Citat:
Ursprungligen postat av
Russiannotsweed
Men varför sköt man harris i Sarajevo är det utrett ?
För vad jag kan läsa så blev ju han beskjuten i Istanbul på cafet. Han måste väl ha gjort något innan där för att få den behandlingen, eller var det bara för att han var med räven. För att bli likviderad i ett annat land sådär måste man väl ha gjort nåt riktigt allvarligt mot någon, det räcker väl inte bara att tillhöra fel sida.
Tror du han tog döden som en man ? Typ som Tony Montana gjorde i scarface eller blev han rädd
Du verkar ju känna till han rätt bra.
Jag kände absolut inte harris bra. Jag har gjort affärer med denna herre och besökt han i hans hem några gånger. Han var springis åt en gammal vän förr.
Art han ska vara ledare för något nätverk är vad polisen har målat upp han/dem till. Deras nätverk fanns inte innan han torskade och gola folk.
Då kan jag garantera att i deras kretsar finns det betydligt bättre ledare än harris. Han var en vanlig jävla unge som ville göra pengar och såg chansen på Facebook.
Han satt hemma och snorta kola, va med bruden, rasta hunden och mötte bara folk som rekommenderats till honom att dom va lugna och gröna kunder.
Killen åkte runt i sin bil och mötte folk och satt hemma.
Vad som skett med honom på kåken och efter kan jag inte svara på. Han kanske blev en tuffing där inne tillslut 😁
Vad jag TROR så har harris umgåtts med folk som ligger i fejd NU. och genom att leka ledare för ett nätverk som samarbetar/gjort/gör affärer med räven så fick han ta smällen. Vill man synas och leka escobar så får man brösta asfalten i Sarajevo också. Harris har inte pungkulor att skada folk på det sättet. Iallafall inte nykter.
Någon som vet ifall han hade kvar samma brud och hund som innan kåken? Var det hon som var inblandad i mordet på en 15årig pojke?
På benzo kan alla va tuffa som sagt.