Sent svar men eftersom SK tjatar om mig även i inlägg till andra här så får jag bemöta:
Citat:
Ursprungligen postat av
SuraKuken
Å nej kommer psykot in som alltid står på den narcissistiska vita tjejens sida... Suck!
Jag kallar det som jag ser det. Även otrevliga, narcissistiska människor kan utsättas för mobbning.
Citat:
Ursprungligen postat av
SuraKuken
Tjejen som tror det finns trygga, stabila alfahanar som varken har behov att stå i centrum eller några kontrollbehov överhuvudtaget..
De män jag beskrivit är riktiga alfas, de andra är wannabees. Att du inte fattar skillnaden säger allt om din okunskap. Återigen, uppblåsa gubbar och spännblattar är inte alfa.
Citat:
Ursprungligen postat av
SuraKuken
Eftersom att jag vet att Lortworld är rasist så ville jag påpeka att hon bara försvarar den vita narcissistiska tjejen och aldrig de svarta. Var det för komplicerat för dig?
Är det ofta du känner att du behöver få förklarningar på självklara saker? Brukar det bli jobbigt när du behöver tänka lite själv?
Jag är rasisten men det är du som håller på och tjatar om svarta och vita hela tiden...
Citat:
Ursprungligen postat av
SuraKuken
Lostworld relaterar mer till kvinnor som Therese än kvinnor som Els-marie. Trots att du också är trash (som du själv säger) så kan du ha lite distans till Els-marie på det sättet för att hon är kvinna (jag antar att du är man?) men när Lostworld ser Els-marie så får hon upp traumatiska ögonblick från alla gånger hon själv har mött intellektuella kvinnor/tjejer som har påmint henne om vilken trash hon är.
Det är också förklaringen till varför så många andra härinne ogillar henne .
Du har helt rätt att det är mycket trash i tråden men den delen kommer inte från mig utan från dig (kolla bara ditt användarnamn) och andra som inte klarar lite högre nivå på resonemanget utan vill stanna vid utseende och pk-floskler. De som gillar mina inlägg tenderar att ha lite högre diskussionsförmåga.
Jag ser inte Els-Marie som särskilt intellektuell, hon agerar för simpelt för att vara en intellektuell person. För övrigt relaterar jag knappt till kvinnor överhuvudtaget, eller större delen av mänskligheten eftersom de flesta är på ungefär samma låga nivå som du.
Jag fick aldrig svar på min fråga:
Kan inte bögar eller svarta vara otrevliga enligt dig? Är de alltid offer och orättvist behandlade?