2023-10-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Och vems fel är det?

vilka var det som stormade israel och dödade civila, barn, kvinnor, äldre ?
Exakt. Det är det som är hela syftet med ceasefire. Få ett slut på mördandet.

Men Sverige röstade för att fortsätta.
Citera
2023-10-30, 10:36
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwyxer

Varför ska man låta en grupp som startade en slakt av civila som haft som mål att utrota juden sedan tidens begynnelse få vara ifred och börja rusta upp igen?

utplåna hotet annars kommer det aldrig bli slut med mördandet.

Du håller med om att palestinier är anledningen till detta men försvarar dom med ditt liv, du är bra dum du.
Citera
2023-10-30, 10:38
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Jag är faktiskt mer berörd över att Israel har mördat tusentals barn på lite mindre än en månad. Gisslorna lever ju åtminstone.
1: Du vet inget om hur många "barn" som dött. Det enda du vet är att det inte går att lita på palle-källor om detta.
2: Barnen har inte mördats. Hamas mördade barn. Israel har inte mördat barn. Om ett barn dör som collateral damage så är inte den juridiska termen "mord".
3: "Gisslorna" lever förmodligen inte alls. Hamas har ju till och med sagt att de vet inte ens var alla i gisslan befinner sig, samt att de sagt att "nu har 50 dött" osv osv.
Varför sitter du som islamist på ett svenskt forum och försöker försvara hamas? Snacka om att jobba i motvind.
Citera
2023-10-30, 10:53
Medlem
Citat:

Israel ska ju förgöra Hamas fattar du väl,dom har utropat Gaza som slagfält och med all rätt gör dom det.
Sen att vissa arabstater gnäller är väl inget dom bryr sig om.
Man kan ju vända på det med,va hade du själv tyckt om 1000 tals mujahedins hade stormat nån by i Sverige och slaktat och våldtagit våra kvinnor och barn?!
Hade du varit lika förlåtande? Skulle inte tro det.

Dom tuffar på bra nu😁
https://omni.se/a/abno45
Senast redigerad av supermuppen1 2023-10-30 kl. 11:06.
Citera
2023-10-30, 11:22
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Jag är faktiskt mer berörd över att Israel har mördat tusentals barn på lite mindre än en månad. Gisslorna lever ju åtminstone.

Gisslan heter det i plural, inte gisslorna.

Det finns uppgifter att ett femtiotal av gisslan som Hamas tog när man gjorde sin besinningslösa attack och mördade kvinnor och barn inne i Israel har dödats.

Hur många av den gisslan av utländska medborgare som Hamas inte låter lämna Gaza som har dödats finns det inga uppgifter på.

Det är uppenbart att du inte bryr dig om dessa.
Citera
2023-10-30, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Israel ska ju förgöra Hamas fattar du väl,dom har utropat Gaza som slagfält och med all rätt gör dom det.
Sen att vissa arabstater gnäller är väl inget dom bryr sig om.
Man kan ju vända på det med,va hade du själv tyckt om 1000 tals mujahedins hade stormat nån by i Sverige och slaktat och våldtagit våra kvinnor och barn?!
Hade du varit lika förlåtande? Skulle inte tro det.

Dom tuffar på bra nu😁
https://omni.se/a/abno45
Jag vet inte vad jag tycker. Det verkar som att svenskarna ville ha massinvandringen. Dom röstade ju trots allt för det.
Citera
2023-10-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Gisslan heter det i plural, inte gisslorna.

Det finns uppgifter att ett femtiotal av gisslan som Hamas tog när man gjorde sin besinningslösa attack och mördade kvinnor och barn inne i Israel har dödats.

Hur många av den gisslan av utländska medborgare som Hamas inte låter lämna Gaza som har dödats finns det inga uppgifter på.

Det är uppenbart att du inte bryr dig om dessa.
Det är klart att jag bryr mig.

Men jag bryr mig mer om situationen på hemmaplan. Svenskarna har tappat det. Inte lite heller. massinvandring vaxx ukraine israel. Frågan är var det slutar.

Förmodligen i helvetet. Om man tror på gud.
Citera
2023-10-30, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Varför ska man låta en grupp som startade en slakt av civila som haft som mål att utrota juden sedan tidens begynnelse få vara ifred och börja rusta upp igen?

utplåna hotet annars kommer det aldrig bli slut med mördandet.

Du håller med om att palestinier är anledningen till detta men försvarar dom med ditt liv, du är bra dum du.
Men nu går vi bara i cirkel. Du säger att hamas började jag säger att israel började. Du vill mörda folk jag vill inte mörda folk.

Vi kommer ingenvart.
Citera
2023-10-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
1: Du vet inget om hur många "barn" som dött. Det enda du vet är att det inte går att lita på palle-källor om detta.
2: Barnen har inte mördats. Hamas mördade barn. Israel har inte mördat barn. Om ett barn dör som collateral damage så är inte den juridiska termen "mord".
3: "Gisslorna" lever förmodligen inte alls. Hamas har ju till och med sagt att de vet inte ens var alla i gisslan befinner sig, samt att de sagt att "nu har 50 dött" osv osv.
Varför sitter du som islamist på ett svenskt forum och försöker försvara hamas? Snacka om att jobba i motvind.
1. Jo tack vare internet kan man faktiskt få se vad som händer i världen.

2. Släpper man bomber på barn så mördar man folk.

3. Ingen av oss vet. Förhoppningsvis lever dom. Du hoppas kanske att dom är döda så att du kan leka sandlåda och skrika efter mer mördande.
Citera
2023-10-30, 11:35
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
1. Jo tack vare internet kan man faktiskt få se vad som händer i världen.

2. Släpper man bomber på barn så mördar man folk.

3. Ingen av oss vet. Förhoppningsvis lever dom. Du hoppas kanske att dom är döda så att du kan leka sandlåda och skrika efter mer mördande.
1: Nej, det finns inga trovärdiga källor som vet detta. Om hälften av de döda påstås vara barn och en stor del av andra hälften är kvinnor, så kan vi alla räkna ut med rövhålet och en bit krita att det är lögner, eller är du så dom att du tänker det känns logiskt? Dina muhammeslickare som krigar dör alltså inte?
2: Om man släpper bomber på barn så mördar man barn. Om man släpper bomber på militära mål där hamas gömmer barn så mördar man inte barn. Du får läsa på lite juridik bruden.
3: Förmodligen är de döda. Hamas är terrorister, remember?
Citera
2023-10-30, 11:38
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Förstår din ilska och hat! Jag vill dock hävda att man kan skilja på muslimer i Sverige och muslimer i där dom hör hemma.
Counter Jihad (vilket du är) springer en annan stats och folks ärenden. Vilket land och folk tror du ligger bakom den enorma invandringen till Europa, vilket folk är det som driver öppet frågan att Europa måste vara mångkulturellt?

Kan rekommendera dokumentären: Varför är Sverige en mångkultur.
https://www.youtube.com/watch?v=25MmUBQgXC0

Jag är inte Counter Jihad, jag ogillar båda. Jag vet om det du talar om.
Förendrar det på att muslimer ruinerar kanske över 100 europeiska städer och hotar att ruinera flera europeiska länder? Båda måste hanteras på något sätt.
Citera
2023-10-30, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
1: Nej, det finns inga trovärdiga källor som vet detta. Om hälften av de döda påstås vara barn och en stor del av andra hälften är kvinnor, så kan vi alla räkna ut med rövhålet och en bit krita att det är lögner, eller är du så dom att du tänker det känns logiskt? Dina muhammeslickare som krigar dör alltså inte?
2: Om man släpper bomber på barn så mördar man barn. Om man släpper bomber på militära mål där hamas gömmer barn så mördar man inte barn. Du får läsa på lite juridik bruden.
3: Förmodligen är de döda. Hamas är terrorister, remember?
1. Jo det finns massor med medborgare i gaza som amvänder internet och lägger upp bilder och filmer så att man kan få se.

2. Det är okej att mörda barn om det är si och så? Ja det är lite psykopatvarning på sånt där.

3. Dom släppte ju några nyss. Vissa verkar leva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in