2023-11-01, 09:38
Medlem
Och där rök golaren. Minns när jag satt hemma hos harris en natt innan han torskade och sedan golade ner folk på facebook. Fin hund hade han absolut. En vit amerikansk bulldog. Men vilken jävla mupp. Lekte gangster då han sålde droger på Facebook. Han var inget namn eller någon folk visste om förutom i hässelby. vågade inte möta folk själv till en början. Satt hemma med bruden och snorta kola.
Umgås med sin vän som också finns här inne på fb som högg ihjäl sin egen bror hemma 2020. Herregud säger jag bara att det är dessa folk som folk är rädda för. Hade spottat dem i ansiktet och skrattat samtidigt som dom hade gått med svansen mellan benen. Sådana tuffingar är det ska ni alla veta ..

Sen kom torsken och golningen en vecka senare och ÄNDÅ valde rävarna att göra affärer med denna man efter hans muck......😁 skyll er själva hela högen. Fyfan vilka iq befriade idioter.
Va ska man säga. Väljer man att dra in golare i denna bransch till sin verksamhet så bevisar det hur smart man är som människa. Rawa du tar in bottenskrapet av bottenskrapet antagligen är du likadan luffare sanningen sviiiiiiiiider
Citera
2023-11-01, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonySoprano01
Av en slump har jag fått tillfälle att följa Harris kriminella "karriär" under mer än 10 år, på avstånd. Han har inte lyckats särskilt väl om man säger som så. Hans tyngsta merit var att ha sålt lite droger via facebook. Skulle knappast kalla honom för ledare för något nätverk.

Han hade ganska många misslyckanden bakom sig, suttit inne större delen av sitt vuxenliv, blivit blåst och misshandlad flera gånger, och nu till sist mördad i en konflikt som han typ inte hade med att göra. Alltid misstänkt att han hade någon slags lindrig utvecklingsstörning eller dylikt, lite som hans polare Elias.

Keep it g!

Edit: Harris har själv kommenterat på Flashback för den som vill läsa.
(FB) Ung man sköts i Järfälla 20/1

Andra guldkorn från samma tråd:

Du har helt rätt. Harris var med i våra facebook grupper där det såldes droger. Han vågade inte möta folk själv. Han var en nobody. Varken tuff eller syntes över huvudtaget. Sen golade han ner en del gamla bekanta och röjde mångas försäljningar som inte kommit ut här heller kan ja bekräfta. Väldigt många flög in i kurran.

Så in i helvete glad att ja lämna dessa muppar och det äckliga livet . Tack gud
Citera
2023-11-01, 09:49
Medlem
Elvir Mutic är den andra skadade personen.
Citera
2023-11-01, 09:54
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Elvir Mutic är den andra skadade personen.

Ang Mutic och hela konflikten

Här fanns det godis att läsa till förmiddagskaffet

https://blog.zaramis.se/2023/09/15/valdsvagen-i-stockholm-och-uppsala-borjade-i-istanbul/
Citera
2023-11-01, 09:54
Medlem
Harris? Är man inte zigenare med det namnet eller?

Vilken människa döper sitt barn till harris om man inte är zigge?
Citera
2023-11-01, 09:55
Medlem
Taggads avatar
I Expressen om:
Citat:
Svensk man gripen efter mord på svensk man i Bosnien
https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-en-gripen-efter-mord-pa-svensk-man-i-bosnien/
Senast redigerad av Taggad 2023-11-01 kl. 10:02.
Citera
2023-11-01, 10:06
Bannlyst
Så Lasse blev tyvärr mördad.
Citera
2023-11-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Harris? Är man inte zigenare med det namnet eller?

Vilken människa döper sitt barn till harris om man inte är zigge?

Har jag inte helt fel minne var han halv jugge åtminstone.
Citera
2023-11-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Och där rök golaren. Minns när jag satt hemma hos harris en natt innan han torskade och sedan golade ner folk på facebook. Fin hund hade han absolut. En vit amerikansk bulldog. Men vilken jävla mupp. Lekte gangster då han sålde droger på Facebook. Han var inget namn eller någon folk visste om förutom i hässelby. vågade inte möta folk själv till en början. Satt hemma med bruden och snorta kola.
Umgås med sin vän som också finns här inne på fb som högg ihjäl sin egen bror hemma 2020. Herregud säger jag bara att det är dessa folk som folk är rädda för. Hade spottat dem i ansiktet och skrattat samtidigt som dom hade gått med svansen mellan benen. Sådana tuffingar är det ska ni alla veta ..

Sen kom torsken och golningen en vecka senare och ÄNDÅ valde rävarna att göra affärer med denna man efter hans muck......😁 skyll er själva hela högen. Fyfan vilka iq befriade idioter.
Va ska man säga. Väljer man att dra in golare i denna bransch till sin verksamhet så bevisar det hur smart man är som människa. Rawa du tar in bottenskrapet av bottenskrapet antagligen är du likadan luffare sanningen sviiiiiiiiider

Men varför sköt man harris i Sarajevo är det utrett ?
För vad jag kan läsa så blev ju han beskjuten i Istanbul på cafet. Han måste väl ha gjort något innan där för att få den behandlingen, eller var det bara för att han var med räven. För att bli likviderad i ett annat land sådär måste man väl ha gjort nåt riktigt allvarligt mot någon, det räcker väl inte bara att tillhöra fel sida.

Tror du han tog döden som en man ? Typ som Tony Montana gjorde i scarface eller blev han rädd
Du verkar ju känna till han rätt bra.
Citera
2023-11-01, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Men varför sköt man harris i Sarajevo är det utrett ?
För vad jag kan läsa så blev ju han beskjuten i Istanbul på cafet. Han måste väl ha gjort något innan där för att få den behandlingen, eller var det bara för att han var med räven. För att bli likviderad i ett annat land sådär måste man väl ha gjort nåt riktigt allvarligt mot någon, det räcker väl inte bara att tillhöra fel sida.

Tror du han tog döden som en man ? Typ som Tony Montana gjorde i scarface eller blev han rädd
Du verkar ju känna till han rätt bra.

Jag kände absolut inte harris bra. Jag har gjort affärer med denna herre och besökt han i hans hem några gånger. Han var springis åt en gammal vän förr.

Art han ska vara ledare för något nätverk är vad polisen har målat upp han/dem till. Deras nätverk fanns inte innan han torskade och gola folk.
Då kan jag garantera att i deras kretsar finns det betydligt bättre ledare än harris. Han var en vanlig jävla unge som ville göra pengar och såg chansen på Facebook.

Han satt hemma och snorta kola, va med bruden, rasta hunden och mötte bara folk som rekommenderats till honom att dom va lugna och gröna kunder.
Killen åkte runt i sin bil och mötte folk och satt hemma.
Vad som skett med honom på kåken och efter kan jag inte svara på. Han kanske blev en tuffing där inne tillslut 😁
Vad jag TROR så har harris umgåtts med folk som ligger i fejd NU. och genom att leka ledare för ett nätverk som samarbetar/gjort/gör affärer med räven så fick han ta smällen. Vill man synas och leka escobar så får man brösta asfalten i Sarajevo också. Harris har inte pungkulor att skada folk på det sättet. Iallafall inte nykter.
Någon som vet ifall han hade kvar samma brud och hund som innan kåken? Var det hon som var inblandad i mordet på en 15årig pojke?
På benzo kan alla va tuffa som sagt.
Senast redigerad av Enkulaihuvudet 2023-11-01 kl. 10:22.
Citera
2023-11-01, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Har jag inte helt fel minne var han halv jugge åtminstone.
Jo, halv jugge.
Hans bror dennis blev dömd ii ariana mordet ju. Han golade ner en utav dom åtalade, hassan, som var hans vän från fängelsetiderna och sa att hassan förvarat sina vapen hos honom som adriana senare sköts med.

Vad var oddsen?? att man lämnar sverige i rädsla för att åka till turkiet och bli skjuten mot där för att sedan åka vidare till bosnien och gömma sig där och bli mördad där? Sorgligt ändå på någotvis.

HUR hittade den personen honom såvida han EJ blev såld?
Citera
2023-11-01, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Jo, halv jugge.
Hans bror dennis blev dömd ii ariana mordet ju. Han golade ner en utav dom åtalade, hassan, som var hans vän från fängelsetiderna och sa att hassan förvarat sina vapen hos honom som adriana senare sköts med.

Vad var oddsen?? att man lämnar sverige i rädsla för att åka till turkiet och bli skjuten mot där för att sedan åka vidare till bosnien och gömma sig där och bli mördad där? Sorgligt ändå på någotvis.

HUR hittade den personen honom såvida han EJ blev såld?

Han sprang med svansen mellan benen när det hettade till. Det kan jag hålla med om. Ganska komiskt att det har kvittrats som fåglar varenda gång det har blivit hett om öronen hos dessa individer.
Varenda gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in