha det väldigt jobbigt I sitt psyke.
Men han gör dock bra tv, han ger oss något att diskutera!
2023-11-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
2023-11-07, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Måste fråga, vem la sig för att fucka med sitt team?
Jag verkar ha sämst minne, kommer inte ihåg något från förra säsongen.. Hur kommer alla ihåg så mycket detaljer? Känner mig helt väck 😂

Yo!

Det stora svaret:

Nu funderar jag på att kolla ikapp resten av programmen jag ligger efter med i år. Har skummat tråd och ser att det är rätt många som håller Charlie och Tove högt - det värmer.
Senast redigerad av asdman123 2023-11-07 kl. 22:52.
2023-11-07, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har han utrikes bakgrund? Ser ut så på hans syskon.

Det verkar så, ja. Ingenting uttalat på hans insta, men mamman kommer helt säkert från ett annat land, tippar på Turkiet, Mellanöstern, för hans syskon är ju lika mörka i hy och hår som han själv.

Det enda som är säkert är ju att mamman fött honom och svenska pappan kan ju vara plastpappa.
2023-11-07, 23:40
Medlem
OK70s avatar
Vad är det för otrevligt/hemskt Johan sagt/gjort i veckan? Använd spoiler om svaret bara finns för dem som har Plus.
2023-11-08, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Vad är det för otrevligt/hemskt Johan sagt/gjort i veckan? Använd spoiler om svaret bara finns för dem som har Plus.

2023-11-08, 01:05
Medlem
picapicans avatar
Kan detta verkligen vara Charlie, innan hans viktresa började?

https://www.instagram.com/p/uSaxL3wem1/
2023-11-08, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Kan detta verkligen vara Charlie, innan hans viktresa började?

https://www.instagram.com/p/uSaxL3wem1/
Det där är Zach Galifianakis.
2023-11-08, 01:13
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Ja, juste. Det är inte så att det är narcissisterna du relaterar till, du är bara väldigt mån om rättvisa.

Hur gick det på fantasirättegången mot Amandahatarna efter förra säsongen förresten? Fick alla den dödstraff de förtjänade?

Det här trodde jag redan var avgjort, men tydligen inte. De icke existerande trygga, stabila och helt normala alfahanarna existerar i verkligheten lika mycket som rättegången mot Amandahatarna.

Ja, juste. Återigen: Det är inte så att du relaterar till narcissism? Nej juste du gillar bara rättvisa.. så var det ja..

Ja det är klart du inte relaterar till andra tjejer, (förutom ADHD-Amanda dvs) för alla vet ju att tjejer är dumma i huvudet. Du är det där tjejen som inte kan umgås med andra tjejer för att de blir så avundsjuka på dig, och det är inte för att du söker bekräftelse hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet, utan det är bara för att du är så jävla snygg och smart. Det är därför alla hatar dig, eller hur?.

Ja juste du gillar inte människor överhuvudtaget och det har inte heller med ditt beteende och narcissism att göra.. Det är bara för att du är så jävla bra. Det är som att du är från en annan planet

Det är inte så att det skär sig även med killarna efter att de är klara med dig, Nej nej..

Det är för att det en efterbliven fråga.

Att du enligt eget påstående ser pk-Els-Marie som "gudfadern" och kallar henne intellektuell samt köper bög-Kens offerkofta rakt av säger allt. Uppenbarligen saknar du omdöme helt.
Du saknar även kunskap gällande alfas eftersom du tror att wannabees är samma sak vilket det givetvis inte är.
Jag står alla gånger för att jag har betydligt lättare för att relatera till en stark tjej som Amanda än en svag mobbartyp som Els-Marie. Om det gör mig till "narcissist" så är jag helt ok med det.

Frågan är högst berättigad eftersom du försvarade Kens beteende till fullo och ansåg honom "orättvist utpekad", att hans "white tears"-kommentar inte var rasism utan att det var vi som hade problem med hans beteende som var rasister, att han levt under fördomar och förtryck hela sitt liv osv. En massa ursäkter och gråtvalser var det enda du hade att komma med istället för att kalla en spade för en spade.
Men tack för visat intresse. Ibland är ett icke-svar väldigt talande och ett svar i sig
2023-11-08, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Att du enligt eget påstående ser pk-Els-Marie som "gudfadern" och kallar henne intellektuell samt köper bög-Kens offerkofta rakt av säger allt. Uppenbarligen saknar du omdöme helt.
Du saknar även kunskap gällande alfas eftersom du tror att wannabees är samma sak vilket det givetvis inte är.
Jag står alla gånger för att jag har betydligt lättare för att relatera till en stark tjej som Amanda än en svag mobbartyp som Els-Marie. Om det gör mig till "narcissist" så är jag helt ok med det.

Frågan är högst berättigad eftersom du försvarade Kens beteende till fullo och ansåg honom "orättvist utpekad", att hans "white tears"-kommentar inte var rasism utan att det var vi som hade problem med hans beteende som var rasister, att han levt under fördomar och förtryck hela sitt liv osv. En massa ursäkter och gråtvalser var det enda du hade att komma med istället för att kalla en spade för en spade.
Men tack för visat intresse. Ibland är ett icke-svar väldigt talande och ett svar i sig
Surakuken är blockad, men jag kan svara åt honom:
Det är inte så svårt att hitta största white trash tjejen i tråden. Det är inte heller svårt att förstå varför du står på Therese sida när hon ställs mot nån som Els-Marie.

Du känner stark för folk som blir utstötta från gruppen va? Har det hänt dig mycket i livet? Har du stannat upp och funderar varför? Eller brukar du gå i den typiska förnekelsen att alla är så himla avundsjuka?

Du tror det finns trygga alfakillar utan kontrollbehov, tror du på tomten också?
Tror du på allt sånt som typiska white trash brukar tro på? Spöken, utomjordningar?
Senast redigerad av BalderRabalder2023 2023-11-08 kl. 02:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in