Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
"Endast en nyfödd är skuldfri och absolut oskyldig."
Du har visst inte fattat det, men det här handlar om ett mord, inte om spädbarns absoluta oskuld. Men jag är inte förvånad att en incel som du försöker göra en sådan liknelse.
Mitt "agg mot brottsoffret Tove"

inga lögner är för låga för dig, kan jag konstatera.
Maja har friats från alla misstankar om mordet på Tove. Hon är oskyldig till Toves död.
Nu ljuger du om vad hovrätten sagt också, kan jag konstatera.
Hovrätten friade Maja, och har inte uttalat någonting om att hon skulle ljuga om mordet på Tove. Det förklarade jag för dig redan i förra inlägget, men du klarade väl inte av att läsa så långt.
Maja har friats från alla misstankar om mordet på Tove. Hon är oskyldig till Toves död.
Nu ljuger du igen, har du samma symtom som Maja 🤡?
Fortfarande är inte Maja absolut oskyldig, formulera dig rätt,
"Den bevisningen som åklagaren framställt räckte inte för att fälla Maja för mord alternativt delaktig till mord endast grovt gravfridsbrott"
HR har tydligt framfört att de inte tror på Majas historia och lögner, möjligen bara du som inte har läst det eller så försöker du göra en Maja (-lögn) och hoppas på att övriga går på vad du säger?
Det finns fler mördare än Maja som promenerar fritt runt på våra gator där inte bevisningen varit tillräcklig.
Är de med definition oskyldiga eller är de inte dömda pga brist på bevis?
Fortfarande har du inte varit på plats då Tove mördades, varken då, före eller efter.
Mordet på Tove är polisiärt uppklarat tyvärr så gick en av mördarna fri dvs Maja.
Sluta nu och fabulera och skriva osanningar, du har inget för det!