Citat:
sirsia0 går emot sin egen logik i sina egna inlägg. Nästa gång sirsia0 ska försöka leka moralens väktrate så borde hon tänka igenom vad det är hon egentligen försöker få sagt.
Att hennes tidigare inlägg är allt annat än fördoms och dömadefria gör det hela ännu mer skrattretande.
Att hon var en av två som tyckte att det är helt okej att skriva om hela veckans avsnitt utan spoilertags visar också att hon har svårt med sund förnuft och logiskt tänkande.
Att hennes tidigare inlägg är allt annat än fördoms och dömadefria gör det hela ännu mer skrattretande.
Att hon var en av två som tyckte att det är helt okej att skriva om hela veckans avsnitt utan spoilertags visar också att hon har svårt med sund förnuft och logiskt tänkande.
Du ljuger.
Angående att jag har skrivit om hela veckans avsnitt utan spoilertags? Efter att det tydligt har sagts från moderator att man kan skriva utan spoilertags efter att dagens avsnitt lagts ut vid midnatt så har jag hållit mig till det, innan vet jag inte hur det har blivit då jag trodde det var ok att skriva om hela veckans avsnitt som lagts ut. Jag brukar mest svara på andra, och jag skriver inte så ofta, så om det blivit fel så kan jag bara beklaga.
Du har svårt att bli motsagd, då vill du gärna ge tillbaka. Men bryr jag mig? Nej. Vidareutveckla istället din gaygångstilsfilosofi isället, jag ser fram emot det. Berätta mer!
Ibland är inlägg så dumma så jag bara måste få sagt det jag tycker. Men det ska man inte enligt vissa som inte klarar av att bli kritiserade.
Jag har aldrig sagt att jag är helt fördomsfri och dömandefri, kan nån vara det? Men jag går igång på vissa saker, ja det gör jag. Och då får man mothugg i form av personliga angrepp och lögner. Och möjligen kan vissa ord jag säger ses som personliga angrepp. men detta är ju fb, kryllar av skitsnack.
Än så länge har vi yttrandefrihet, och passar det inte så skrolla bara förbi. Det gör jag för det mesta. Som stupida inlägg om vem som är gay eller inte eller hur nån ser ut. Titta er själva i spegeln, du kanske inte ser så bra ut själv antagligen.