Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-26, 21:52
  #1
Medlem
Om jag förstått det rätt så är poppers lagligt i sverige. Var får man tag på det? Sniffar man det direkt ur flaskan? Hur lång tid tar det innan effekten sätter in?
Citera
2007-06-26, 22:21
  #2
Medlem
[_zombie_]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettil
Om jag förstått det rätt så är poppers lagligt i sverige. Var får man tag på det? Sniffar man det direkt ur flaskan? Hur lång tid tar det innan effekten sätter in?

Ja

Det såldes ivf förut i sexshopar

Ja. Ta av korken och håll för ena näsborren och dra ett redigt sug med den andra direkt ur flaskan.

På momangen. Och det slår på rätt hårt så var beredd. Går över på nån minut sen.
Citera
2007-06-26, 22:45
  #3
Medlem
Tangorabatts avatar
Vad jag vet så är det olagligt i Sverige. Även om det sålts i många sexshoppar.

Men vad ska du med det till är du en bög som vill ha huvudvärk?
Citera
2007-06-27, 00:56
  #4
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Jaja, finns på nätet och går att få hem i brevlådan utan ett minsta besvär. Tar typ 3-5 dagar innan man får hem det. Räcker gott & väl länge. Tycker det är lite synd att den har en bög-stämpel dock, då den boostar de mesta med en dundereffekt!


Har testat dom flesta och dom som jag gilar mest är PUSH och X ULTRA STRONG. X ultran luktar så svagt men ger en jävla kick! EAGLE börjar man se färgtonat av. PUSH och RUSHEN kan man även få ett litet svart hål i synfältet. Går bort om nån minut.


Peace out!
Citera
2007-06-27, 02:32
  #5
Medlem
Var på nätet kan man beställa då?
Citera
2007-06-27, 05:46
  #6
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
I'll tell you
Citera
2007-06-27, 07:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine Cowboy
Jaja, finns på nätet och går att få hem i brevlådan utan ett minsta besvär. Tar typ 3-5 dagar innan man får hem det. Räcker gott & väl länge. Tycker det är lite synd att den har en bög-stämpel dock, då den boostar de mesta med en dundereffekt!


Har testat dom flesta och dom som jag gilar mest är PUSH och X ULTRA STRONG. X ultran luktar så svagt men ger en jävla kick! EAGLE börjar man se färgtonat av. PUSH och RUSHEN kan man även få ett litet svart hål i synfältet. Går bort om nån minut.


Peace out!

ett svart hål i synfältet... ja det låter som bra grejjer detta varför bögstämpel? är det för att analen domnar bort elle, för det gjorde det på mig iaf när ja drog ett sug en gång
Citera
2007-06-27, 08:14
  #8
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine Cowboy
I'll tell you
tell me to
Citera
2007-06-27, 09:03
  #9
Medlem
[_zombie_]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunetic
ett svart hål i synfältet... ja det låter som bra grejjer detta varför bögstämpel? är det för att analen domnar bort elle, för det gjorde det på mig iaf när ja drog ett sug en gång


Denna produkt är muskelavslappnande och muskler finns ju som bekant lite överallt på kroppen..... därav bögstämpel. Används traditionellt av homos som vill komma "i stämning" s a s
Citera
2007-06-28, 01:15
  #10
Medlem
Cshoguns avatar
Jag skulle vädligt gärna vilja veta vart det går att köpa, har kollat runt ett tag nu
Citera
2007-06-28, 01:50
  #11
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cshogun
Jag skulle vädligt gärna vilja veta vart det går att köpa, har kollat runt ett tag nu


Svårt att hitta? NEJ.
http://www.buy-poppers.com

Förövrigt så har jag för mig det visst är olagligt i sverige.
Citera
2007-06-28, 09:06
  #12
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Svårt att hitta? NEJ.
http://www.buy-poppers.com

Förövrigt så har jag för mig det visst är olagligt i sverige.
Lagligt att inneha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback