Citat:
Ursprungligen postat av
SuraKuken
Jävligt feminint med passivt aggressivt beteende. Tillochmed bög Ken vågade mer än så. Det skriker inte direkt erövrare och myteri.
Det är ingen som har rapporterat dina inlägg så du riskerar inget annat än att skita på dig.
Riskerar du också 6 månader om du fortsätter tråna efter Tove, eftersom att du helt plötsligt slutade med det också?
Den enda som lever i en illusion om att det finns "riktiga" alfahanar utan behov är din gudina LostHerMind. Återigen Cuck och passivt aggressivt beteende att "misstolka" med flit.
Bla bla blablabla!
Ja, jag är feminin och Ken är ballare än mig - och sen då?
Du har inte alltså inte hajat att jag drev med din polare om myteri och gränslös kärlek till Tove? Självklart är hon vacker men kan du inte se att jag kryddar om du kikar med lugna ögon? Varför tuggar du fradga för att jag driver om Toves skönhet?
Jag och din polare kunde mötas i detta och gick vidare med våra liv. Men du som inte ens var noterad i tråden av mig hänger läpp. Varför?
Slutat skriva om Tove? Jag kommenterade vad jag kände för medan jag pressade avsnitt. Nu har jag inte kollat på något avsnitt sen dess och då har jag ju inte någonting att skriva. Är det orimligt i din värld?
Trodde du att det handlade om dig på något vis?
Vafan.
Inlägget där jag svarade ditt offtopic-inlägg försvann ju. Jag valde att inte svara på dina andra mycket låga inlägg som var ännu mer offtopic. Inläggen som står kvar är topic och de andra är borta - sjukt va? Jag har fått varningar och jag har precis varit avstängd.
Jag kommer förmodligen komma in här och kommentera både Charlie och Tove när jag väljer att se på Robinson. Är det okej för dig?
Vem är din favorit?
Vem är den riktiga alfan?
Vem ogillar du?
Är Robinson livet för dig?
Vaktar du denna tråd med stolthet?
Varför skriver du att LostWorld är min gudinna när hon inte är det?
Är jag rädd för dig när jag inte svarar på ditt trams?
Jaja, du har fått ditt bränsle som du suktar efter. Svara något sylvasst nu igen då, jag vet att du kan!
Kasta på mig!
Om denna kille spammar mig med en massa skit så väljer jag ju tillslut att svara offtopic jag med.