2023-11-01, 10:26
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Skitfult namn iaf.
Han verkar iaf inte va saknad

Coolt namn ju! Basisten i Iron Maiden heter Steve Harris.
Citera
2023-11-01, 10:27
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Men varför sköt man harris i Sarajevo är det utrett ?
För vad jag kan läsa så blev ju han beskjuten i Istanbul på cafet. Han måste väl ha gjort något innan där för att få den behandlingen, eller var det bara för att han var med räven. För att bli likviderad i ett annat land sådär måste man väl ha gjort nåt riktigt allvarligt mot någon, det räcker väl inte bara att tillhöra fel sida.

Tror du han tog döden som en man ? Typ som Tony Montana gjorde i scarface eller blev han rädd
Du verkar ju känna till han rätt bra.

Han sket ner sig precis som förväntat.
Citera
2023-11-01, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Jo, halv jugge.
Hans bror dennis blev dömd ii ariana mordet ju. Han golade ner en utav dom åtalade, hassan, som var hans vän från fängelsetiderna och sa att hassan förvarat sina vapen hos honom som adriana senare sköts med.

Vad var oddsen?? att man lämnar sverige i rädsla för att åka till turkiet och bli skjuten mot där för att sedan åka vidare till bosnien och gömma sig där och bli mördad där? Sorgligt ändå på någotvis.

HUR hittade den personen honom såvida han EJ blev såld?
Dessa amatör gangsters är ju så efterblivna och använder sociala medier och tent av golar ner sig själva.
Man har inte fattat konceptet att "flyga under radarn"
Låt dom dö, helst snabbare än kvickt 😂
Citera
2023-11-01, 10:38
Medlem
Vem e wolfpack medlem som är häktad för explosionen i Enskede https://www.expressen.se/nyheter/krim/wolfpack-man-haktad-efter-sprangning/
Citera
2023-11-01, 10:39
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Jag kände absolut inte harris bra. Jag har gjort affärer med denna herre och besökt han i hans hem några gånger. Han var springis åt en gammal vän förr.

Art han ska vara ledare för något nätverk är vad polisen har målat upp han/dem till. Deras nätverk fanns inte innan han torskade och gola folk.
Då kan jag garantera att i deras kretsar finns det betydligt bättre ledare än harris. Han var en vanlig jävla unge som ville göra pengar och såg chansen på Facebook.

Han satt hemma och snorta kola, va med bruden, rasta hunden och mötte bara folk som rekommenderats till honom att dom va lugna och gröna kunder.
Killen åkte runt i sin bil och mötte folk och satt hemma.
Vad som skett med honom på kåken och efter kan jag inte svara på. Han kanske blev en tuffing där inne tillslut 😁
Vad jag TROR så har harris umgåtts med folk som ligger i fejd NU. och genom att leka ledare för ett nätverk som samarbetar/gjort/gör affärer med räven så fick han ta smällen. Vill man synas och leka escobar så får man brösta asfalten i Sarajevo också. Harris har inte pungkulor att skada folk på det sättet. Iallafall inte nykter.
Någon som vet ifall han hade kvar samma brud och hund som innan kåken? Var det hon som var inblandad i mordet på en 15årig pojke?
På benzo kan alla va tuffa som sagt.
En St*lla Sandb*rg.
*=e
Citera
2023-11-01, 11:03
Medlem
Fyfan vad stryk GM fått av polisen, det kan jag garantera. Snutarna där i Bosnien är helt skoningslösa.

Jag torskade för 2g gräs där nere och fick stryk av 3 poliser i min cell och fick sitta fyllecell i 12 timmar.

Edit: MGM = GM
Senast redigerad av Kobe87 2023-11-01 kl. 11:21.
Citera
2023-11-01, 11:07
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catlawd
Kan man sluta använda "svensk"?
Alla vet att det är en individ med medfödd IQ kvot 65 från en morsa som gick på piller och cigaretter. Ett mongo dvs..
Hans farsa är bevisligen helsvensk så..
Citera
2023-11-01, 11:09
Medlem
Skitbra att det är en mindre, och att det var utomlands. Regeringen hoppas jag på att de inte lägger ett öre på att få GM utlämnad innan han suttit av hela straff.
Citera
2023-11-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savartrask
Skitbra att det är en mindre, och att det var utomlands. Regeringen hoppas jag på att de inte lägger ett öre på att få GM utlämnad innan han suttit av hela straff.

Det är en win-win. Det är inget jävla daltande med intagna där nere helle samt ordentliga straff. Inga rabatter och får du 23 år sitter du 23 år, punkt. Rehabilitering finns inte där nere.

Hoppas GM får sitta av sin tid i fängelset i staden Zenica. Det är en av Europas absolut värsta fängelse, finns någon Netflix dokumentär om det. Snittlängden på vakterna är typ 198.
Citera
2023-11-01, 11:23
Medlem
Det är lite lustigt att det är sånna här personer som sätter skräck i hela Sverige. Killen är ju en äldre variant av damp-OBSbarn. Räcker med att slänga ett öga på honom för att förstå att hans intellektuella förmåga är som en tolvåring. Kanske därför han åkt dit o snackat om sina kumpaner varje gång..
Citera
2023-11-01, 11:29
Medlem
Fan är det ingen som vet nå om vem den gripne är?
Citera
2023-11-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macccan87
Det är lite lustigt att det är sånna här personer som sätter skräck i hela Sverige. Killen är ju en äldre variant av damp-OBSbarn. Räcker med att slänga ett öga på honom för att förstå att hans intellektuella förmåga är som en tolvåring. Kanske därför han åkt dit o snackat om sina kumpaner varje gång..

Jag skäms över att ha insett att man själv var mycket "högre uppsatt" än dom som sätter skräck i Sverige just nu.
Jag var en pissluffare på droger som resten av högen i den där branschen. Dessa är ett gäng fittungar som Benke nere på lokala puben hade sänkt med en halvmiss. Tragiskt men sant.

Så att vara rädd för dessa individer ska man absolut inte vara.
"Dom är farliga" för att dem betalar barn att göra det dom inte själva vågar. Men möt dom man mot man så får ni se att det är farligare att gå på ett fotbollsderby.
Det är verkligen skillnad på gamla skolan och nya skolan. Dessa luffare bröt alla koder och valde att anlita ungar att göra hård jobbet..varenda unge gör det efter några benzo och lovade 50-100tusen. spöa brudar med mera är normalt idag och i dessa kretsar är det normaliserat.
Facebook gangstrarna som blev sveriges "farligaste"🤭
Inte en käft av dom har gjort ett skit själva. Inte en käft.

Ortens blocket gangstrarna 😊 mvh eran gamla administratör. Fyfan så pinsamt. Spräng min port nu med en trammad snorunge. Ett gäng fittor hela högen. Tvi!
Senast redigerad av Enkulaihuvudet 2023-11-01 kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in