2023-10-25, 00:23
Medlem
Julie.Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa787
Misstänker att det är någon i hans nära krets. Behöver inte vara en kvinna kan lika gärna vara en man. Fruktansvärt obehagligt att utsättas, hoppas Felix gör en anmälan.

Mycket talar för att det är någon som känner honom väl. Kan ha fel och hoppas det .
Det är en kvinna och hon nämns vid namn några inlägg upp, blev dömd 2021 men kom väldigt lindrigt undan...

Video på henne...
https://www.instagram.com/p/CR3fMochdKU/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA %3D%3D

S*brin Olss*n...
* =a, o

(FB) Skellefteå: Kvinna förföljde ungt par, skickade tusentals sms
2023-10-25, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julie.London
Det är en kvinna och hon nämns vid namn några inlägg upp, blev dömd 2021 men kom väldigt lindrigt undan...

Video på henne...
https://www.instagram.com/p/CR3fMochdKU/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA %3D%3D

S*brin Olss*n...
* =a, o

dom har varit snabba och rensat bland kommentarerna på Instagram..
2023-10-25, 01:21
Bannlyst
Att ha stalker kan va bra aldrig ensam alltid nån vid ens sida.
2023-10-25, 02:31
Medlem
Ger han någon slags förklaring till varför han inte byter nummer??? Visst, kanske inget man gör efter en vecka, men efter 2-3, efter ett jävla ÅR?

"hur tar jag mig ur det?" skärp dig för fan. Du vet hur.
2023-10-25, 03:40
Medlem
Är det inte allmänt känt att man aldrig ska prata om sina stalkers i media?
2023-10-25, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Har inte hunnit se programmet men läste att bla. Clas "ufo" Svahn skall vara med i ett avsnitt, och att han INTE stalkas men att alla som på något sätt har med honom att göra stalkas av en jävel som bla. har en egen blog.

Jag skulle vilja se denna blog, personen har tydligen satt i system att belasta alla kring Clas Svahn så att många uppfattar honom som "jobbig", riktigt jävla sjuk stalker detta, adress till bloggen och mer info vore tacksamt !

Lite för litet ämne att starta egen tråd om.....

Här kan du läsa mer om det på Clas Svahns egna blogg samt länkas det vidare till mer info https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=58477
2023-10-25, 06:29
Medlem
absques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Han nämner i avsnittet att byta nummer och göra det hemligt inte hjälpte, det fattade jag inte riktigt.
Borde vara svårt/omöjligt att ta reda på?

Hon var inom samma umgängeskrets. Han borde ju ha förstått det men kanske inte är så lätt när man bara stänger av.

2023-10-25, 06:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Julie.London

Video på henne...

S*brin Olss*n...
* =a, o

Exakt denna tråd borde sammanslås med tråden du länkade till.
2023-10-25, 07:25
Medlem
Domen på Lexbase var väldigt intressant att läsa.
Positivt att åtminstone 2 av hennes egna bekanta synade henne!

Lagom imponerande att läsa all jävelskap hon hittat på under alla år. Men så åkte hon dit för att falskt utgett sig för att vara polis/myndighet, förtal och trakasserier.

Den här människan har inga gränser och verkar ha allvarliga problem. Skulle inte förvåna mig att om hon lider av emotionellt instabilt personlighetssyndrom som triggar hela hennes beteende. Hon har ju även använt situationerna till att nästla sig in i Felix liv och isolera honom genom att spela upp sig själv som offer och intesifiera trakasserierna så fort han träffat eller ens umgåtts med andra tjejer. Stört beteende.....
2023-10-25, 07:46
Medlem
SnutteFia03s avatar
Såg första delen nu. Den här stalkern måste ha svåra problem eller väldigt djupa och starka känslor för Felix som orkar hålla på med detta under så lång tid. All tankeverksamhet och möda som stalkern måste lägga ned på detta ger mig ångest bara av att tänka på det. Alternativt ytterligare en hedersgrej, något som förklarar mycket av det vansinne vi ser i samhället idag.

När han bytte till hemligt nummer och det inte hjälpte så var min första tanke att stalkern då måste ha fått det från någon av hans anhöriga som då hade hans nummer, en ledtråd om vem det skulle vara.
Senast redigerad av SnutteFia03 2023-10-25 kl. 07:54.
2023-10-25, 08:09
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa787
Misstänker att det är någon i hans nära krets. Behöver inte vara en kvinna kan lika gärna vara en man. Fruktansvärt obehagligt att utsättas, hoppas Felix gör en anmälan.

Mycket talar för att det är någon som känner honom väl. Kan ha fel och hoppas det .

Vad yrar du om? Har du inte läst tråden?
2023-10-25, 08:17
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
Ger han någon slags förklaring till varför han inte byter nummer??? Visst, kanske inget man gör efter en vecka, men efter 2-3, efter ett jävla ÅR?

"hur tar jag mig ur det?" skärp dig för fan. Du vet hur.

Han bytte nr men det är inget man gör lättvindligt i dag. Tänk på allt i ditt liv som är kopplat till din telefon och det nr den har.

En person som är så sjuk, att de beter sig på detta vis, kan alltid ta reda på vart du bor och dina kontaktuppgifter. Endast om du får skyddad identitet det blir lite svårare.

Samtidigt är det bättre att ha lite koll på individen och samla bevis.

Jag ser att du vill skuldbelägga offret här. Eller hur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in