Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-25, 13:09
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Hur länge kan en standard-flaska räcka? Alltid föreställt mig att det är en djup sniff sen är det slut.

Ja om du dricker det... kan räcka månader :-)
Citera
2022-02-28, 06:07
  #566
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Där ser man, om någon vet en bra och pålitlig sida länka gärna i PM.
När jag köpte gjorde jag det från länken på första sidan. Var ett par år sedan, men de var OK då iaf. Fick en liten, vit låda med fraktsedel på. Anonymt och lugnt.
Citera
2022-11-08, 01:20
  #567
Medlem
Extremeflys avatar
Vad är detta mer ingående?
Vad för effekter? Såg på tv idag de var lagligt att ta in.
Citera
2022-11-27, 03:24
  #568
Medlem
morirs avatar
Någon som vet om det säljs poppers i butik i Göteborgsområdet? Kan sakna att ta några sniff
Citera
2022-11-29, 13:18
  #569
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vad är detta mer ingående?
Vad för effekter? Såg på tv idag de var lagligt att ta in.
Det är i princip som att sniffa lim eller whiteboardpennor. Det är ett lösningsmedel som man andas in. Om du byggt modellplan eller annat där det varit mycket lösningsmedel och lim så har du troligen känt samma effekt innan.

Jag hade bilden från tecknade serier eller Hollywood att man såg rosa elefanter oavsett vilken substans man testade, och fick även sålt bilden att man blev extra kåt av det, så jag kände mest "Jaha, var det här allt?"
För mig var effekten att jag blev lite varmare, som när man kommer in från att ha varit ute en kall vinterdag. Plus att jag kände mig avslappnad som när man slänger sig i soffan och först då inser hur man gått och varit spänd större delen av dagen.

TL-DR - Det är som att sniffa lim och du känner dig varmare och lite avslappnad.
Citera
2023-07-19, 17:15
  #570
Medlem
finns de nån process för att "gröna" shop?
Verkar finnas en del alternativ men vore nice me nyligen bekräftat
Citera
2023-07-19, 17:17
  #571
Medlem
jewclaws avatar
Påminner om effekten när man röker raklödder. Bättre med joint men poppers funkar som nödraket
Citera
2023-07-20, 08:13
  #572
Medlem
Sabbar synen, det är vetenskapligt bevisat att man blir blind av missbruk.

https://eyesoneyecare.com/resources/...s-maculopathy/

Kan lika gärna dricka träsprit.

Skål, analpirater!
Citera
2023-10-09, 18:46
  #573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Sabbar synen, det är vetenskapligt bevisat att man blir blind av missbruk.

https://eyesoneyecare.com/resources/...s-maculopathy/

Kan lika gärna dricka träsprit.

Skål, analpirater!
Alla missförstånd vad gäller poppers finns här i ovan inlägg.

Håll dig till pentyl nitrite eller isopentyl nitrite och det är ingen fara för ögonen. Dessutom luktar det bättre.

Du behöver inte leka med analen poppers kommer förstärka en helt vanlig runk/orgasm eller fylla. Dock inte rekommenderat att supa alltför mycket.
__________________
Senast redigerad av okeliene 2023-10-09 kl. 18:50.
Citera
2023-10-17, 21:03
  #574
Medlem
Hur tar ni poppers vid sex då det bara är verksamt i en kort tid.

Dra nu ett sniff precis innan orgasm eller penetrering eller vad?

Läste nånstans att man kunde ställ flaskan öppen i rummet?
Citera
2023-10-29, 12:24
  #575
Medlem
sklaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tishaah
Hur tar ni poppers vid sex då det bara är verksamt i en kort tid.

Dra nu ett sniff precis innan orgasm eller penetrering eller vad?

Läste nånstans att man kunde ställ flaskan öppen i rummet?
Jag tar poppers som undergiven och får inte mycket till stånd, så någon chans till penetration blir det inte frågan om. Men jag tar det antingen ensam och då kan jag ju styra det helt hur jag vill eller med tillstånd eller uppmaning av en Domina för att göra mig kåtare och mera följsam/snuskig. Jag tar poppers flera gånger under runkandet/sessionen, oftast tre sniff i stöten och väntar 10 - 15 sekunder för kåt effekt medan jag runkar. Bäst är ju om jag kan ta det precis innan orgasm!
Det finns behållare och masker, dels för att kunna få i sig det säkrare för att inte spilla eller för att kunna få i sig det hela tiden. Sök efter utrustning med ”poppers + leakproof”, ”poppers + amulet” eller ”pappersmask” om du vill införskaffa
Citera
2023-10-29, 12:34
  #576
Medlem
sklaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Ja om du dricker det... kan räcka månader :-)
Fast jag tycker att effekten avtar efter några veckor och att biverkningarna blir värre
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback