2023-11-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icemelt22
Någon som träffat Freya_Ldn från rs? Tacksam för svar

Lite sent svar kanske ... Jag träffade henne i somras och kan säga att hon är den i särklass bästa eskort jag träffat. Underbart vacker, fantastisk GFE-känsla, riktigt sexig och sensuell och med en perfekt kropp. Allt från runda fasta bröst till en sexig rumpa är perfekt på henne. Ändå är det allra bästa hennes naturligt håriga fitta. Så vacker, så kvinnlig och så välsmakande.
Citera
2023-11-05, 08:34
Medlem
Hejvi Pejvi.
För tillfället är det två stycken finskor i Stockholm nu. Frida Mature och EllaFin. Men igen här har väl träffa dem ?
Citera
2023-11-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Hejvi Pejvi.
För tillfället är det två stycken finskor i Stockholm nu. Frida Mature och EllaFin. Men igen här har väl träffa dem ?
Ellafinn har utländsk nr och inte wasup tyvärr så jag har inte varit i kontakt med henne,, annars är det fina bilder på henne 🤭😁
Citera
2023-11-05, 17:47
Medlem
Citat:
Hejvi Pejvi.

Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Ellafinn har utländsk nr och inte wasup tyvärr så jag har inte varit i kontakt med henne,, annars är det fina bilder på henne 🤭😁

Jag håller med om att det är fina bilder på Ellafinn. Men jag skulle vara lite misstänksam mot hennes annons av två skäl: 1. Hon tar 2000 kr för en timme som ju är ganska lågt pris, speciellt om hon är av nordisk härkomst. 2. På sidan finns det en hänvisning till knullamej punkt net.

Jag misstänker att det är fråga om att locka trafik till knullamej!
Citera
2023-11-05, 19:06
Medlem
Vad är det som har skrämt i väg alla svenska flickor ?.
Till 98% är det utländska kvinnor som annonserar. jag förstår om det är löneläget.
Men, är 1500-halvtmmen så lågt att de svenska tjejerna föredrar att jobba på biltema, jula eller parfymavdelningen på Ählens som pröjsar 151 kronor i timmen. Vilket naturligtvis icke är något fel. bara en undran..?
Citera
2023-11-05, 19:28
Medlem
Besökte stockholm förra helgen och hittade en väldigt ung tjej i norra delen.
På hennes dialekt lät det som hon var från något öststatsland.

Hon såg faktiskt för ung ut, skulle gissa på 15-16, men jag gav hon 1900 och när jag var klar gav hon frivilligt sina kontaktuppgifter till mig i from av en mejladress.
Aldrig varit med om det innan.
Citera
2023-11-05, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen

Hon såg faktiskt för ung ut, skulle gissa på 15-16, men jag gav hon 1900 och när jag var klar gav hon frivilligt sina kontaktuppgifter till mig i from av en mejladress.

Hur fick du tag på henne?
Citera
2023-11-06, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disknu
Hur fick du tag på henne?

Är också intresserad. Annonserar hon nu ?
Citera
2023-11-06, 08:33
Medlem
Citat:
Till 98% är det utländska kvinnor som annonserar. jag förstår om det är löneläget.
Men, är 1500-halvtmmen så lågt att de svenska tjejerna föredrar att jobba på biltema, jula eller parfymavdelningen på Ählens som pröjsar 151 kronor i timmen. Vilket naturligtvis icke är något fel. bara en undran..?

De svenska flickorna finns nog på de olika sidorna för sugardating. Om man ser till relativt färska undersökningar om hur många unga tjejer som har erfarenhet av att sälja sex så har omfattningen ökat! Det är därför Simon och andra försöker bedriva propaganda riktad mot just de unga tjejerna och berätta hur hemskt och farligt sugardating är!
Citera
2023-11-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ja det svenska tjejerna lyser mera och mera med sin frånvaro. Men det utländska bilr flera och fler, men tyvärr är det dålig på att leverera,så att de svenska tjejerna lyser upp tillvaron för oss. Men det är inte många som annonserar längre, och är det svenska tjejer så är det svårt att få till ett möte med dom tyvärr
Citera
2023-11-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen

Då hade du tur kanske lite väl ung tjej men kanske bara såg ut som en tonåring?
Citera
2023-11-06, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
De svenska flickorna finns nog på de olika sidorna för sugardating. Om man ser till relativt färska undersökningar om hur många unga tjejer som har erfarenhet av att sälja sex så har omfattningen ökat! Det är därför Simon och andra försöker bedriva propaganda riktad mot just de unga tjejerna och berätta hur hemskt och farligt sugardating är!
Vad är det för sidor och hur fungerar sugardating?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in