Det stämmer.
Men det var ett bra tag sedan jag träffade henne (ca 1,5 år sedan), och det kan ju gå väldigt fort nerför med missbrukare.
Jag upplevde inte alls att hon hade någon avsikt att råna mig, men hon kanske är mer desperat efter pengar nu.
Hon var lite stressad och inte speciellt intresserad av sexet. Men hon var ändå trevlig, verkade göra så gott hon kunde och ville åtminstone att jag skulle bli nöjd.
Ångrade inte min träff med henne, men samtidigt kan jag inte rekommendera henne.
Det var inte bortkastade pengar, men finns många betydligt bättre, så ingen repris för min del.
Tack för info. Verkar så sjuk att råna sina offer, dels en livsfara för sig själv & ett ständigt hot över en samt man tappar ju kunder snabbt.. men kanske har hon någon form av hallick. Missbrukets vägar är å outgrundliga.
Hon verkar inte så kinkig dock, analsex bla inte alla som ställer upp på det
Senast redigerad av orrecrist 2022-12-21 kl. 12:45.
Träffade precis en fantastisk tjej på Södermalm, vit, ren, tight, ny. Lite stora blygdläppar men tycker det är nice. Hon gillade både ettan och tvåan ganska dyr men värt det 100%
Träffade precis en fantastisk tjej på Södermalm, vit, ren, tight, ny. Lite stora blygdläppar men tycker det är nice. Hon gillade både ettan och tvåan ganska dyr men värt det 100%
Ehh , ditt första inlägg.
Smygreklam eller en härlig upplevelse?
Varför inte skriva ut namnet?
Någon som träffat hotwifestockholm från RE? Hur vare?
Vore roligt om någon besökt henne.
Det kostar 2" i halvtimmen. Du skall vara svensk och lång. Du skall acceptera att hennes man sitter med huva för ansiktet och tittar på när du gökar.
Hon ser alldaglig ut. Allt verkar spännande......Men, har någon varit där....?.?