2023-11-07, 16:49
Medlem
Bertil.1987s avatar
Det är märkligt att Kalle Anka lyckats klara sig från att bli identifierad från flashback
Citera
2023-11-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det händer då och då. "Tim Got" a.k.a Boss-gäddan är oidentifierad om jag minns rätt.

https://dumpen.se/2023/06/24/boss-gaddan-napp-245-goteborg/

Tänkte på boss gäddan i veckan. Sjukt ingen vet vem han är??? Enkel att känna igen tkr man.

Men senaste gäddan. Jäklar va han fick fart.

Han har nog en hel del skit på sin dator. ”Fejk”snap endast för ragga barn.kan nästan tro han är med i någon pedofilring med tanke på att han frågade om barnet ville träffa 3 st
Citera
2023-11-07, 17:01
Medlem
SnokJannes avatar
Artikel i SVT idag.
Kvinna häktad för barnvåldtäkt i Sörmland

Lite citat från artikeln:
"Det handlar om flera fall av grov våldtäkt mot barn och utnyttjande av barn för sexuell posering."
"– Vi har gjort fynd i olika medier är allt jag kan säga."
"Ytterligare en kvinna misstänks för medhjälp i samma ärende, men är försatt på fri fot."

Kan det finnas någon koppling till hongädda Napp #291?
https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/
Sörmland stämmer.
Senast redigerad av SnokJanne 2023-11-07 kl. 17:06.
Citera
2023-11-07, 17:22
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokJanne
Artikel i SVT idag.

"Det handlar om flera fall av grov våldtäkt mot barn och utnyttjande av barn för sexuell posering."
"Ytterligare en kvinna misstänks för medhjälp i samma ärende, men är försatt på fri fot."

Sörmland stämmer.

Länk till tråden:
https://www.flashback.org/t3568014
Citera
2023-11-07, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnokJanne
Artikel i SVT idag.

Sörmland stämmer.

Nej, knappast. Fittpicpeddot har bara fantiserat och spridit BP via kik.

Namn på ena är ute i tråden om artikeln, tjock vidrig jävul till kvinna.
Senast redigerad av Fittpicen 2023-11-07 kl. 17:27.
Citera
2023-11-07, 17:30
Medlem
Nosstocks avatar
Vilken gädda är det (åkt fast minst 2 gr av Dumpen) som säger att han blivit jagad, stalkad och fan och hans moster "för att han är pedofil"? Och spelar förvirrad när han kommer med tåget och möts av Dumpen.

Har för mig att han var en av dom första, men hittar inte honom i arkivet.
Citera
2023-11-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1

Jag blir återigen dock helt äcklad av Sara och Dumpen att de publicerar hela samtalet, specifikt då de delar där gäddan talar om sin sambos sjukdomstillstånd. Vare sig det stämmer eller inte så är det ingenting som bör gå ut. Anhöriga till gäddan har det nog rätt så jävla tufft som det är. Har tidigare slängt in slantar till er vid flera tillfällen för jag tycker att ni belyser ett enormt samtida problem där lagen inte riktigt hänger med, men inte fan är jag intresserad av att fortsätta med det när oskyldiga anhöriga gång på gång blir aktuella inom konfrontationerna. Hur lätt som helst att klippa bort dessa bitar ur samtalet.

r.

Om du tycker det så t.ex maila dumpen och föreslå det, de kanske bara inte tänkt på det.
Citera
2023-11-07, 17:54
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Nu kände han ju förmodligen inte till att samtalet spelades in.
Nä men det spelar ju ingen roll. Det handlar ju om hans beteende. Han använder allt han kan komma på, gentemot den han talar med, för att försöka manipulera henne att känna sympati för honom.
Citera
2023-11-07, 17:55
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harr.
Om du tycker det så t.ex maila dumpen och föreslå det, de kanske bara inte tänkt på det.
Eller om du tycker det så diskutera det i den andra tråden.
Citera
2023-11-07, 18:14
Medlem
Squamas avatar
Hur många civilingenjörer i Stockholmsområdet på 1.95 som vill gruppsexa en 13-åring kan det finnas?
Citera
2023-11-07, 18:17
Medlem
139s avatar
Dumpen.se kommer ju inte vinna pris för "Mest felfria hemsida 2023" men jag brukar ändå kunna navigera den helt okej.

Men nu skulle jag kolla lite på Hank-videon för sextiotusende gången, och tänkte klicka mig dit genom Hall of shame-fliken. Videon publicerades 14 oktober, och sista videon på sida 1 är från 18 oktober. När jag då klickar mig vidare till sida 2 så är första videon från 26 september, alltså har den hoppat över Hank.
Video 285-294 hoppar den bara över.
Och går jag via "Videos från gäddfiske" så hoppar den över 284-294.

Jag vet att jag kan söka på Hank eller 292, och den ligger ju kvar där (som den bör göra i all evighet) men att det ska vara så jävla svårt att få ordning på alla konfrontationer är rätt obegripligt vid det här laget.

Tråkigt om nya dumpenbesökare surfar in på sidan och går miste om årets underhållning liksom.
Citera
2023-11-07, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Hur många civilingenjörer i Stockholmsområdet på 1.95 som vill gruppsexa en 13-åring kan det finnas?

Gädda 304 har dessutom en svag dialekt. Kan ha ett ursprung i trakterna omkring eller runt Gävle?

Han antydde att chefen och en kollega på jobbet och två polare kunde tänka sig att gruppknulla det han trodde vara ett barn.

Skyddas kanske på jobbet och av sina vänner?

Obehaglig jävel som borde hittas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in