• 2
  • 3
2019-04-08, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Men varför måste det införas sprängämnen som ni fjantar mycket väl vet är förbjudna av självklara
skäl? Hade du tyckt att bra om att sprängämnen kastades mot dig? Om så är fallet kan du och jag träffas
så kan jag kasta sprängämnen mot dig. jag har suttit i domstolen där 3 av dina medtöntar var åtalade
för detta, och gissa vad vi fällde dem alla
.

Man blir ju bara så sorgsen att idioter som du, som varken har meningsuppbyggnad eller läsförståelse har mandat att bestämma över andras människors livsöden..

Hur stor yrkesstolthet har du som en nämndeman? Det finns nog fler loosers och alkisar bland nämndemän än någon annan yrkeskår...
Citera
2019-04-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Du har ju varken koll på AS eller på hur det går till när det bränns så du kan ju hålla käften. Hur kommer det sig tror du att efter varje bränning så går lagets spelare till media och hyllar publiken?

Det handlar inte om bränningen, det handlar om stämningen på läktaren överlag. Många gånger har spelare och ledare klagat på specifikt bränningen då det ofta gör att matchen blir försenad eller än värre blir inställd. Den stora massan av besökare uppskattar inte att en match blir inställd pga vad en liten procent tycker är skitballt.
Senast redigerad av chrisemil 2019-04-09 kl. 16:16.
Citera
2019-04-09, 16:21
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Varför gillar folk att smälla raketer på nyår?

Edit (svar): För att dels det är kul att smälla av pyro samt att människor gillar att titta på det. En fotbollsmatch för publiken bland ståklacken handlar matchen mer om att skapa en så bra stämning som möjligt - för att hjälpa spelarna på plan. Pyro skapar bra stämning helt enkelt.
Ja det är sant att det skapar stämning, det är det enda som är roligt med fotboll är pyro!
Citera
2023-11-07, 17:29
Medlem
Hoforsmytomanens avatar
Såg IFK Göteborg mot AIK igår och kan för mitt liv inte begripa hur fansen får in all detta pyroteknik in på arenan? Måste ju ha varit hundratals kilo med fyrverkerier? Hur är det möjligt? Hjälp mig att förstå!
Citera
2023-11-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoforsmytomanen
Såg IFK Göteborg mot AIK igår och kan för mitt liv inte begripa hur fansen får in all detta pyroteknik in på arenan? Måste ju ha varit hundratals kilo med fyrverkerier? Hur är det möjligt? Hjälp mig att förstå!
Ok, AIK arna har stora rövhål 🤣
Citera
2023-11-14, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoforsmytomanen

Och efter den allsvenska finalen i Malmö är man än mer förvånad över hur detta kan fortgå. Borde vara omöjligt att få in så mycket bengaler och raketer efter de skärpta reglerna och de kontroller som sägs ha införts. I malmöfallet måste det vara arrangerande Malmö FF som bär ansvaret och skall bestraffas. Om inte blir vi aldrig av med detta ofog. En rimlig bestraffning är att Malmö FF får inleda 2024 års säsong med publikförbud i de 5 första hemmamatcherna.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in