Citat:
Det är bra att man kan klicka i vad man söker iallafall.
Det hade varit en bra funktion om man kunde välja att bara se personer som tex. Söker seriöst förhållande.
Jag har aldrig testat någon annan app. Lyckas jag inte på Tinder så kan jag testa den sedan
Ja, det verkar helt omöjligt att få till bra bilder, som ger rätt intryck. Man undra ju vad dom tänker när ens bild dyker upp där. Det var en vecka sedan jag tog min bild nu, och känner fortfarande att den känns ’’okej’’ förutom några detaljer. Så det beror lite på hur noga dom kollar på bilden.
Hur ser dina bilder ut då? Tar du bilden från sidan eftersom du inte tittar in i kameran?
Det hade varit en bra funktion om man kunde välja att bara se personer som tex. Söker seriöst förhållande.
Jag har aldrig testat någon annan app. Lyckas jag inte på Tinder så kan jag testa den sedan

Ja, det verkar helt omöjligt att få till bra bilder, som ger rätt intryck. Man undra ju vad dom tänker när ens bild dyker upp där. Det var en vecka sedan jag tog min bild nu, och känner fortfarande att den känns ’’okej’’ förutom några detaljer. Så det beror lite på hur noga dom kollar på bilden.
Hur ser dina bilder ut då? Tar du bilden från sidan eftersom du inte tittar in i kameran?
Självklart kan appen förbättras, en sak nämner du ju själv - hade varit guld om man kan välja vad man söker. Då kan nog appen förändras i sin seriositet. Just nu betraktas den som en ligg-app av flera, även de som "söker seriöst" ser appen som en app man har i första hand för one-night stands.
Jag rekommenderar Hinge. Den senaste seriösa relationen jag hade kom därifrån. Att man kan matcha på mer än bara bilder gör mycket. Appen tvingar också både män och kvinnor att skriva i samband med en like, det gör att den inte är lika mycket tidsfördriv som Tinder.
Mina bilder är en blandning av selfies, helkroppsbilder och när jag gör någon aktivitet. Är ofrivilligt men har svårt för att titta in i kameran när jag tar en bild. Har fått höra att jag har "stirriga" ögon så kanske är det? Ah, ja. Jag dejtar en person seriöst i nuläget så har avinstallerat alla appar. Kanske byter bilder om detta inte håller.
Citat:
Att betala för en datingapp kan jag till viss del absolut förstå.
Det som skrämmer med Tinder är att just hur dom styr allting och förstås till männens nackdel.
En annan skum grej är att man får matchningar med kvinnor som man absolut inte tryckt like på, inte ens av misstag.
Det som skrämmer med Tinder är att just hur dom styr allting och förstås till männens nackdel.
En annan skum grej är att man får matchningar med kvinnor som man absolut inte tryckt like på, inte ens av misstag.
Att betala för Tinder är som att betala för sin egen undergång som singelman. Sedan är verkligheten tyvärr sådan att man måste nyttja appen i och med att flera människor endast utgår ifrån denna när de söker relationer.
Det senare du nämner har jag aldrig upplevt. Har alltid fått matchningar när det varit jag själv som likeat.