Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Helvete vad de tänker spränga. Notera också hälsningarna på bomberna. De har skrivit med spritpenna. Jag gissar att det står diverse hatiska och humoristiska förolämpningar.
Sånt håller alla armeer på med.
Ingenting blir sig likt efter detta.
Det kommer att bli bibliskt, ja.
Man fattar inte vad araberna tänker med.
Det som skedde den 7/10 (när man gick från hus till hus och slaktade barnfamiljer) är ekvivalent med en amerikansk masslynchning.
Tänk dig att mörda 1500 afroamerikaner i NY och hänga dem i träd. Det är samma sprängkraft, samma signal. Det skulle inte bli lugnt i NY på åratal. Det skulle bli Armageddon.
Som det blir i Gaza nu.
Araberna slaktade inte bara oskyldiga människor
De lyckades peta i ett av judarnas djupaste sår.
Dumjävlar.
Det som skedde den 7/10 (när man gick från hus till hus och slaktade barnfamiljer) är ekvivalent med en amerikansk masslynchning.
Jappski! Just så, det rådde vapenvila och "När de utropar fred och säkerhet, kommer plötsligt förstörelse ÖVER er" Vad kom Hamas med? Fallskärm.
Detta är början på armageddon, helt riktigt, det vi alla väntat på så länge. Nu börjar skiten. Nu är människorna så gudlösa och hatiska
(2 Timoteus 3) att de blivit rakt av genomonda och det kommer bli att Iran reser sig emot Israel efter dessa bombattacker och lyckas få (förmodligen) NATO emot sig också varpå Israel demolerar varenda land (vilket är varför jag ej vill ha sverige i NATO, det är en dödsdom, ett medvetet självmord)
"Jag skall lägga dina fiender för dina fötter"
Slutstriden ska ju även ske i Israel, ovanpå den nu uttorkade Euphrates som tokade ut nu i somras så alla tecken sker exakt när de ska i kombination med en sjujävla massa andra profetior, aldrig har jag sett så många gå i uppfyllelse i en så snabb takt.Det blev som en virvelvind, först en sen en till, snabbare och snabbare till B00M! Gud har tröttnat på mänskligheten och det är dags. Gud har rätt, de är för ondskefulla, dags att låta dem ta ut varann och de av oss som har herren på sin sida, well, Gud ha nåd över oss.
Gud ha nåd över oss.