Citat:
Man får väl skriva vad man vill utan att behöva vara Majahatare i dina ögon? Det finns något som heter att man är neutral om du har hört det? Vidare så skriver man vad som kan vara rätt och vad som kan vara fel.
Om nu Maja berättade sanningen i december förra året varför gjorde hon inte då det från första början?
Om nu Maja berättade sanningen i december förra året varför gjorde hon inte då det från första början?
Nej, man får inte skriva vad som helst utan att vara en Majahatare i mina ögon. Sprider man hat och lögner om Maja, då är man en Majahatare i mina ögon. Är det svårt att förstå tycker du?
Du är allt annat än neutral och skriver en hel del som är rena lögner, som t.ex. att Maja "kom med nya versioner hela tiden". Det gjorde hon inte. Det är en ren lögn från dig. Inledningsvis höll hon sig till den version som Johanna försett henne med och därefter växlade hon över till att berätta sanningen, och den har hon hållit sig till ända sedan hon växlade över till sanningen i december förra året.
Om du vill grotta dig ner i varför Maja ljög inledningsvis så kan du gott göra det, då kan jag rekommendera dig att vända dig till Reviews med flera i tråden som har gjort grundliga djupgående kompetenta analyser av bland annat detta. För egen del konstaterar jag bara att det är mer regel än undantag att även oskyldiga ljuger av olika anledningar och att det faktum att Maja ljög inledningsvis i detta fallet inte på något vis innebär att hon har någon skuld i Toves död. Något som också hovrätten har konstaterat. De friade Maja från mordet på Tove. Maja är oskyldig.

inga lögner är för låga för dig, kan jag konstatera.