2023-11-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Men vafan. Prova här:
https://gofile.io/d/KByCMU

Tack! Vilken sjukt manipulerande snubbe 😳🤯

En av de dömda, Angelic* Åström från Helsingborg verkar jobba på Skatteverket. Hoppas verkligen hon inte har det jobbet kvar!
Citera
2023-11-04, 22:39
Medlem
Har någon namnen på kvinnorna?
Citera
2023-11-05, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonkillen1233
Har någon namnen på kvinnorna?
Och kanske foton så man får se hur dom ser ut.
Kan någon som har möjlighet att lägga ut dom och då helst inte länkar till Facebook och annat.
Citera
2023-11-05, 13:30
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elyxia
Finns det en tråd om "Den Svenska Tindersvindlaren"??

Citat:
Ursprungligen postat av Milmir
På prime crime finns en ny rättegång om en annan tindersvindlare, han sa att han var 28 år fast han var 25-26. Kan ha blandats ihop då upplägget är precis detsamma. Tjejer som blir av med med stora summor pengar genom att ta lån åt honom. Även penningtvätt förekommer. Men höjdaren i den rättegången är när någon i rättssalen eller på länk släpper väder så det ekar. Går inte att ta fel på vad som hände lixom. Extra kul när domaren säger: jag hörde inte. Det var ljud och skrattar till. Måste bara ett nytt fenomen i rättegångsvärlden. 😂😂😅

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Helt sinnessjuka brudar som tar lån på 100K+ för att ge till någon babbe efter att ha träffat honom ett par gånger. Det är nästan svårt att tycka synd om idioterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Faktakommerut
Någon som har mål nr alt fup kring sajjad????

Citat:
Ursprungligen postat av Marber86
Att lura någon på pengar KÄNSLOMÄSSIGT är psykiskt sjukt . De här tjejerna som hjälpt honom är dom som bör få hat , inte de drabbade .

Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Kan någon som har möjlighet att lägga ut dom och då helst inte länkar till Facebook och annat.

Har startat en tråd om den andra bedragaren (Sadde - den svenska tindersvindlaren) så vi kan väl fortsätta snacka om honom och hans fall där så vi inte rör ihop snubbarna helt och nya läsare blir förvirrade

https://www.flashback.org/t3567734
Citera
2023-11-05, 23:13
Medlem
Citat:

Titta på SVT-dokumentären, vetja!
Citera
2023-11-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Titta på SVT-dokumentären, vetja!
Vad heter den och vilken person ( svindlare/bedragare)handlar den om .
Jag är just nu bara intresserad av den med sigge/sadde.
Citera
2023-11-05, 23:26
Medlem
Citat:

Jaha. Då är du i fel tråd. Denna tråd handlar om Robin, tinderbedragaren.
Citera
2023-11-05, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Jaha. Då är du i fel tråd. Denna tråd handlar om Robin, tinderbedragaren.
Jepp sorry. Bytte tråd nu och hade ett lång inlägg med många frågor.
Har sett lite av dokumentären om Robin och för att man ska förstå är det bra med dom utsattas berättelse och där ingår även utseende , ålder mm för att få en total bild av offer och gärningsman och därav av min fråga.
Citera
2023-11-06, 18:27
Medlem
Citat:
Jepp sorry. Bytte tråd nu och hade ett lång inlägg med många frågor.
Har sett lite av dokumentären om Robin och för att man ska förstå är det bra med dom utsattas berättelse och där ingår även utseende , ålder mm för att få en total bild av offer och gärningsman och därav av min fråga.

Är detta samma som tindersvindlaren på prime crime? Och vet ngn vem dem blåstw bruden är som jobbat på ikea men som jobbat hemifrån under covid? Hon verkar urbota dum. Pallar inte ens höra hennes röst 😳
Citera
2023-11-06, 18:29
Medlem
Citat:

Den jag undrar med om. Laura Helena heter tydligen en av brudarna.
Citera
2023-11-06, 19:01
Medlem
Vilken jävla kuk.. En sån där luffare ska man bara köra över,sen backa tillbaka en extra gång. Även om tjejerna är godtrogna och naiva,men vafan,lite jävla heder tycker jag man ska ha,speciellt som man mot kvinna.
Citera
2023-11-06, 19:07
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yono20
Är detta samma som tindersvindlaren på prime crime? Och vet ngn vem dem blåstw bruden är som jobbat på ikea men som jobbat hemifrån under covid? Hon verkar urbota dum. Pallar inte ens höra hennes röst 😳

Citat:
Ursprungligen postat av Yono20
Den jag undrar med om. Laura Helena heter tydligen en av brudarna.

Ni pratar om en annan kille, vilket ni hade förstått om ni bara hade ägnat några sekunder åt att läsa de senaste inläggen

Det här är tråden om Tinderbedragaren, Robin Billock, som det finns en dokumentärserie om på TV4.

Om ni vill snacka om Tindersvindlaren Sigge/Sadde/Sajjad, som nyss blev dömd och vars rättegång finns på Prime crime och i Rättegångspodden, så kan ni ju skriva om era inlägg i tråden som handlar om honom: https://www.flashback.org/t3567734

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in