Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Med tanke på att hon verkligen gjorde allt för att förstöra hans liv så känns det för jävligt att hon får vara kvar. Men nu är hon nog igenkänd i alla fall, och folk aktar sig. Så på så sätt grävde hon sin egen grop.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Tror knappast han skulle ta i henne med tång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Kanske dåligt självförtroende pga utseendet som gjort henne elak.
https://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=86750
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Hon verkar ju ta det med ro, av tonfallet att döma.
Psykopat som njuter av uppmärksamhet.
Fegt att inte visa sitt ansikte. Men alla vet nu. Hahah
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Fy faan rent ut sagt vilken ond människa.
Skäms hon inte idag? Är det inte henne folk snackar om - med rätta??
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Ja men har man läst i denna tråd anar man vem "vännen" var. Det ondskefulla monstret Sabrin.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Vad menar du med det?!
Det är inte mer än rätt att en människa som blivit förtalad, förföljd och trakasserad i så många år får upprättelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Psykopater är bra på att ställa in sig hos folk, verka trevliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Hur tror du att du själv skulle reagera av att bli anklagad, utpekad, hotad, förföljd? Tror du inte att man börjar tvivla på sig själv då? Fy för er som skuldbelägger offret.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Men snälla, varför ska man vara lika elak som hon var? Hon måste ha mått fruktansvärt dåligt, och det ursäktar inte beteendet men besattheten kan ändå vara sjuklig och något hon inte kunde rå över. Nej jag ursäktar det inte. Jag blir lika upprörd som alla andra när jag ser dokumentären. Men jag hat svårt att tro att någon som inte mår mycket dåligt gör såhär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Jag tycker hon är söt. Men hon måste mått fruktansvärt dåligt. Och detbhon gjorde var självklart inte okej, det var hemskt, jag lider med Felix. Men någon medmänsklighet måste finnas, även med Sabrin.
Har det brunnit totalt i huvudet på dig eller? Du ångrar ditt hat och har kallat Sabrin för psykopat.
Du skriver att hon kanske har dåligt självförtroende pga utseendet som gjort henne elak, nu tycker du att hon är söt
Inse att Sabrin har en personlighetsstörning och detta är inget hon har gjort för att hon mår dåligt.
Tvärtom. Hon har njutit av det och har hållit på så här sedan högstadiet.
En sån människa ska man inte försvara. Dom ska låsas in för att skydda andra.
Sabrin kommer att göra om detta och har garanterat gjort det mot flera andra som inte har anmält.
Glöm inte att hon INTE har erkänt varken i Tingsrätt eller Hovrätt. Dömd mot sitt nekande.
Du har helt rätt i att hon är "Det ondskefulla monstret Sabrin"
Bilder på monstret som du själv har länkat till tidigare
https://imgur.com/ilQpEnL