2023-10-31, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Jo det är med största sannolikhet Sabrin! Blir vääääldigt spännande att höra vad hon har att säga. Vet att man alltid försöker höra båda sidorna. Nu senast i serien om Hagamannen så sa de att de hade frågan om han ville medverka i programmet men han avböjde.
Det tror jag inte, tyckte de sa att vederbörande valt att inte medverka i programmet.
2023-10-31, 16:45
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Jo det är med största sannolikhet Sabrin! Blir vääääldigt spännande att höra vad hon har att säga. Vet att man alltid försöker höra båda sidorna. Nu senast i serien om Hagamannen så sa de att de hade frågan om han ville medverka i programmet men han avböjde.

Hon verkar ju ta det med ro, av tonfallet att döma.
Psykopat som njuter av uppmärksamhet.
Fegt att inte visa sitt ansikte. Men alla vet nu. Hahah
2023-10-31, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Ska det verkligen bara o på båda ställena? "Nolsson"
Jag skrev O på båda ställena och kom upp en halvmörk tjej i svart hår, vet inte om det är den personen men länken funkade iaf för mig
2023-10-31, 16:49
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Ska det verkligen bara o på båda ställena? "Nolsson"
Finner ingen anledning att dölja hennes instagram men den är privat så det enda man ser är en bild och det ser ut som Sabrin.
https://www.instagram.com/sabrinolsson/
2023-10-31, 16:52
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ientrea
Kollade nya avsnittet nu....förstår inte det här med att hand vän blev attackerad? Av vem? Väldigt oklart

Ja men har man läst i denna tråd anar man vem "vännen" var. Det ondskefulla monstret Sabrin.
2023-10-31, 17:03
Medlem
seaworthys avatar
Vilken uthållighet på galningen ändå!
2023-10-31, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ja men har man läst i denna tråd anar man vem "vännen" var. Det ondskefulla monstret Sabrin.
Precis. Och de sa också att den "utsatta vännen" hade avböjt att medverka i programmet. Så de som hoppas på att Sabrin ska dyka upp, kan sluta med det.

Den mörka tjejen man fick se ryggen på, tror jag är Felix fru.
2023-10-31, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Precis. Och de sa också att den "utsatta vännen" hade avböjt att medverka i programmet. Så de som hoppas på att Sabrin ska dyka upp, kan sluta med det.

Den mörka tjejen man fick se ryggen på, tror jag är Felix fru.

Tror jag med, men att SVT gärna låter tittare tro att det är stalkern för att skapa lite cliffhanger.
2023-10-31, 17:57
Medlem
OK70s avatar
Citat:

Nej, det var Felix nuvarande fru som berättade om hur de träffades och hon bjöd ut honom etc. Det är inte Sabrin, hon kommer avböja deltagande i programmet såklart.
2023-10-31, 18:20
Medlem
KattenNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Kvinnan är inte frisk. Enligt ryckten jobbar hon på northwolt

Jag vet enligt säker källa att hon jobbar som koordinator på Northvolt
2023-10-31, 18:30
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattenNyfiken
Jag vet enligt säker källa att hon jobbar som koordinator på Northvolt

Intressant. Googlar man SO kommer just den underrubriken upp. Men kontot verkar borttaget. Vet du mera?
2023-10-31, 19:03
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Intressant. Googlar man SO kommer just den underrubriken upp. Men kontot verkar borttaget. Vet du mera?
Northvolt verkar skydda den sjuka dåren och har tagit bort kontot. Fruktansvärt att dom gör så.
Ge Sabrin en fot i arslet i stället för att skydda sin övriga personal.

Dom kan köpa ut henne med 2 årslöner vilket är rätt vanligt när man vill bli av med någon.
Det lär bli dyrare för dom att behålla henne om hon utsätter någon annan på arbetsplatsen för samma i stil med det hon har gjort mot Feli* och flera andra.

Eller har hon någon hållhake på någon i ledningen kanske... en liten affär som hon utnyttjar nu?
Skulle inte förvåna mig ett dugg nu när man vet hur jävlig hon är.
Senast redigerad av Timeout 2023-10-31 kl. 19:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in