Citat:
Nja det är långt värre än såhär för min del och inget jag vill diskutera här, du kan läsa min senaste tråd om saken istället men för att kunna råda där, behöver du vara insatt i den typen av komplicerade dynamiker det gäller, skulle du säga dig vara det?
Men det har inget att göra med vem som initierat. Jag minns faktiskt att mina vänner initierade åt två av dem -inte min idé- då de var för blyga för att initiera själva och att jag initierade med en av dem och dessa tre som var för svaga för att själva våga visade sig inte vara några bra killar.
Bl.a. därför råder jag att mannen ska ta initiativ då det visar en psykisk..balans och mod. De som är för blyga har oftast varit med om saker som traumatiserat dem och nu vågar de inte och då är de inte relationsmaterial. Vad tänker du om det? Har en kvinnlig datingcoach på min sida där så pang-pang, på dig!
Sen min framtid skulle jag väl säga ser ljus ut då jag åldern till trots -är inte ens 50 men men- har utseendet och kroppen i behåll, inga barn i släptåg samt behöver inte arbeta utan kan gå hemma och sköta om hemmet hela dagen med en fast inkomst på det. Ovanpå det är jag politiskt högerriktad och socialt lagd och har aldrig förut haft problem att hitta partners så jag får inga problem att hitta nytt OM jag blir redo och vill. Har lite att ta tag i först vilket jag nu kämpar för.
Men det har inget att göra med vem som initierat. Jag minns faktiskt att mina vänner initierade åt två av dem -inte min idé- då de var för blyga för att initiera själva och att jag initierade med en av dem och dessa tre som var för svaga för att själva våga visade sig inte vara några bra killar.
Bl.a. därför råder jag att mannen ska ta initiativ då det visar en psykisk..balans och mod. De som är för blyga har oftast varit med om saker som traumatiserat dem och nu vågar de inte och då är de inte relationsmaterial. Vad tänker du om det? Har en kvinnlig datingcoach på min sida där så pang-pang, på dig!

Sen min framtid skulle jag väl säga ser ljus ut då jag åldern till trots -är inte ens 50 men men- har utseendet och kroppen i behåll, inga barn i släptåg samt behöver inte arbeta utan kan gå hemma och sköta om hemmet hela dagen med en fast inkomst på det. Ovanpå det är jag politiskt högerriktad och socialt lagd och har aldrig förut haft problem att hitta partners så jag får inga problem att hitta nytt OM jag blir redo och vill. Har lite att ta tag i först vilket jag nu kämpar för.

Vänta här nu..
Först säger du:
Citat:
"Skulle aldrig skriva först till en man då det är han som ska ta initiativ. Det är en grundläggande faktor. Kan han inte jaga är det lönlöst. Ägget simmar inte till spermien, spermien simmar till ägget. Är sen 70-talist."
Sen frågar jag om du träffar några bra män på det sättet...
Då svarar du att du endast träffast agressiva män och dumpat dessa.
Håller du med mig om att agressiva män som man vill dumpa, inte är bra män?
Du har alltså inte träffat några bra män med din "dejtingtaktik".
Håller du med?
Läs igen: De som jag tagit initiativ med visade sig vara svaga och aggressiva. Alltså blev det en fimp på dem. Hatar när folk inte tar in vad man skriver. Skärpning, stycket.