Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Hahaha! Jag har skrattat en timme snart åt kvällens makalösa underhållning...
Det är verkligen såna här ögonblick som gör livet värt att leva. Tack Dumpen! Och tack fiskaren som uppmanar honom att suga på dildon, allt för den makabra underhållningens skull. Kan det rent av vara så att vi fått en kandidat i någon av den kommande Gäddgalans kategorier?
Haha jag har skrattat nå så kopiöst åt era analyser av videon, dom som faktiskt gjorde att jag med stor möda tog mig igenom den till slut (för det var inte enkelt som några redan påpekat).
Hur han i jämna cirkelrörelser misshandlar sin slaka kuk samtidigt som han viskar och väser om att han minsann vill se barnet. Och när måttet är rågat så börjar han sluka en jävla DILDO?! Jag kan inte ens i min fantasi… nej fyfan.
Och vilken fiskare må jag säga. Att behålla sinnesnärvaron i den där situationen är både makabert och imponerande.
Ja fyfan är inte detta själva definitionen av ett inspelat karaktärsmord så vet jag inte. Finns det något värre?
Förstår vissas upplevelse av att det skulle vara ett antiklimax med nr 300 (sen är det som sagt oerhört mycket tragik i hela situationen då ett riktigt barn blivit utsatt) då det inte var någon fallhöjd eller konfrontation men FAN ALLTSÅ den där videon gick inte av för hackor. Den har etsat sig fast och jag har ofrivilligt gått och tänkt på den hela dagen idag på jobbet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyxpotatissallad
Najs! Du är en riktig poet!

Tackar, dessa vidriga pederaster är dom bästa musorna!