2023-10-30, 01:25
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanBoksBok
Kan du inte föra en normal diskussion??? Utan att va så känslostyrd???

Hur gick det med din polisanmälan angående gw o hans mäktiga vänner o hela Pingströrelsen. Har det rönt någon framgång??? 😁
En polisanmälan måste utredas så du får ha tålamod. Allt tar sin tid. Pingstvännerna som friade Maja och sänkte straffet får väl ha sitt dåliga samvete som huvudkudde under tiden.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-30 kl. 01:29.
Citera
2023-10-30, 01:49
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Fallet är nog inte avslutat helt. Finns för stort misstro hos dom flesta. Någon mer skamsen person från en hovrätt har jag aldrig sett tidigare och fler reagerade på detta. Han erkände till och med i direktsänding att dom inte trodde ett ord på Maja och visste att hon ljög. Visar på att det inte gått rätt till i denna domstol. Skrämmande och direkt pinsamt.

Så att du anser att en person i Hovrätten sett lite skamsen ut,betyder att Maja är skyldig till mord???

Du är på riktigt djävla korkad. Men ta med denna tunga bevisning i din polis eller JO anmälan. Herregud

I din pågående polisanmälan menar jag. Du kan väl lägga upp anmälan här. Så alla kan bevittna ditt alster.

Idiot
Senast redigerad av PlanBoksBok 2023-10-30 kl. 01:51.
Citera
2023-10-30, 01:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Och vad just du, inte❗tycks kunna förstå, är följande sagt ... Hur fáan❗tror du att den 21-åriga flickan T*ve T*nnies kände sig under natten den 16:e Oktober 2022 där hon då, försvarslös befann sig inom Fröken Janss*n:s lägenhet tillsammans med två numerärt överlägsna och galna fröknar ? ... Jo, faktum är, att den försvarslösa flickan vid det aktuella tillfället verkligen fick känna av, och uppleva, vad skräck var för någonting.

Och ... hur fáan tror du att familjen T*nnies kände sig när dom plötsligt förstod, att deras älskade dotter hade bragts om livet ? ... jo, dom fick verkligen uppleva vad riktig skräck var.

Hur fáan tror du att familjen T*nnies kände sig när dom först förstod att dom hade förlorat sin älskade dotter och därtill sedan också förstod, att Fröken Hellm*n hade ljugit och sedan fortsatte på lögnernas vägar, jo, familjen T*nnies fick verkligen känns av vad skräck var.

Fröken Hellm*n valde av helt egen, och av fri vilja sitt umgänge med sin kamrat Fröken Janss*n och, Fröken Hellm*n gav sig själv in i leken tillsammans med sin kamrat under kvällen och natten den 16:e Oktober 2022.

Fröken Hellm*n hade, och fortfarande har, ett ansvar för de brottsliga handlingar vilka hon gjorde sig skyldig till under natten den 16:e Oktober 2022 men, Fröken Hellm*n var helt enkelt sagt för feg för att våga stå för vad hon hade gjort.

En sådan empatilös och lögnaktig person som Fröken Hellm*n var och högst troligen fortfarande är, känner överhuvudtaget ingen skräck, däremot sagt så är Fröken Hellm*n skräcken själv i egen hög person.

Mvh/
@JokerMannen/

Det är rena påhitt du serverar - Maja har numera en integritet som ska bevaras ömsint.
Visa istället kärlek och medkänsla för Maja - bli en bättre person - i mina ögon blev Maja utnyttjad av en psykopat som ville mörda T*ve - tyvärr ser det så ut ..
Citera
2023-10-30, 01:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Så att du anser att en person i Hovrätten sett lite skamsen ut,betyder att Maja är skyldig till mord???

Du är på riktigt djävla korkad. Men ta med denna tunga bevisning i din polis eller JO anmälan. Herregud
Han såg inte bara ut att skämmas utan erkände under intervjun att HR inte trodde ett ord på Majas berättelse och att det inte stämde. Det var väl andledningen till att han svalde och såg ut som han inte ville vara där. Alla som tittade såg och hörde detta. Vad är det du inte fattar egentligen? Såg du inte själv när han var i TV?

Sen är det kanske inte jag som polisanmält och du får fråga rätt person hur långt hen har kommit med detta. JO-anmälan visar väl sig också senare om allt ska malas på i byråkratisk takt. På facebook är det flera som skriver om saken och är hysteriskt arga.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-30 kl. 02:07.
Citera
2023-10-30, 02:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Det är rena påhitt du serverar - Maja har numera en integritet som ska bevaras ömsint.
Visa istället kärlek och medkänsla för Maja - bli en bättre person - i mina ögon blev Maja utnyttjad av en psykopat som ville mörda T*ve - tyvärr ser det så ut ..
Ska du inte föregå med gott exempel och visa lite kärlek till Johanna då? Hon behöver din medkänsla och bör också bevaras ömsint.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-30 kl. 02:08.
Citera
2023-10-30, 02:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Så nu backar du på att du polisanmält. Ok du är trovärdig 😁

Nu orkar jag inte med dig längre. Behöver min skönhetssömn!!!
Om jag polisanmält så skulle jag inte skriva det här. Är du så korkad så du trodde det? Sånt behåller man för sig själv. Jag redigerade mitt inlägg och la till kanske.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-30 kl. 02:08.
Citera
2023-10-30, 02:08
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Om jag polisanmält så skulle jag inte skriva det här. Är du så korkad så du trodde det? Sånt behåller man för sig själv.

Jag citerar dig:

"En polisanmälan måste utredas så du får ha tålamod. Allt tar sin tid. Pingstvännerna som friade Maja och sänkte straffet får väl ha sitt dåliga samvete som huvudkudde under tiden."

Pajas 😁😁😁😁😁😁😁
Citera
2023-10-30, 02:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag citerar dig:

"En polisanmälan måste utredas så du får ha tålamod. Allt tar sin tid. Pingstvännerna som friade Maja och sänkte straffet får väl ha sitt dåliga samvete som huvudkudde under tiden."

Pajas 😁😁😁😁😁😁😁
Ett gott samvete är bästa huvudkudden men han i TV från hovrätten såg djääävligt trött ut när han stog där och stammade. Karln verkade inte ha sovit alls.
Citera
2023-10-30, 02:11
Medlem
Citat:
En polisanmälan måste utredas så du får ha tålamod. Allt tar sin tid. Pingstvännerna som friade Maja och sänkte straffet får väl ha sitt dåliga samvete som huvudkudde under tiden.

I tingsrätten hade de tre nämndemännen alla koppling till kyrkan (svenska kyrkan och pingst) som jag skrivit till dig tidigare. Och de var alla boende i Småland.
Vilka menar du i hovrätten är pingstvänner?
Utifrån ditt perspektiv borde.väl TR då dömt Maja lindrigare om nu 'kristet folk' håller varandra om ryggen.
Du får gärna backa upp dina påståenden.
(Nu är det sovdags så du har tid på dig att leta fram information tills i morgon).
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2023-10-30 kl. 02:16.
Citera
2023-10-30, 02:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
I tingsrätten hade de tre nämndemännen alla koppling till kyrkan (svenska kyrkan och pingst) som jag skrivit till dig tidigare. Och de var alla boende i Småland.
Vilka menar du i hovrätten är pingstvänner?
Utifrån ditt perspektiv borde.väl TR då dömt Maja lindrigare om nu 'kristet folk' håller varandra om ryggen.
Du får gärna backa upp dina påståenden.
Bara för att det var med pingstvänner i TR behöver väl inte betyda att alla såna medlemmar är totalt blåsta. Du generaliserar och drar alla över en kam.
Citera
2023-10-30, 02:17
Avslutad
Citat:
Ska du inte föregå med gott exempel och visa lite kärlek till Johanna då? Hon behöver din medkänsla och bör bevaras ömsint.
Jodå , psykopat är väll fel ord om henne.
Fast i nuet tar jag parti för Maja som redan innan mått dåligt och inte känt sig riktigt kry.
Citera
2023-10-30, 02:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jodå , psykopat är väll fel ord om henne.
Fast i nuet tar jag parti för Maja som redan innan mått dåligt och inte känt sig riktigt kry.
Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Du har nog plats för Johanna ! Hon har också mått dålig och känt sig krasslig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in