2023-11-01, 16:21
Medlem
David_Ss avatar
Jag testade att skaffa ett fejk konto med en lagom snygg hunk kille. Efter det insåg jag att det är ingen idé att vara på dessa appar som Tinder och liknande.

Äckligt vad kvinnor blir lättfotade när det är en snygg man på bilden, oavsett hur sliskig han är i text.
Citera
2023-11-01, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Hur länge har du levt utan att ha samlag?
Som längst eller just nu? 8 år i celibat som längst.

Du då?
Citera
2023-11-01, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Vid tre tillfällen enbart och det gick också åt helvete för att de var svaga. Män initierar till kvinnor, inte kvinnor till män, det är naturens och Guds lag men visst, vill du ha en undergiven osäker liten tjej som springer efter dig överallt så sure men du kommer tröttna. Du kanske tror att det är det du behöver men så är det inte. Män behöver utmaningar och små hinder, annars blir det tråkigt för er och ni tappar intresset. Kvinnor behöver trygghet, där skiljer sig könen helt åt och så ska det vara.

Det är gjort för detta upplägg, därför är kvinnor mer svårflirtade än män. Det är naturligt. Starka män gillar jakten, svaga vill ha frukten landandes i sina munnar.
Ja så är det. Vad du glömmer nämna är att kvinnor inte skapar intressen för attraktiva män, utan det väcks först när hon blir uppmärksammad av den attraktiva mannen. Det är så kvinnor blir intresserad av män.

Män måste sluta tro att kvinnor funkar som dem, och tro att kvinnor spanar in dem på samma sätt som män spanar in oss. Vi är biologiskt inte lika där.

Samma sak när det gäller den sexuella attraktionen. En kvinna blir inte sexuellt upphetsad av att se en man naken, en bånge eller what ever. Det blir män.
Citera
2023-11-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Vid tre tillfällen enbart och det gick också åt helvete för att de var svaga. Män initierar till kvinnor, inte kvinnor till män, det är naturens och Guds lag men visst, vill du ha en undergiven osäker liten tjej som springer efter dig överallt så sure men du kommer tröttna. Du kanske tror att det är det du behöver men så är det inte. Män behöver utmaningar och små hinder, annars blir det tråkigt för er och ni tappar intresset. Kvinnor behöver trygghet, där skiljer sig könen helt åt och så ska det vara.

Det är gjort för detta upplägg, därför är kvinnor mer svårflirtade än män. Det är naturligt. Starka män gillar jakten, svaga vill ha frukten landandes i sina munnar.

Ska vi vara konservativa och följa Guds lagar, så gör många fel.
Ephesians 5:22-33
Colossians 3:18-19

Att en man jagar en kvinna skulle inte jag vilja påstå är i "människans natur"... Att beskriver "naturens lag" så antar jag att du syftar på att jämföra människor med andra djur. Är det exempelvis en gris som du ska jämföra med, att "män springer efter kvinnor"... Grishane springer efter grishona. Uteslut mig i den ekvationen, jag är en människa. Om folk vill jämföra sig med djur kan de lika gärna gå bestialisk istället... Fånigheter.

Starka män har en stark tro, hopp och kärlek... Det sistnämnda är svårt när inte människor har en tro... Att en stark man skulle vara utan en stark tro är ingen stark man, just för att konceptet kärlek kommer just från Gud.

Dagens kvinnor älskar inte sina män, och männen älskar inte gud... Såklart att ni går vilsna i mörkret.
Citera
2023-11-01, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag testade att skaffa ett fejk konto med en lagom snygg hunk kille. Efter det insåg jag att det är ingen idé att vara på dessa appar som Tinder och liknande.

Äckligt vad kvinnor blir lättfotade när det är en snygg man på bilden, oavsett hur sliskig han är i text.
Menar du att de skrev till honom? Eller svarade på hans meddelanden?

Gör du ett fejkkonto med en snygg tjej då, så ska du få se hur desperata killar är istället. Jag är verkligen inte snygg eller ung, men blir bombad av meddelanden på t ex Happy pancake och sådant skit. Det går ju inte att använda sådana sidor faktiskt när det öser in så mycket meddelanden (från killar man är 0 intresserad av tillbaka förstås…).

Har ingen helkroppsbild då ens, bara några på ansiktet som som sagt inte är det snyggaste
Citera
2023-11-01, 20:45
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Ja så är det. Vad du glömmer nämna är att kvinnor inte skapar intressen för attraktiva män, utan det väcks först när hon blir uppmärksammad av den attraktiva mannen. Det är så kvinnor blir intresserad av män.

Män måste sluta tro att kvinnor funkar som dem, och tro att kvinnor spanar in dem på samma sätt som män spanar in oss. Vi är biologiskt inte lika där.

Samma sak när det gäller den sexuella attraktionen. En kvinna blir inte sexuellt upphetsad av att se en man naken, en bånge eller what ever. Det blir män.

Kvinnor spanar inte in män som köttbitar :P?

Vem försöker du lura?
Citera
2023-11-01, 21:16
Bannlyst
Citat:
Kvinnor spanar inte in män som köttbitar :P?

Vem försöker du lura?
Tror du tjejer ”ögonknullar” män på stranden? (FB) Är det ok att som man ögonknulla tjejer/kvinnor på stranden? (rubrik ändrad /Mod)
Citera
2023-11-01, 22:41
Moderator
Maviels avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2023-11-01, 23:46
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Man säger nog ofta lyckligt singel för att förneka att man inte hittat en bra partner.

När var du senast i ett längre förhållande? Har du någonsin varit sambo?

Känns som du undviker dessa frågor. Inte så lätt att hjälpa dig då.
Citera
2023-11-02, 10:22
Medlem
Nätdejting är ett djävulskap som förstår samkönade relationer. Jag har varit aktiv i nätdejting i två år och har omfattande kunskaper i ämnet. En fördel kan vara att du har större utbud att välja på en sajt än i verkligeheten då man kan exempel trycka i viken ålder, längd och religion personen ska tillhöra men annars så är dejting över nätet gjort för att misslyckas.
Citera
2023-11-02, 14:53
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Menar du att de skrev till honom? Eller svarade på hans meddelanden?

Gör du ett fejkkonto med en snygg tjej då, så ska du få se hur desperata killar är istället. Jag är verkligen inte snygg eller ung, men blir bombad av meddelanden på t ex Happy pancake och sådant skit. Det går ju inte att använda sådana sidor faktiskt när det öser in så mycket meddelanden (från killar man är 0 intresserad av tillbaka förstås…).

Har ingen helkroppsbild då ens, bara några på ansiktet som som sagt inte är det snyggaste

Menade att jag skapade ett fejkat konto med bilder på en hunk för att se skillnaden på svar och intresse vilket var enormt.
Citera
2023-11-02, 14:54
Medlem
styckets avatar
Citat:
Tror du tjejer ”ögonknullar” män på stranden? (FB) Är det ok att som man ögonknulla tjejer/kvinnor på stranden? (rubrik ändrad /Mod)
Haha självklart.

Ser de en riktigt snygg man ögonknullar dom honom.

Helt galet hur du kan ha missat detta när majoriteten av alla kvinnor gör det.

Fattar inte hur du kan tro det här. Hur ofta är du på stranden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in