2023-11-07, 18:28
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 304 har dessutom en svag dialekt. Kan ha ett ursprung i trakterna omkring eller runt Gävle?

Han antydde att chefen och en kollega på jobbet och två polare kunde tänka sig att gruppknulla det han trodde vara ett barn.

Skyddas kanske på jobbet och av sina vänner?

Obehaglig jävel som borde hittas.

Han har förmodligen redan fått sparken vid det här laget. Men märkligt att ingen lyckats skaka fram ett namn än.
Det där med sexfantasierna om chefen ska vi nog inte fästa så stor vikt vid. Dessutom ligger fiskaren på rätt hårt om gruppsex i kontorsmiljö.
Senast redigerad av dead-arson 2023-11-07 kl. 18:33.
Citera
2023-11-07, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Finns det någon gädda som har varit lika svår att identifiera som gädda #304?

Om det blir en lugn natt på jobbet, så ska jag göra mitt allra bästa detektivarbete för att hitta han! 🧐🔎
Vilka konkreta ledtrådar finns om honom?
Ålder, sambo, huvudstaden, civilingenjör, tränar på gym, sportintresserad, porrskadad, längd, teamledare med bra lön... förmodligen Anton som mellannamn då gäddor har så kass fantasi. Ingen som har nån bra ansiktsigenkänningsapp?
Citera
2023-11-07, 18:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Finns det någon gädda som har varit lika svår att identifiera som gädda #304?
Det är ungefär 25 st som inte är identifierade här på Flashback.
Citera
2023-11-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalz
Ålder, sambo, huvudstaden, civilingenjör, tränar på gym, sportintresserad, porrskadad, längd, teamledare med bra lön... förmodligen Anton som mellannamn då gäddor har så kass fantasi. Ingen som har nån bra ansiktsigenkänningsapp?
Det har tidigare skrivits Björn civilingenjör här.
Citera
2023-11-07, 19:13
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det har tidigare skrivits Björn civilingenjör här.

Ja var en konstig rebus också kring efternamnet
Citera
2023-11-07, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det är märkligt att Kalle Anka lyckats klara sig från att bli identifierad från flashback

Jag har gjort en rebus på honom i tråden.
Citera
2023-11-07, 19:22
Medlem
304 är efternamnet svårt?
Citera
2023-11-07, 19:22
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Jag har gjort en rebus på honom i tråden.
Jag hittade den, men den var svår. (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-11-07, 19:23
Medlem
PittoreskHares avatar
304, nån har skrivit förnamn som är samma som ett stort brunt djur. Finns en sån med mellannamnet som han använder i chatten i Stockholms innerstad, ålder 34. Isf är efternamnet Ture Sventon-skådisens förnamn + son. Kan det vara han? Har en sambo med ett ovanligt namn.
Citera
2023-11-07, 19:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Råkade posta i fel tråd då Lysturken som jag citerade hade skrivit i den andra tråden. Men här kommer en lista på de gäddor som är oidentifierade:

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Stämningen känns en aning moloken härinne just nu. Vi har gått bet på två gäddor i rad nu då varken pederasten med kroppsdelar eller den senaste skelleftegäddan är identifierade. Så jag skapar två nya rebusrundor för dessa och så hoppas vi på det bästa!

Rebusrunda 25: Gädda med kroppsdelar #147

Kallar sig Magnus L, säger att han är 56 år och bor i Bromma samt jobbar för ett IT-bolag som har kontor inne i stan. Konfrontationen skedde utanför hotellet Elite Eden Park Hotel på Sturegatan 22 som ska ligga 20-25 min från kontoret om man promenerar. Han lär också vara sambo med en annan man.

https://dumpen.se/2022/09/12/gadda-med-kroppsdelar-napp-147-stockholm/

Rebusrunda 26: Förvånad gädda från Skellefteå #148

Kallar sig Anders Andersson och lär vara bosatt i lägenhet (uppger att han har balkong) i Anderstorp i Skellefteå. En medlem här på Flashback ser honom ibland på promenad och skulle eventuellt kunna ta reda på mer om tillfälle ges. Han uppger också att han gått 94 mil sedan han skaffade Runkeeper och har nog synts mycket på vägarna i området. Kan dock hända att han kommer synas mindre framöver nu. Skriver att han oftast solar och badar i Sjöbosand nära flygplatsen. Han hade också sol på sin balkong kl. 11:56 då han skrev att han satt och njöt där, samt även sol vid 15-tiden enligt ett foto och därmed alltså sannolikt eftermiddagssol.

https://dumpen.se/2022/09/15/forvanad-gadda-fran-skelleftea-napp-148/

Kom igen nu, gubbar! Nu plockar vi dom här jävla svinen!

Har du koll på någon av dessa gäddors identiteter? Skapa gärna en rebus så att de får sin välförtjänta kvart i rampljuset.

ALLA ska fram!

Tidigare olösta fall:

Rebusrunda 6: Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 14: LundFredde
Rebusrunda 16: Kalle D i Enköping
Rebusrunda 17: Garderobspedofilen i Kvidinge
Rebusrunda 18: Somaliern från Kista
Rebusrunda 19: Sandnegern från Jakobsberg
Rebusrunda 20: Darth pratar i telefon
Rebusrunda 21: I de grönaste buskarna
Rebusrunda 22: Standardgäddan
Rebusrunda 24: Håll tungan i mun, Micke

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ovan är det senaste inlägget jag hittar där Lysturken sammanfattar vilka som saknar rebus. Sen dess har följande tillkommit:

#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Bossgäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#280 Barnkär i Eskilstuna
#283 Gränslöst var det här, ja
#294 Vällingbyvreden
#300 Trehundrade gäddan

Totalt får jag det till 33 gäddor som Flashback inte lyckats identifiera. Med reservation för att jag har missat någon rebus på någon av dem jag nyss räknade upp.

Så för den som vill gräva finns det jobb att göra!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-07 kl. 19:57.
Citera
2023-11-07, 19:40
Medlem
#304 Rebus

förnamn Barnprogram med downssyndrome pojke
Efternamn Transportera sig med sina ben -G+ där vatten möter land
Lillbabsort
Citera
2023-11-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PittoreskHare
304, nån har skrivit förnamn som är samma som ett stort brunt djur. Finns en sån med mellannamnet som han använder i chatten i Stockholms innerstad, ålder 34. Isf är efternamnet Ture Sventon-skådisens förnamn + son. Kan det vara han? Har en sambo med ett ovanligt namn.
Går att få fram bild på personen genom din rebus och han är inte alls lik gäddan, så det går att avskriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in