Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Ja, det blir löjligt eftersom inläggen som vi talar om nu kategoriserar in människor i fack utifrån en tv-bild.
Jag gillar feminina män som är straight, de har en annan förmåga till kommunikation. De som jag lärt känna iallafall. Jag har bott ihop med gaykillar, träffat många ur gayvärlden, både killar och tjejer, på olika sätt, utan att själv vara det. Jag har levt ett omväxlande liv med andra ord.
Dömande är man om man placerar in folk felaktigt i fack som dom inte är. Man behöver inte vara dömande utifrån rätt/fel för det, bara okunnig.
Jag har inte dömt nån oavsett hur man vrider och vänder på ordet. Eftersom att jag inte har sagt att nått är 100%, och inte heller sagt att det är nått negativt med det (det är ofta i ett negativt sammanhang som man använder det ordet). Du avslöjar bara dina egna fördomar nu, jag hoppas du är medveten om det?
Sen, om du inte tycker om att läsa spekulationer om hur folk verkar vara så kanske varken fb eller andra diskussionsforum (där man gör just det) är nått för dig.
Om vi antar att Charley och Magnus är gay så är det dina inlägg som är kränkande inte mina. Ta en stund och tänk på det om du behöver.

Och om de inte är gay så är inte mina spekulationer kränkande då heller (om man inte har skev syn på folks läggning dvs) .
Däremot har jag snackat skit om både Charlie och andra på andra sätt. Jag tar mig friheten att göra det på fb, deal with it!