2023-11-03, 00:24
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Dom friade i brist på bevis men sa också att Maja inte var trovärdig
Det lönade sig för Maja att ljuga
Och du tar dig rätten att kalla folk för Maja hatare utvecklingstörd m. m
Det visar bara vilket sinne du har

Hovrätten konstaterade det vissa av oss konstaterat för länge sedan, att Maja inte deltog i mordet på Tove. Maja är friad från alla misstankar och blev satt på fri fot direkt efter rättegången i Göta Hovrätt, detta eftersom det var helt uppenbart för domstolen att hon var oskyldig till Toves död.

Jag tar mig rätten att kalla dig och sådana som dig för invektiv ni själva använder och för Majahatare eftersom ni sprider lögner och hat mot Maja. Erkänn för dig själv vad du är, eller sluta hata. Något sinne verkar du inte ha.
Citera
2023-11-03, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
"Endast en nyfödd är skuldfri och absolut oskyldig."

Du har visst inte fattat det, men det här handlar om ett mord, inte om spädbarns absoluta oskuld. Men jag är inte förvånad att en incel som du försöker göra en sådan liknelse.

Mitt "agg mot brottsoffret Tove" inga lögner är för låga för dig, kan jag konstatera.

Maja har friats från alla misstankar om mordet på Tove. Hon är oskyldig till Toves död.

Nu ljuger du om vad hovrätten sagt också, kan jag konstatera.

Hovrätten friade Maja, och har inte uttalat någonting om att hon skulle ljuga om mordet på Tove. Det förklarade jag för dig redan i förra inlägget, men du klarade väl inte av att läsa så långt.

Maja har friats från alla misstankar om mordet på Tove. Hon är oskyldig till Toves död.

Nu ljuger du igen, har du samma symtom som Maja 🤡?

Fortfarande är inte Maja absolut oskyldig, formulera dig rätt,
"Den bevisningen som åklagaren framställt räckte inte för att fälla Maja för mord alternativt delaktig till mord endast grovt gravfridsbrott"

HR har tydligt framfört att de inte tror på Majas historia och lögner, möjligen bara du som inte har läst det eller så försöker du göra en Maja (-lögn) och hoppas på att övriga går på vad du säger?

Det finns fler mördare än Maja som promenerar fritt runt på våra gator där inte bevisningen varit tillräcklig.
Är de med definition oskyldiga eller är de inte dömda pga brist på bevis?

Fortfarande har du inte varit på plats då Tove mördades, varken då, före eller efter.

Mordet på Tove är polisiärt uppklarat tyvärr så gick en av mördarna fri dvs Maja.

Sluta nu och fabulera och skriva osanningar, du har inget för det!
Citera
2023-11-03, 00:42
Medlem
verkar vara några som avgudar en viss person
Citera
2023-11-03, 00:54
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Nu ljuger du igen, har du samma symtom som Maja 🤡?

Fortfarande är inte Maja absolut oskyldig, formulera dig rätt,
"Den bevisningen som åklagaren framställt räckte inte för att fälla Maja för mord alternativt delaktig till mord endast grovt gravfridsbrott"

HR har tydligt framfört att de inte tror på Majas historia och lögner, möjligen bara du som inte har läst det eller så försöker du göra en Maja (-lögn) och hoppas på att övriga går på vad du säger?

Det finns fler mördare än Maja som promenerar fritt runt på våra gator där inte bevisningen varit tillräcklig.
Är de med definition oskyldiga eller är de inte dömda pga brist på bevis?

Fortfarande har du inte varit på plats då Tove mördades, varken då, före eller efter.

Mordet på Tove är polisiärt uppklarat tyvärr så gick en av mördarna fri dvs Maja.

Sluta nu och fabulera och skriva osanningar, du har inget för det!

Jösses vilken patetisk lögnare och hatare du är. Det finns inga bevis för att Maja mördade Tove. Det är vad hovrätten konstaterar. Åklagaren hade inget att komma med. Det var bara skrammel med tomma tunnor att åtala Maja för mord. För Maja är oskyldig till mordet på Tove. Därför försattes Maja på fri fot så fort rättegången var över.

Det var Johanna som mördade Tove, och det gjorde hon på egen hand. Det var vad hovrätten kom fram till.
Citera
2023-11-03, 00:55
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
Menar du Tove? Ja, hon har fått betydligt mer uppmärksamhet än ett "vanligt" mordoffer.
Fast så är det väl med vita unga kvinnor. Tänk om hon hade varit snygg också, vilken jävla uppståndelse det hade blivit..
Citera
2023-11-03, 01:02
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur

Förstår att du tänker på de i tråden som avgudar Johanna.
Men det är väl ändå bättre att avguda än att hata, tycker du inte?
Särskilt illa är det väl när hatet riktas mot en oskyldig person, friad från alla misstankar om mord, tycker du inte?

För så är det. Johanna mördade Tove. Maja gjorde det inte. Ändå är det mot Maja allt hat sprids, och så finns det de som avgudar Johanna, vill brevväxla med henne och hävdar att hon har "tagit ansvar" för mordet på Tove, trots att Johanna fortfarande nekar till att ha mördat Tove.

Det var Maja som började berätta sanningen och avslöjade hur allt gått till, och sedan hon började berätta sanningen i december förra året, så har ingenting hon sagt kunnat beslås som lögn. Allt Maja sagt som kan kontrolleras har visat sig vara sant. Så det finns ingen anledning att misstro henne.
Citera
2023-11-03, 01:26
Medlem
Citat:

Jösses vilken patetisk lögnare och hatare du är. Det finns inga bevis för att Maja mördade Tove. Det är vad hovrätten konstaterar. Åklagaren hade inget att komma med. Det var bara skrammel med tomma tunnor att åtala Maja för mord. För Maja är oskyldig till mordet på Tove. Därför försattes Maja på fri fot så fort rättegången var över.

Det var Johanna som mördade Tove, och det gjorde hon på egen hand. Det var vad hovrätten kom fram till.

HR säger att de inte ens är klarlagt att de alla tre fick plats i badrummet. Johanna är van att bre ut sig med detaljer och ändå är hon väldigt vag när hon ska beskriva Majas del i badrummet. Varför? Det noterar även HR. Hon hade ändå tre veckor på sig att tänka ut en trovärdig story efter Majas erkännande.. Personligen tror jag att Johanna presenterar en version som inte går ihop för att Maja inte deltog.
(Sovdax nu så blev lite kort)
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2023-11-03 kl. 01:34.
Citera
2023-11-03, 01:53
Medlem
Citat:
Förstår att du tänker på de i tråden som avgudar Johanna.
Men det är väl ändå bättre att avguda än att hata, tycker du inte?
Särskilt illa är det väl när hatet riktas mot en oskyldig person, friad från alla misstankar om mord, tycker du inte?

För så är det. Johanna mördade Tove. Maja gjorde det inte. Ändå är det mot Maja allt hat sprids, och så finns det de som avgudar Johanna, vill brevväxla med henne och hävdar att hon har "tagit ansvar" för mordet på Tove, trots att Johanna fortfarande nekar till att ha mördat Tove.

Det var Maja som började berätta sanningen och avslöjade hur allt gått till, och sedan hon började berätta sanningen i december förra året, så har ingenting hon sagt kunnat beslås som lögn. Allt Maja sagt som kan kontrolleras har visat sig vara sant. Så det finns ingen anledning att misstro henne.

Är man i samma lägenhet, är med och misshandlar. Är sedan också med och bränner kroppen. Då ska man straffas. Annars kan samhället själv ta tag i det. Maja kommer inte kunna känna sig trygg i Sverige. Sveriges rättssystem är som politikernas sandlådenivån mellan varann..
Citera
2023-11-03, 02:50
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Det där är typiskt Maja. Hon bråkar inte, hon går emellan och säger åt Tove att gå därifrån. Hade Maja varit vaken i lägenheten under händelsen där så hade hon gjort likadant och sett till att Tove gått därifrån. Tyvärr var hon inte vaken.

Som den gången hon kom hem till A och krävde att få träffa TT och försökte tränga sig in i lägenheten?
Citera
2023-11-03, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det tror jag också
hoppas att hon nu berättar allt

Ja det hoppas jag också !
Citera
2023-11-03, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
HR säger att de inte ens är klarlagt att de alla tre fick plats i badrummet. Johanna är van att bre ut sig med detaljer och ändå är hon väldigt vag när hon ska beskriva Majas del i badrummet. Varför? Det noterar även HR. Hon hade ändå tre veckor på sig att tänka ut en trovärdig story efter Majas erkännande.. Personligen tror jag att Johanna presenterar en version som inte går ihop för att Maja inte deltog.
(Sovdax nu så blev lite kort)
Jag tror att i det ögonblicket när det var turmult i badrummet så minns man nog inte exakt varje detalj
Hur Maja höll och exakt var hon hade sina händer är nog rätt dimmigt
Och alla 3 fick plats i badrummmet
Senast redigerad av Anedin 2023-11-03 kl. 03:33.
Citera
2023-11-03, 03:33
Medlem
Citat:
Hovrätten konstaterade det vissa av oss konstaterat för länge sedan, att Maja inte deltog i mordet på Tove. Maja är friad från alla misstankar och blev satt på fri fot direkt efter rättegången i Göta Hovrätt, detta eftersom det var helt uppenbart för domstolen att hon var oskyldig till Toves död.

Jag tar mig rätten att kalla dig och sådana som dig för invektiv ni själva använder och för Majahatare eftersom ni sprider lögner och hat mot Maja. Erkänn för dig själv vad du är, eller sluta hata. Något sinne verkar du inte ha.
De konstaterade inte att Maja inte deltog i mordet
De släppte Maja pga brist på bevis och de sa också att allt var inte trovärdigt det Maja sagt
Hitta inte på något annat för då ljuger du
Hata är något du själv hittat på
Det är inget hat fr de flesta av oss
lär dig att skilja på hat och sakfrågor
Så jevla trött på dig som ger
dig rätten att förolämpa och nervärdera andra
Ett Ovuxet beteende och härskarteknik använder du mot alla som inte håller med dig och klappar dig på ryggen
Läs på om narc beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in