2023-11-05, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Svenska brudar blir bara lättare och lättare
/ kaozblatte

Så du tror du är en riktig man när du utnyttjar situation för din fördel?
Hör du hur dubbelmoral du låter? Det är vidrigt och äckligt. Det säger mycket om dina värderingar som en man.
Citera
2023-11-05, 18:34
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Hör du hur dubbelmoral du låter? Det är vidrigt och äckligt. Det säger mycket om dina värderingar som en man.

Alla män är så i Sverige.
Det är därför kvinnor börjat avstå män i Sveriges trakter. Destruktiva och ett samhälle fullt med orgies/otrohet olikt Asien

Yuck!
Könssjukdomar överallt
Citera
2023-11-05, 18:38
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonden555
Jag är från mellanöstern. Verkar matcha med precis alla som är på besök i sverige.Rryssar,ukrainskor, tjejer från asiatiska länder. Många gånger är de bara på besök i sverige i nåt år, halvår, eller ska tillbaka om några dagar.

Är det tinders algoritm som gjort det så här? Det roliga är att jag inte heller matchar med några asiatiskor som kan svenska, utan bara asiatiskor som inte är försvenskade.

Själv tror jag att försvenskade, dels invandrare och svenskar, inte längre vill dejta folk från mellanönstern(även om de ser bra ut). Jag matchar ju inte heller med typ mindre fina svenska damer utan det är uteslutande folk som ej pratar svenska.

Jag tror iallafall att det beror på att det på senaste tiden blivit extremt segregerat och att det numera blivit nästan tabu för svenskar att dejta en invandrare. Jag gissar att den utvecklingen började redan 2012, och blev märkbar 2018-2020, men nu 2023 är det dödsdömt.

Vad tror ni? Det går ingen nöd på mig ändå, jag har det ändå bra, och klarar mig på det jag har nu, men undrade bara, eftersom jag märkt av det här mönstret.

Tycker det är irrelevant, men pga svar nedan, så kan vi utgå från att det är en mellanösternman som är 8/10, lång, vältränad, rakad och ser snäll ut. Inte så halvmuskig, utan mer åt italienska/grekiska hållet.

Intressant fenomen då det motsatta även verkar stämma. Jag matchade endast med svennefierade asiater eller svenskor när jag var singel. Lika kaka söker maka?
Citera
2023-11-05, 18:41
Medlem
Som mycket gammal svensk som släktforskat sedan 400 år...
Så skulle jag vilja hylla svenskor med oskuld och ljusa, fina flåtor.
Men, vet ni vad....Once you go black. You never go back...Sorry....
Citera
2023-11-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag skulle varken dejta svenskar eller blattar i Sverige

Den manliga sorten är för förstörd i ett samhälle där kvinnor är för promiskuitet där hon ligger och dumpar mannen som att han vore en soptunna/eller reklamskylt

Så många svenskar oavsett ras lever idag

Asiatiska män som exempelvis kineser, koraner eller japaner är inte förstörda på samma sätt och lever efter lojalitet, ärlighet och trohet

Han fokuserar mer på kvinnans värde och egenskaper än vad hon har mellan benen.

Sällan man ser asiatiska män på dejtingappar och det finns nog en förklaring till att dessa inte vill ha ”skräp”
Det var lite humor i det där. Du har inte varit så mycket utanför landets gränser, eller hur? Kineser och japaner är kända för sina otrohetsskandaler och extra-familjer. Prostitution och bordeller är mycket vanliga inslag. I många länder finns hotellrum som går att hyra per timma, men i Japan har man gjort en grej av det och även finare hotell erbjuder hotellrum speciellt anpassade för intim relation av köpt tjänst.
Citera
2023-11-05, 19:04
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Det var lite humor i det där. Du har inte varit så mycket utanför landets gränser, eller hur? Kineser och japaner är kända för sina otrohetsskandaler och extra-familjer. Prostitution och bordeller är mycket vanliga inslag. I många länder finns hotellrum som går att hyra per timma, men i Japan har man gjort en grej av det och även finare hotell erbjuder hotellrum speciellt anpassade för intim relation av köpt tjänst.
nu

Må vara så och du har rätt i din sak men inte av vad jag har sett. Jag har väldigt bra erfarenhet av asiatiska män olikt alla fånar i Sverige som hoppar ifrån kvinna till kvinna i Sverige. Det är ett destruktivt samhälle sen att folk får barn här är för att samma skräp möter varandra men ingn av dessa av människor har ett värde.

Ändå är japaner, kineser och koraner mer manliga? Man behöver inte tänka åt mannen utan han är ledande, kärleksfull och klok. Lugna i sitt sätt och inte flumsiga som alla män i Europa som bara pratar sex och kommer ifrån destruktiva familjer

Jag blev så betuttad att jag försöker lära mig kinesiska/japanska.

Åt helvete åt detta destruktiva samhälle där män ska spela cuck och kvinnor byter män lika ofta som skor
Citera
2023-11-05, 19:31
Avslutad
Det låter lite som en fixering på asiatisk män ?

Om man generalisera alla män i Sverige och Europa då är man en människa med extrema åsikter och inte särskilt pragmatisk eller saklig

Citat:
nu

Må vara så och du har rätt i din sak men inte av vad jag har sett. Jag har väldigt bra erfarenhet av asiatiska män olikt alla fånar i Sverige som hoppar ifrån kvinna till kvinna i Sverige. Det är ett destruktivt samhälle sen att folk får barn här är för att samma skräp möter varandra men ingn av dessa av människor har ett värde.

Ändå är japaner, kineser och koraner mer manliga? Man behöver inte tänka åt mannen utan han är ledande, kärleksfull och klok. Lugna i sitt sätt och inte flumsiga som alla män i Europa som bara pratar sex och kommer ifrån destruktiva familjer

Åt helvete åt detta destruktiva samhälle där män ska spela cuck och kvinnor byter män lika ofta som skor
Citera
2023-11-05, 19:31
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:

Va fjolla du, finns säkert brudar som tycker om det med. Jag vet vad svenska horor är för något och hur de ska behandlas. Om du bara visste hur många gifta svenska kvinnor jag vart med
Men va trogen du, hon uppskattar säkert att du står och diskar medan hon får kuk
Citera
2023-11-05, 19:56
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Det låter lite som en fixering på asiatisk män ?

Om man generalisera alla män i Sverige och Europa då är man en människa med extrema åsikter och inte särskilt pragmatisk eller saklig

Kanske det men jag ser väst och Mellanöstern som ett stort misslyckande. Bägge parter är riktigt dumma i huvudet. Männen beter sig som ett par djur i sitt sinne för sex, hat och krig.

Det är så annorlunda att vara med någon som sticker ut och är på en annan nivå än just dessa två som man har att välja på.

En kinesisk man har ju idag bättre status än bägge två.

Ingen vettig människa tycker mer om detta misslyckande med att alla ska vara maskulina och barnlösa
Citera
2023-11-05, 19:57
Medlem
Citat:
nu

Jag har jobbat i Asien sedan 90-talet, så det är inget nytt. Tyvärr.

Det finns bra personer och det finns mindre bra. Det är inte kulturen man kommer från som avgör om man blir en bra person; vår uppfostran, våra livsval och vår attityd har stor påverkan. Gillar du asiater, så kör på det, men gör det inte för att du tror att de är bättre än svenska män. Det är de inte.

Jag upplevde överlag att asiater var mer lekfulla och levnadsglada. I Singapore, t ex, hände det att yngre män kunde komma in på kontoret i kostym ena dagen och andra dagen sminkade med damväska. Det var lite av en chock först, men jag upptäckte att det var en del av deras lekfulla sida.

Litet råd. Fundera på om du verkligen vill ha en man som bestämmer åt dig. Vad kommer du att göra när han tar beslut som du inte gillar?
Citera
2023-11-05, 20:18
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Jag har jobbat i Asien sedan 90-talet, så det är inget nytt. Tyvärr.

Det finns bra personer och det finns mindre bra. Det är inte kulturen man kommer från som avgör om man blir en bra person; vår uppfostran, våra livsval och vår attityd har stor påverkan. Gillar du asiater, så kör på det, men gör det inte för att du tror att de är bättre än svenska män. Det är de inte.

Jag upplevde överlag att asiater var mer lekfulla och levnadsglada. I Singapore, t ex, hände det att yngre män kunde komma in på kontoret i kostym ena dagen och andra dagen sminkade med damväska. Det var lite av en chock först, men jag upptäckte att det var en del av deras lekfulla sida.

Litet råd. Fundera på om du verkligen vill ha en man som bestämmer åt dig. Vad kommer du att göra när han tar beslut som du inte gillar?

Det var som sagt inte mitt livsval för 15 år eller 10 år men efter att ha sett hur förvirrade män är i väst. Konflikträdda och lever i ett destruktiva liv om att tro att livet handlar om att käka pizza och vara ensam hela livet så har mitt intresse verkligen avtagit med tiden.

Vill inte dejta utländska män heller då Sverige gjort dessa som ”idioter”. Afrikaner är inte min ”grej” här

Du skulle också tycka att det var tråkigt som kvinna om din motståndare tog en drink som är likadan som dig.

Att du som kvinna lockar en man så intensivt att han känner sig underkastad

Jag tycker det är mycket skönare med en man som bestämmer, agerar manlig och är av den manliga könet.

Jag tyckte det var väldigt skönt för första gången att en kinesisk man bjuder på hela notan än att vi sitter och diskuterar hur vi ska splitta.

Nu är inte pengar ett problem men förstå mig rätt. Om en man inte ens kan ta en nota på första dejten helt själv så är han nog inte ens kapabel att försörja en hel familj

Dessutom har jag mer gemensamt med asiatiska män än vad jag har med min egna ras eller svenska män

Inget personligt mot någon men Sverige kan inte uppfostra män (undantag) för försvarsmakten som är lite mer bestämda, manliga och allmänbildade
Citera
2023-11-08, 00:05
Medlem
Citat:
Det var som sagt inte mitt livsval för 15 år eller 10 år men efter att ha sett hur förvirrade män är i väst. Konflikträdda och lever i ett destruktiva liv om att tro att livet handlar om att käka pizza och vara ensam hela livet så har mitt intresse verkligen avtagit med tiden.

Vill inte dejta utländska män heller då Sverige gjort dessa som ”idioter”. Afrikaner är inte min ”grej” här

Du skulle också tycka att det var tråkigt som kvinna om din motståndare tog en drink som är likadan som dig.

Att du som kvinna lockar en man så intensivt att han känner sig underkastad

Jag tycker det är mycket skönare med en man som bestämmer, agerar manlig och är av den manliga könet.

Jag tyckte det var väldigt skönt för första gången att en kinesisk man bjuder på hela notan än att vi sitter och diskuterar hur vi ska splitta.

Nu är inte pengar ett problem men förstå mig rätt. Om en man inte ens kan ta en nota på första dejten helt själv så är han nog inte ens kapabel att försörja en hel familj

Dessutom har jag mer gemensamt med asiatiska män än vad jag har med min egna ras eller svenska män

Inget personligt mot någon men Sverige kan inte uppfostra män (undantag) för försvarsmakten som är lite mer bestämda, manliga och allmänbildade
Om du ser männen som du dejtar som motståndare, så förstår jag att svenska män visar ointresse. Men jag kanske missförstod, vem ser du som motståndare?

I Sverige är det kutym att dela på notan. Ett jämlikt förhållande är en annan aspekt av svenskhet. Så intensiva känslor som du beskriver, med underkastelse som resultat av attraktion, får nog de flesta mentalt friska män att dra öronen åt sig.

Tror du får söka på araber, deras kultur fungerar troligen bättre för det du söker.

Jag börjar förstå varför det finns så många svenska män i familjebildande ålder som vägrar dejta svenska kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in