2023-10-30, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Nejdå, det är ingen flashback-tolkning. From the river to the sea betyder just att man vill utrota judarna.
Detta har vi för övrigt vetat hela tiden.
Muslimer är naturligtvis inget som är okej att mörda. Bara islamister. Däremot berättade ju en muslim här inne förra veckan att alla muslimer är islamister, och om hen har rätt så gäller det isf alla muslimer. Så kan det va!
Så det slutar ändå med att det är okej att mörda muslimer, men inte judar?

Nyss ville ni mörda ryssar. Nu vill ni mörda muslimer. Det är lite dåliga vibbar på det här forumet om jag ska vara ärlig.
Citera
2023-10-30, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Då skall vi kanske även dra slutsatsen att Hamas är lägervakterna då de inte låter utländska medborgare lämna vid gränsen mot Egypten.

Eller du tycker kanske att det är ok att dessa hålls som gisslan av Hamas?
Dålig slutsats. Det är ju IDF som belägrar gaza.
Citera
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwyxer
Så det slutar ändå med att det är okej att mörda muslimer, men inte judar?

Nyss ville ni mörda ryssar. Nu vill ni mörda muslimer. Det är lite dåliga vibbar på det här forumet om jag ska vara ärlig.
Det är okej att mörda människor som har som mål att mörda oss. Det är min bestämda åsikt (och jag skulle tro majoriteten av svenskarna också vill bli av med islamisterna).
Men okej, vi kan undvika ordet mörda det medger jag. Jag är nöjd med att utvisa alla äckliga islamister och alla ryssa om du så vill även om det är OT.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Det är okej att mörda människor som har som mål att mörda oss. Det är min bestämda åsikt (och jag skulle tro majoriteten av svenskarna också vill bli av med islamisterna).
Men okej, vi kan undvika ordet mörda det medger jag. Jag är nöjd med att utvisa alla äckliga islamister och alla ryssa om du så vill även om det är OT.
Det vore nog bäst om man undvek att uppmana till mord.
Citera
2023-10-30, 10:14
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ja, jag sa även detta om du kunde läsa? Däremot så kommer ju islamisterna förr eller senare att dödas av oss, i nödvärn, eftersom de inte kan låta bli att angripa alla som inte runkar till bilden muhammed 4 gånger om dagen med anus vänt åt mekkkka.
Citera
2023-10-30, 10:19
Medlem
Så hade Sverige aldrig röstat förr, men nu gäller det att Bi-llström smörjer NATO-kuken så att den kan glida lättare in i röven.
Citera
2023-10-30, 10:20
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Dålig slutsats. Det är ju IDF som belägrar gaza.

Det är Hamas som kontrollerar gränsövergången mot Egypten.

Utländska medborgare tillåts inte lämna Gaza, rapporterar The Telegraph. Det trots att både Egypten och Israel, enligt amerikanska tjänstemän, är redo att låta människor från utlandet lämna Gazaremsan.
Hamas ”förhindrar” utlänningars avresa och att gruppen har lagt fram ”flera krav”.

https://omni.se/a/O8OJ5E

Det beskrivs som att Hamas håller utländska medborgare som gisslan i regionen.
Citera
2023-10-30, 10:21
Medlem
Citat:
Det är Hamas som kontrollerar gränsövergången mot Egypten.

Utländska medborgare tillåts inte lämna Gaza, rapporterar The Telegraph. Det trots att både Egypten och Israel, enligt amerikanska tjänstemän, är redo att låta människor från utlandet lämna Gazaremsan.
Hamas ”förhindrar” utlänningars avresa och att gruppen har lagt fram ”flera krav”.

https://omni.se/a/O8OJ5E

Det beskrivs som att Hamas håller utländska medborgare som gisslan i regionen.
Tack för länken.

Men det är fortfarande IDF som belägrar gaza, trots länken.
Citera
2023-10-30, 10:23
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:

Var ej muslim = klart.
Citera
2023-10-30, 10:25
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Tack för länken.

Men det är fortfarande IDF som belägrar gaza, trots länken.

Då har du lärt dig att Hamas håller utländska medborgare som gisslan vilket inte verkar beröra dig det minsta.
Citera
2023-10-30, 10:27
Medlem
Citat:
Då har du lärt dig att Hamas håller utländska medborgare som gisslan vilket inte verkar beröra dig det minsta.
Jag är faktiskt mer berörd över att Israel har mördat tusentals barn på lite mindre än en månad. Gisslorna lever ju åtminstone.
Citera
2023-10-30, 10:30
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Jag är faktiskt mer berörd över att Israel har mördat tusentals barn på lite mindre än en månad. Gisslorna lever ju åtminstone.

Och vems fel är det?

vilka var det som stormade israel och dödade civila, barn, kvinnor, äldre ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in