Citat:
Jag skäms över att ha insett att man själv var mycket "högre uppsatt" än dom som sätter skräck i Sverige just nu.
Jag var en pissluffare på droger som resten av högen i den där branschen. Dessa är ett gäng fittungar som Benke nere på lokala puben hade sänkt med en halvmiss. Tragiskt men sant.
Så att vara rädd för dessa individer ska man absolut inte vara.
"Dom är farliga" för att dem betalar barn att göra det dom inte själva vågar. Men möt dom man mot man så får ni se att det är farligare att gå på ett fotbollsderby.
Det är verkligen skillnad på gamla skolan och nya skolan. Dessa luffare bröt alla koder och valde att anlita ungar att göra hård jobbet..varenda unge gör det efter några benzo och lovade 50-100tusen. spöa brudar med mera är normalt idag och i dessa kretsar är det normaliserat.
Facebook gangstrarna som blev sveriges "farligaste"🤭
Inte en käft av dom har gjort ett skit själva. Inte en käft.
Ortens blocket gangstrarna 😊 mvh eran gamla administratör. Fyfan så pinsamt. Spräng min port nu med en trammad snorunge. Ett gäng fittor hela högen. Tvi!
Jag var en pissluffare på droger som resten av högen i den där branschen. Dessa är ett gäng fittungar som Benke nere på lokala puben hade sänkt med en halvmiss. Tragiskt men sant.
Så att vara rädd för dessa individer ska man absolut inte vara.
"Dom är farliga" för att dem betalar barn att göra det dom inte själva vågar. Men möt dom man mot man så får ni se att det är farligare att gå på ett fotbollsderby.
Det är verkligen skillnad på gamla skolan och nya skolan. Dessa luffare bröt alla koder och valde att anlita ungar att göra hård jobbet..varenda unge gör det efter några benzo och lovade 50-100tusen. spöa brudar med mera är normalt idag och i dessa kretsar är det normaliserat.
Facebook gangstrarna som blev sveriges "farligaste"🤭
Inte en käft av dom har gjort ett skit själva. Inte en käft.
Ortens blocket gangstrarna 😊 mvh eran gamla administratör. Fyfan så pinsamt. Spräng min port nu med en trammad snorunge. Ett gäng fittor hela högen. Tvi!
Märkt det tydligt då jag läst en hel del fupar i synnerhet när det handlar om narkotika. Man tänker sig att de som är lite högre upp i leden och håller kilon har någon slags opsec eller finess. Så visar det sig gång efter annan att man egentligen har att göra med analfabeter utan någon som helst förmåga till någonting egentligen. De råkar bara ha ett telefonnummer till nån som har koll på läget i typ Marocko som fixar in grejerna åt dem till landet.
)