2023-11-05, 01:59
Medlem
Varför vill man ens ha en svensk kvinna om man vill leva lyckligt? Svenska kvinnor är egocentriska, själviska, manhaftiga, notoriskt otrogna, extremt konfliktbenägna och vet inte vad ordet "kompromiss" innebär. Allt ska vara på hennes vis, annars är mannen en kvinnohatare

Den enda anledningen till att blattemän ens funderar på att skaffa en svensk kvinna är att det helt enkelt finns för få kvinnor med utländsk bakgrund i Sverige.
Citera
2023-11-05, 08:40
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonden555
Jag är från mellanöstern. Verkar matcha med precis alla som är på besök i sverige.Rryssar,ukrainskor, tjejer från asiatiska länder. Många gånger är de bara på besök i sverige i nåt år, halvår, eller ska tillbaka om några dagar.

Är det tinders algoritm som gjort det så här? Det roliga är att jag inte heller matchar med några asiatiskor som kan svenska, utan bara asiatiskor som inte är försvenskade.

Själv tror jag att försvenskade, dels invandrare och svenskar, inte längre vill dejta folk från mellanönstern(även om de ser bra ut). Jag matchar ju inte heller med typ mindre fina svenska damer utan det är uteslutande folk som ej pratar svenska.

Jag tror iallafall att det beror på att det på senaste tiden blivit extremt segregerat och att det numera blivit nästan tabu för svenskar att dejta en invandrare. Jag gissar att den utvecklingen började redan 2012, och blev märkbar 2018-2020, men nu 2023 är det dödsdömt.

Vad tror ni? Det går ingen nöd på mig ändå, jag har det ändå bra, och klarar mig på det jag har nu, men undrade bara, eftersom jag märkt av det här mönstret.

Tycker det är irrelevant, men pga svar nedan, så kan vi utgå från att det är en mellanösternman som är 8/10, lång, vältränad, rakad och ser snäll ut. Inte så halvmuskig, utan mer åt italienska/grekiska hållet.

Enklaste förklaringen hittar du i svenska fängelser. Fundera på varför din grupp är den största andelen av fångarna.

Där ligger svaret. Svenska kvinnor gillar inte djursex.

Som Jimmy säger på arabiska: Flytta hem. Vi svenskar vill inte ha er här!
Citera
2023-11-05, 09:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Varför vill man ens ha en svensk kvinna om man vill leva lyckligt? Svenska kvinnor är egocentriska, själviska, manhaftiga, notoriskt otrogna, extremt konfliktbenägna och vet inte vad ordet "kompromiss" innebär. Allt ska vara på hennes vis, annars är mannen en kvinnohatare

Den enda anledningen till att blattemän ens funderar på att skaffa en svensk kvinna är att det helt enkelt finns för få kvinnor med utländsk bakgrund i Sverige.

Tja, hade jag varit blatteman så hade i alla fall jag gett mig iväg på brudjakt till hemlandet och raggat ungt och snyggt och lockat med ett svenskt medborgarskap.
Citera
2023-11-05, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tja, hade jag varit blatteman så hade i alla fall jag gett mig iväg på brudjakt till hemlandet och raggat ungt och snyggt och lockat med ett svenskt medborgarskap.

Detta sker. Tinderturismen är ett faktum. Det ska bli spännande att se hur det påverkar i förlängningen, för anledningen till att det sker är att Sverige är så splittrat att vi inte står ut med varandra på gruppnivå, och människor hittar istället kärleken utomlands med hjälp av apparna. De som kommer har inte en chans att förstå splittringen på förhand. De vet alltså inte till vad de kommer.

Samtidigt kan folk ändra sig. Ammie Bramme Sey - som byggt en karriär ända in i På spåret på att hata vita människor för deras hudfärg - har nu blivit ihop med en vit före detta dokusåpadeltagare, så allt flyter.
Senast redigerad av ConvoPost 2023-11-05 kl. 10:02.
Citera
2023-11-05, 10:02
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Det här är en enkel uträkning som inte behöver nån djupgående analys.

Svenska kvinnor som inte är vänsterblivna och woketarderade och som besitter nått minsta mätbart mått av intelligens vet att dejta en blatte ifrån mena är det samma som att skriva under sin egen dödsdom.

Svenska kvinnor vill inte bli utslängda ifrån balkonger för att dom visar hud på badstranden eller hedersmördade för att dom säger hej till en man som inte är deras make.
Citera
2023-11-05, 11:11
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Har lämnat forumet men tänkte kommentera ditt inlägg. En försvenskad utländsk kvinna kommer nog inte välja en utländsk man därav väljer många utländska män svenska kvinnor.

Det är väldigt svårt för utländska män att få en kvinna av sin egen ras i Sverige

Som utländsk kvinna kommer jag väldigt bra överens med bägge parter i skaran av män men föredrar svenska män mer då dessa uppskattar intelligens, träning och en utvecklad kvinna mer

Utländska män är betuttade av kvinnor som ska ha fillers, stora tuttar och tajta trosor just för att han ska få ligga varje natt

Det är inget partnerskap då utan någon slags tillfredsställande partnerskap som friends with benefits

Jag brukar uppskattas mer hos svenska män då vi delar samma intressen, hobbies och kan prata om allt och inget

Gäller egentligen alla wannabe utländska män som dejtar utanför. Väldigt udda par tycker jag olikt den svenska mannen och utländska kvinnan som alltid är på samma nivå

Ha en fin Söndag
Citera
2023-11-05, 11:23
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Detta sker. Tinderturismen är ett faktum. Det ska bli spännande att se hur det påverkar i förlängningen, för anledningen till att det sker är att Sverige är så splittrat att vi inte står ut med varandra på gruppnivå, och människor hittar istället kärleken utomlands med hjälp av apparna. De som kommer har inte en chans att förstå splittringen på förhand. De vet alltså inte till vad de kommer.

Samtidigt kan folk ändra sig. Ammie Bramme Sey - som byggt en karriär ända in i På spåret på att hata vita människor för deras hudfärg - har nu blivit ihop med en vit före detta dokusåpadeltagare, så allt flyter.

Nej
Svenska män är på samma sätt förstörda som svenska kvinnor att inte skaffa familj/barn utan Yolo livet.

Det är självklart en uppfostran som gått längre och längre ner i generationer olikt den utländska skaran som fokuserar på kärlek, familj och lycka. Vi är inte splittrade men när du har en manipulerad generation som inte vet bättre så blir svenskarna mer singlar än resterande

Det är inte nyttigt..
Många svenska män i yngre generationen förstår inte ens vad dessa vill. Det är som småbarn som fortfarande behöver en mamma.

Olikt äldre generationer av män som var mer manliga och familjekära.

Mestadels är det svenska män som är singlar och har inga barn. Av min erfarenhet
Citera
2023-11-05, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD

Mestadels är det svenska män som är singlar och har inga barn. Av min erfarenhet

Här diskuterar TS en nedgång i sina möjligheter att dejta.

Tinderturism nämns.

Om man talar språket i sitt hemland och säljer in ett svenskt medborgarskap kan en invandrare finna en bättre partner utomlands än vad hen kan finna på hemmaplan.

Svenskar som bara talar svenska har mer begränsade möjligheter vid Tinderturism men de finns och används av män och kvinnor.
Citera
2023-11-05, 11:38
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Tinderturism nämns.

Om man talar språket i sitt hemland och säljer in ett svenskt medborgarskap kan en invandrare finna en bättre partner utomlands än vad hen kan finna på hemmaplan.

Svenskar som bara talar svenska har mer begränsade möjligheter vid Tinderturism men de finns och används av män och kvinnor.

Redan här finner du problemet i det du nämner

Ingen vettig man med intelligens och manlighet letar kvinnor på Tinder

Vad är det ens för kvinnor du finner där?

1. Otrogna
2. Desperata
3. Förstörda

Oavsett vilket land man lever i..

Om man som kvinna inte kan finna en man i verkligheten så är man antingen ful, dåligt rykte eller bara förstörd

Tänk på det
Citera
2023-11-05, 11:40
Avslutad
Citat:
Redan här finner du problemet i det du nämner

Ingen vettig man med intelligens och manlighet letar kvinnor på Tinder

Vad är det ens för kvinnor du finner där?

1. Otrogna
2. Desperata
3. Förstörda

Oavsett vilket land man lever i..

Om man som kvinna inte kan finna en man i verkligheten så är man antingen ful, dåligt rykte eller bara förstörd

Tänk på det

Det du nämner kan vara ett skäl till att det känns lockande att börja om med en ny person som man träffat på Tinder i ett nytt land, men också att man inte hittat rätt i det land man bor i för närvarande.
Citera
2023-11-05, 11:42
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Tinderturism nämns.

Jag skulle varken dejta svenskar eller blattar i Sverige

Den manliga sorten är för förstörd i ett samhälle där kvinnor är för promiskuitet där hon ligger och dumpar mannen som att han vore en soptunna/eller reklamskylt

Så många svenskar oavsett ras lever idag

Asiatiska män som exempelvis kineser, koraner eller japaner är inte förstörda på samma sätt och lever efter lojalitet, ärlighet och trohet

Han fokuserar mer på kvinnans värde och egenskaper än vad hon har mellan benen.

Sällan man ser asiatiska män på dejtingappar och det finns nog en förklaring till att dessa inte vill ha ”skräp”
Citera
2023-11-05, 11:44
Avslutad
Citat:
Jag skulle varken dejta svenskar eller blattar i Sverige

De som använder Tinder utomlands vill inte heller dejta i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in