2023-11-06, 15:11
Medlem
Alltså, självmordsnivån på gädda 304 måste vara skyhög. Inte minst för hans anhöriga utan att han även lyckats dra in chefen i hans sexfantasi. Fy fan vad skämmigt.
Citera
2023-11-06, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
I väntan på att få en bekräftad rebus på gädda 304 kollar jag in gädd-favoriten "bajs Hank".

Hur många påsar snus får han i käften? Det ser ut som om han har minst en från början. Därefter åker ett antal till in.

Någon som har info om "Hanks" liv just nu?

Jag hörde förresten att elevassistenten från Lindesberg är utskriven från vård. Han ska möjligen ha flyttat från Lindesberg till någon släkting på annan ort.

Haha Hank är den med underhållande gäddan som fångats i år tror jag. Jag tror jag kollat om början 70 gånger när Sara säger ”HEJ! ☺️” och han vänder sig om, tittar på henne, vänder tillbaka, sen vänder sig om igen och ”Vad menar du med det där🤨”

Och när Sara pratar samtidigt som Hank vänder sig mot Patrik,
- Patrik 🫤 *med liten sne komigen blick*
Som att han indirekt säger ”höredu, nu stryker vi det här över en bärs och glömmer att allt detta hände” - typ så.

Näe nu måste jag kolla igen bara för det.
Citera
2023-11-06, 15:19
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Bajs-Henke från Sundsvall spelar utan tvekan i den högsta Gädd-divisionen. Väldigt nyfiken vad han gör idag. Ifall han fått bort rödfärgen från garageväggen? Någon som kan göra en drive by och fota?
-Är det online nu?
-Nu blandar vi ihop korten!
-Hon sa att hon var 13, 14, 15!
-Jag går här, runt!
-Jag är ingen ljugare!
-Näe det var inte ETT bajs!
-Schh prata inte så högt!

Henke är en Gädd-stjärna! fan vad den videon är bra!

-Du är här för att träffa ett barn.
-Nej, det har jag inte!
Det enda rätta vore att göra hans fenomenala citat till vackra tavlor och klisterdekaler!
Det är dock synd att det inte går att få hans atletiska titta bakom kameran-style "Nämen nu ser jag. Hej Patrik!" på en stor affisch!

Bor han kvar på samma adress?
Citera
2023-11-06, 15:19
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Haha Hank är den med underhållande gäddan som fångats i år tror jag. Jag tror jag kollat om början 70 gånger när Sara säger ”HEJ! ☺️” och han vänder sig om, tittar på henne, vänder tillbaka, sen vänder sig om igen och ”Vad menar du med det där🤨”

Och när Sara pratar samtidigt som Hank vänder sig mot Patrik,
- Patrik 🫤 *med liten sne komigen blick*
Som att han indirekt säger ”höredu, nu stryker vi det här över en bärs och glömmer att allt detta hände” - typ så.

Näe nu måste jag kolla igen bara för det.
Glöm inte att lägga hans one-liners på minnet. Bättre än Pulp Fiction!
Citera
2023-11-06, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Glöm inte att lägga hans one-liners på minnet. Bättre än Pulp Fiction!

Haha jag garvar högt. ”Jag går här, runt” han måste typ haft en TIA-attack under hela konfrontationen med tanke på vad han säger emellanåt.
Citera
2023-11-06, 15:23
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
-Du är här för att träffa ett barn.
-Nej, det har jag inte!
Det enda rätta vore att göra hans fenomenala citat till vackra tavlor och klisterdekaler!
Det är dock synd att det inte går att få hans atletiska titta bakom kameran-style "Nämen nu ser jag. Hej Patrik!" på en stor affisch!

Bor han kvar på samma adress?
Som det ser ut sitter han och runkar på samma adress och frun bor kvar. Han sitter än så länge i orubbat bo.
Citera
2023-11-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Undra om det går att hyra in han på företgasfest eller liknade, där får han göra hela konfrontationen helt identiskt med den riktiga. Samtidigt som bajstoan visas på storbild bakom han.
Det finns säkert någon som kan ställa upp som Sara och Patrik.
Det skulle bli succé!
Alla skulle klappa händerna i takt och vråla "En gång till! En gång till!"

Ja, då skulle han ju ha ett jobb i alla fall.
Citera
2023-11-06, 15:29
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Kung 💩 Hank!
292 är större än självaste 242!
Snudd på 😂😂😂
Det är hans uppsyn och hans one-liners som gör att han går vinnare ur striden.
Varje citat går att trycka på t-shirts som kommer att gå åt som smör när Timerå har hemmamatcher.
Citera
2023-11-06, 15:30
Medlem
Fick vi veta mer om snubben och bruden i skåpbilen? Jävla lustiga människor 🦃💨
Citera
2023-11-06, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
Vad jag minns så var det mest troligt skitsnack i en chatt (partner och barn har dementerat). Kanske åkte dit för nåt annat, men minns ej. Ett så dryg, så förstår att du blir arg haha.

Tidig, utan nummer.

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Japp, baskermongots expartner har varit inne i tråden och bekräftat att det förmodligen rörde sig om lögner. De utreddes av socialtjänsten vill jag minnas, de kom fram till att han inte gjort det han berättade om i chatten. Han är inte folkbokförd hemma hos henne längre, så det tog slut iaf.

Såg nu att hans dom finns på Lexbase, så är man nyfiken finns det nog mer info där.
Senast redigerad av JoeBidenLuktarBajs 2023-11-06 kl. 15:34.
Citera
2023-11-06, 15:45
Medlem
Alfentanils avatar
Har Apanluktardisel gjort någon meme/bild på bajshank?
Citera
2023-11-06, 16:26
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Japp, baskermongots expartner har varit inne i tråden och bekräftat att det förmodligen rörde sig om lögner. De utreddes av socialtjänsten vill jag minnas, de kom fram till att han inte gjort det han berättade om i chatten. Han är inte folkbokförd hemma hos henne längre, så det tog slut iaf.

Såg nu att hans dom finns på Lexbase, så är man nyfiken finns det nog mer info där.

Ah bra att du minns bättre än mig. Ser att Dumpen raderat hans chattloggar, antagligen kopplat till det. Hans obehagliga fantasier ska ju inte drabba hans dotter.

Vad gällde domen i Lexbase, barnporr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in