2023-11-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Jodå, blev lite fel citat av mig. Förlåt för det.

Sen är väl ”lagens mening” lite högtravande i sammanhanget. Lär väl vara under 10 % av Dumpens uthängningar som faktiskt dömts för ett brott?

Ja precis, därav uppkomsten av dumpen så att vi kan få till en lagförändring.

Men det kan vi diskutera i den andra tråden.

Någon som sett den där grisen som åkte till
Partille och var han håller hus idag?
Piprösten, mannen utan testo, i gula jackan.
Citera
2023-11-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag tror helt klart rätt person som är utpekad. Att näsan ser annorlunda ut beror på att bilden hos företaget är tagen ur helt annan vinkel, helt annat ljus plus att där ler han och lutar huvudet något åt sidan/bakåt. De större vikarna på nytagna bilder beror ju på just det, att tid passerat sedan företagsbilden togs.
Det han skriver till 14-åringen om sitt jobb och sin utbildning stämmer också med de kvalifikationer en sådan typ av tjänst kräver.
När hans förnamn också stämmer med han på företagsbilden så känns det ju som att det mesta stämmer. Visst han säger att han inte heter så men det är väldigt mycket som stämmer.

Jag är lite tveksam om det verkligen är rätt #304 som nu är utpekad. Visst är det mycket som stämmer in på utseendet och namn men så var det detta med utbildningen.

https://liu.se/utbildning/program/f7kmo

På chatten påstår han sig vara civ.ing och har läst matematik på hög nivå. Om man då tittar på utbildningen han har gått så är det ingen civ.ing.examen utan en kandidatexamen. Matematik verkar det inte studeras i någon större omfattning om ens någon matematik alls. Dessutom verkar han att ha gått samhälls i gymnasiet och de matematikkurserna är väl lite plus och minus och möjligen multiplikationstabellen.

Antingen ljuger han i chatten om vad han har studerat eller så har han studerat extra men inget tyder på det i Linkedin.
Senast redigerad av Konrad 2023-11-06 kl. 17:13.
Citera
2023-11-06, 17:19
Medlem
EnLitenkilles avatar
Vem är denna Hank?
Kan någon PMa uppgifterna?

Samt om sambons blogg?

Tack på förhand.
Citera
2023-11-06, 17:20
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Är du ledsen å Hanks vägnar?
Killen bajsrunkar å chattar med barn. Ingen bryr sig.

Heter han Hank, Mr Hanky som är en bajskorv så är det liksom för bra för att vara sant.

BajsHank #292 är här för att stanna.
Jag är inte ledsen, men tycker ingen ska anklagas för något denne inte gjort. Han sökte barn och blev exponerad, men han tog inte bild på sitt bajs. Kolla själv, eller är du själv fylld med så mycket dynga att stolen blir fylld upp till kanten?
Citera
2023-11-06, 17:24
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Vem är denna Hank?
Kan någon PMa uppgifterna?

Samt om sambons blogg?

Tack på förhand.
Frågan är inte vem Bajs-Henke är utan frågan är ifall du sovit under en sten eller att du inte kan med sökfunktionen här på FB. Eller har do ozis då du funderar. Gåtan på hans namn står att finna i texten du just läst.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-06 kl. 17:28.
Citera
2023-11-06, 17:25
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag är inte ledsen, men tycker ingen ska anklagas för något denne inte gjort. Han sökte barn och blev exponerad, men han tog inte bild på sitt bajs. Kolla själv, eller är du själv fylld med så mycket dynga att stolen blir fylld upp till kanten?

Ibland får man skjuta till lite på historien. Det var så legender skapades förr i tiden och även i nutid.
Citera
2023-11-06, 17:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Där är två korvar på bilden, hans kuk och hans bajs. Oavsett så är det den sjukaste av sjuka dick-pics att ta när man sitter på toa...
Citera
2023-11-06, 17:29
Medlem
Leibachs avatar
Varför kallar sig Hank för "Hank" förresten? Han har ju John Goodman i The Big Lebowski som profilbild, men han heter väl Walter eller Walt i den?
Citera
2023-11-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag är lite tveksam om det verkligen är rätt #304 som nu är utpekad. Visst är det mycket som stämmer in på utseendet och namn men så var det detta med utbildningen.

https://liu.se/utbildning/program/f7kmo

På chatten påstår han sig vara civ.ing och har läst matematik på hög nivå. Om man då tittar på utbildningen han har gått så är det ingen civ.ing.examen utan en kandidatexamen. Matematik verkar det inte studeras i någon större omfattning om ens någon matematik alls. Dessutom verkar han att ha gått samhälls i gymnasiet och de matematikkurserna är väl lite plus och minus och möjligen multiplikationstabellen.

Antingen ljuger han i chatten om vad han har studerat eller så har han studerat extra men inget tyder på det i Linkedin.
När du skriver ”om man tittar på utbildningen han gått” menar du då vad han själv uppgivit på linkedin eller något som företaget skriver? Vad gäller linkedin så verkar det vara vanligt att skarva, se bara på den berömde bajs-hank som anger att han är handläggare på nordea trots att det var ganska längesen. Jag tror inte på något vad gäller linkedin.
Om vi vänder på det så tror jag inte det finns fler än en med det utpekade namnet i Sthlm som jobbar med det han antyder i chatten och som stämmer så väl in på typen av kvalifikationer hans tjänst kräver. Att bilden dessutom är otroligt lik gör att jag står fast vid min uppfattning, rätt person har pekats ut.
Citera
2023-11-06, 17:30
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Där är två korvar på bilden, hans kuk och hans bajs. Oavsett så är det den sjukaste av sjuka dick-pics att ta när man sitter på toa...
Henke kanske kopplar ihop det med sin böjelse med matolja, enligt Henke fungerar det bäst nyskiten.
Citera
2023-11-06, 17:32
Medlem
Gurotesukus avatar
Ny gädda: https://dumpen.se/2023/11/05/gaddrabatten-napp-304-stockholm/

Vad vet vi om honom? Ser ut att vara en ganska ung kille.
Citera
2023-11-06, 17:33
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jo men han är ju redan uthängd med chattloggar och ansiktsbild. Hon borde i alla fall inleda samtalet med att säga att detta kommer läggas ut på dumpen. Hon uppmuntrar ju gäddor att ringa henne om de vill prata, men vem vågar ringa om hon ändå lägger ut samtalen?
#304. Uthängningen på Dumpen var efter den planerade konfrontationen. Platsen, en stor vänthall på Centralen med fullt av folk var ju inte det bästa valet. När man ser hur snabbt han reagerar och springer när P & S kommer gissar jag att det var han själv som bestämde var han skulle träffa flickan. Det ser nästan ut som om han väntade sig att de skulle dyka upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in