2023-10-31, 16:17
Medlem
Kul att judars arbete för att göra kvinnor till galna Feminister ger resultat och att dom själva blir måltavlor. Klassisk backlash.
Citera
2023-10-31, 16:36
Medlem
Majorianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molten
Yes. Som rubriken säger - varför har ingen reagerat på den helt galna antisemitism som sprids i den stora tjejgruppen Pink room på Facebook? Den har i runda slängar 184 k medlemmar och samtliga admins för gruppen stöttar Palestina till fullo. Andra åsikter tillåts inte och medlemmar blockas om de påpekar det. De har ju anmälts för manshat förut, varför inte för antisemitism nu? Nån som vet mer? (Är ej medlem men sett vad tjejkompisar visat)
Kvinnor verkar älska muslimer, det är väl snarare det. De har inget ont att säga om muslimsk misogyni i alla fall.
Citera
2023-10-31, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillpower
Hitlers största röstskara var just kvinnor. De är lättledda och lögnen är deras vapen!

Finns det någon data för detta? Typ väljarundersökning ( om detta gjordes på den tiden) eller liknande? Jag kan mycket väl tänka mig att du har rätt men skulle vore vara roligare med ett belägg.
Citera
2023-10-31, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gg1337
Finns det någon data för detta? Typ väljarundersökning ( om detta gjordes på den tiden) eller liknande? Jag kan mycket väl tänka mig att du har rätt men skulle vore vara roligare med ett belägg.

Vad konstigt, jag hittar inga belägg för det, snarare att det var ungefär samma. Måste ha drömt.
Citera
2023-10-31, 17:28
Medlem
Människor som inte är svagbegåvade förstår att man kan stötta det Palestinska folket och vara emot dödandet av oskyldiga barn i Gaza utan att vara antisemit. Samtidigt som man bär på den åsikten kan man vara emot terororganisationen Hamas som även de ställer till ett Helvete både för det Palestinska folket, men även mördar judar. Det borde vara svaret på din fråga 👍🏻
Citera
2023-10-31, 17:37
Medlem
DonaldBidens avatar
Enda förklaringen till ondskan är att gruppen infiltrerats av män.
Kristersson måste genast förbjuda män från att låtsas vara kvinnor, sådana misogyna as ska avrättas!
Citera
2023-10-31, 17:42
Medlem
Varför skulle man vara anti-semit om man stödjer palestina, ej hamas? Finns ju gott om judar som är emot israels krig, är dessa också sk "anti-semiter"?
Citera
2023-10-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Att va emot sionister är inte att va emot judar. Troligtvis är det sionisterna de här tjejerna är emot. En terroristisk grupp som gömmer sig bakom judendomen, makteliten är just sionister väll? Judarna hatar också sionister, gör dom inte?

Fast judendomen är anti-alla-andra har du missat vad rabbinerna säger om icke-judar?
Citera
2023-10-31, 17:52
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Yes. Som rubriken säger - varför har ingen reagerat på den helt galna antisemitism som sprids i den stora tjejgruppen Pink room på Facebook? Den har i runda slängar 184 k medlemmar och samtliga admins för gruppen stöttar Palestina till fullo. Andra åsikter tillåts inte och medlemmar blockas om de påpekar det. De har ju anmälts för manshat förut, varför inte för antisemitism nu? Nån som vet mer? (Är ej medlem men sett vad tjejkompisar visat)

Vi kan väl bara konstatera att kvinnor inte är så smarta.
Citera
2023-10-31, 18:04
Medlem
Mingla101s avatar
Tjejer gillar väl när andra håller med dom ? Oavsätt vad.
Citera
2023-10-31, 18:12
Medlem
Citat:
Oj. Trampade jag på en woke och antisemisk tå nu?
Spottar på woke. Du kallade säkert folk antivaxx med. Fortsätt runka åt tv4 nyheterna
Citera
2023-10-31, 18:31
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
Jag stöttar definitivt Palestina/den palestinska befolkningen
På vilket vis stöttar du dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto