Citat:
Ursprungligen postat av
MortalDisease
Ja väldigt, ganska luddig easter egg, hoppas det närmar sig en trailer åtminstone

Läste lite i kommentarerna här:
https://www.gamereactor.se/blog/petter/1220873/Chocka+mig+GTA+VI+please/
Ser att någon skriver att det ryktas om 23 oktober.
Vad hoppas ni på för detaljer i spelet?
Path tracing lär väl vara givet?
Hade även varit snyggt om man verkligen kunde förstöra asfalt, exempelvis om man kastar en granat på asfalt så desformeras vägen en aning efter explosionen, och att man kanske skulle kunna se vägarbetare stänga av bitar av vägar ibland och fixa till det. Det skulle förstås blir kaos online när fighter jets skulle gå bärserk med missiler.
Har också hört om samma datum så vi får väl se vad som händer då. Skulle vara trevligt med mer info.
-Jag hoppas på en version till PC samma dag som spelet släppa till PS och XBOX.
-Skulle gärna se någon form av gängbildning eller basbyggande, mer uppgraderingar och liknande. Där man kan köpa fler hus eller bygga helt egna.
-Fler byggnader som faktiskt går att besöka.
-Mer uppdrag
-Svårare än GTAV som ändå känns rätt lätt.
-Begränsning av vapen man har med sig.
-AI som tar hand om NPC så man kan prata med dessa utan och kanske få ut mer information om olika saker.
-Inte lika styrt men färdiga punkter att åka till, låt oss få leta lite.
-Online med servrar där man inte kan skjuta andra personer. Spelar aldrig online pga detta. Man blir bombad så fort man kommer in av människor som har allt och lite till.
-Jag hoppas verkligen inte att de tar bort humorn, råheten och bara blir löjligt woke och PK ut i fingerspetsarna.
-Tanken med att de kastar in en kvinna som spelkaraktär är lite läskigt om det samtidigt är för att få fler kvinnor att spela. Är det som tidigare så är det ok.
Min plan är att bygga ny dator till släppet för att kunna lira utan begränsningar, nuvarande kommer säkerligen inte klara av att starta spelet ens.