2023-11-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
OVPN har en Black Friday deal just nu, 24 månader + 2 månader extra för 39 kr / månad.

OVPN har väl för fan alltid 50% off, jävla piss VPN som måste hålla på marknadsföra sig sådär.

Fundera på hur ett företag kan erbjuda så stora rabatter hela tiden
Citera
2023-11-01, 08:52
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
OVPN har väl för fan alltid 50% off, jävla piss VPN som måste hålla på marknadsföra sig sådär.

Fundera på hur ett företag kan erbjuda så stora rabatter hela tiden
Nikka Systems tar upp denna problematik kring "rea" när det gäller vpn-tjänster i flertalet av deras poddar. Väldigt intressant.
Citera
2023-11-02, 20:53
Medlem
Hackergirls avatar
https://swedroid.se/play-store-borja...etsgranskning/

"GOOGLE HAR INTRODUCERAT ett nytt säkerhetsmärke i Play Store för en viss typ av appar, som berättar huruvida appen genomgått en oberoende säkerhetsgranskning. Märket kommer till att börja med visas för VPN-appar."
Citera
2023-11-02, 22:26
Medlem
Är det någon som testat Encrouter? Ingår ett 12 mån abb när man köper på amazon så funderade på att testa den när min PIA går ut i slutet på november.
Citera
2023-11-04, 20:55
Medlem
Kan man använda VPN i ett land som har blockat det ifall man laddar ner det innan man går dit? Eller om man har en kompis som kan skicka filen via online chat eller något? det är väl bara sidan av VPN då som är blockat ?
Citera
2023-11-20, 18:23
Medlem
carminaburanas avatar
Jag har Open VPN från keepsolid och den är helt värdelös när det kommer till brittisk tv som BBC och ITV. Det har ALDRIG fungerat. Jag har mailat dem flera gånger, nu senast igår då jag fick till svar att "tekniker jobbar på det för full och vi ber om ursäkt" etc. De kan inte jobba så hårt för jag fick exakt samma svar 16 månader sen då jag frågade sist.

Finns det nån billig VPN jag kan köpa i en månad? Nordvpn vill ha 150 kr i månaden, fins det billigare?
EDIT Nm, jag signade up mig för ett år, sen kan man avsluta inom en månad så får man stålarna tillbaka.
Senast redigerad av carminaburana 2023-11-20 kl. 18:49.
Citera
2023-11-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag har Open VPN från keepsolid och den är helt värdelös när det kommer till brittisk tv som BBC och ITV. Det har ALDRIG fungerat. Jag har mailat dem flera gånger, nu senast igår då jag fick till svar att "tekniker jobbar på det för full och vi ber om ursäkt" etc. De kan inte jobba så hårt för jag fick exakt samma svar 16 månader sen då jag frågade sist.

Finns det nån billig VPN jag kan köpa i en månad? Nordvpn vill ha 150 kr i månaden, fins det billigare?
EDIT Nm, jag signade up mig för ett år, sen kan man avsluta inom en månad så får man stålarna tillbaka.

https://vpnbasen.se
Citera
2023-11-20, 21:20
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishCat
https://vpnbasen.se

Suverän länk, tack för info❗️
Citera
2023-11-26, 14:41
Medlem
Jag behöver en VPN som tillåter mig att få en IP-adress i Egypten för att registrera ett X-box-spel och sedan avbryta mitt abonnemang efteråt.

Dom flesta erbjuder 30 dagars provperiod och alla pengar tillbaka om du inte är nöjd, men är det någon som vet om en leverantör som garanterat betalar tillbaka?
Citera
2023-11-26, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcrazyone
Jag behöver en VPN som tillåter mig att få en IP-adress i Egypten för att registrera ett X-box-spel och sedan avbryta mitt abonnemang efteråt.

Dom flesta erbjuder 30 dagars provperiod och alla pengar tillbaka om du inte är nöjd, men är det någon som vet om en leverantör som garanterat betalar tillbaka?

Problemet löst. Använde mobiltelefonen, hittade en gratis app som heter VPN Egypt. Skrev in koden och allt var bra.
Citera
2023-11-28, 17:19
Medlem
totoducks avatar
Är OVPN fortfarande något att lita på? Ska man vara skeptisk nu när de byt ägare?

https://www.ovpn.com/en/blog/next-chapter-for-ovpn
Citera
2023-12-04, 18:25
Medlem
QuackyDucks avatar
Mullvad VPN sedan många år tillbaka. Kan betala cash dessutom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in