2023-10-23, 18:31
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
men vad ska man ha en förvaltare till om hon inte ens ger pengar till att betala hyra o el etc, verkar vara en rätt kass förvaltare då..
Vad menar du "ger pengar"? Hon kan inte trolla fram pengar från inget?
2023-10-23, 18:33
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
men vad ska man ha en förvaltare till om hon inte ens ger pengar till att betala hyra o el etc, verkar vara en rätt kass förvaltare då..

Jo, men kan inte tänka mig att förvaltaren missar det. Då gör denne inte sitt jobb, och blir av med uppdraget. Däremot så kan du inte förvänta dig att förvaltaren skall lägga ut och betala med sina egna privata pengar?

Det är en förvaltare. Inte en bank.
2023-10-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jo, men kan inte tänka mig att förvaltaren missar det. Då gör denne inte sitt jobb, och blir av med uppdraget. Däremot så kan du inte förvänta dig att förvaltaren skall lägga ut och betala med sina egna privata pengar?

Det är en förvaltare. Inte en bank.

Nej men jag tänker att n förvaltare ska se till att e framförallt kan betala hyra och sånt och "låsa de pengarna" eller att hon hjälper e att lägga in de för betalning.
Se till att e har de pengarna hon behöver ha för att betala. Givetvis inte at hon ska betala..
2023-10-23, 18:57
Medlem
Citat:
Nej men jag tänker att n förvaltare ska se till att e framförallt kan betala hyra och sånt och "låsa de pengarna" eller att hon hjälper e att lägga in de för betalning.
Se till att e har de pengarna hon behöver ha för att betala. Givetvis inte at hon ska betala..

Svårt när inga pengar kommer in?
2023-10-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Svårt när inga pengar kommer in?

Om hon säger hon dragit in 50 eller 40 k i månaden kan hon ju omöjligt gjort av med allt??
2023-10-23, 19:50
Medlem
Citat:
Om hon säger hon dragit in 50 eller 40 k i månaden kan hon ju omöjligt gjort av med allt??

De lilla hon fick in köpte hon ju kappa för osv som egentligen skulle ha gått till hyran. Tror inte heller att hennes of går så bra just nu då hon sade tidigare idag att hon måste visa mer
2023-10-23, 19:52
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Fast hur sanningsenligt är det hon påstår. Vafan drar hon in det på?
2023-10-23, 19:58
Medlem
Hon har dragit in 40-50k i månaden tidigare i år. Emelie har själv visat onlyfans inkomsterna flera gånger. Men hon har spelat bort allt.
Nu tror jag hon snittar på runt 25k kanske, troligen lite mer beroende på hur aktiv hon är. Tror hon kommer tappa motivationen när hon inser att hon själv inte kan förfogar över pengarna längre.
2023-10-23, 20:06
Medlem
Citat:
Hon kan ju knappt räkna till 10 på fingrarna så några sanningsenliga summor blir det nog aldrig som berättas i hennes livesändningar. Däremot så bekräftas det hela tiden att alla pengar, oavsett summa spenderas omedelbart i rask fart. Spelar ingen roll om hon har 300kr eller 30,000kr de tar slut inom en dag hur som helst. Om det är på spel, kläder, kontantkort, taxiresor eller frisören är inte så viktigt. Men oftast så är det spel förstås. Hennes tiggarlives brukar ju vara att hon sitter och tjatar på folk i ett par timmar tills någon swishar 200-300 spänn som hon spelar bort på 2 minuter, snyftar lite för att sedan börja om från ruta ett.
2023-10-23, 20:32
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:

Klart hon plöjer igenom det omgående om hon får tag i det.
2023-10-23, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Här kan man sen när Bumbi gråter sina krokodiltårar över att behöva betala tillbaka 307 000 kr till Försäkringskassan

https://vm.tiktok.com/ZGJwPCfvu/

Det var skönt se, att lagen kommit ikapp henne äntligen. Slut lurat nu hoppas jag för evigt.
2023-10-23, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Uppmanar fler att tipsa skatteverket om hennes swishdonationer då hon ska skatta för detta, vilket hon inte gör.

Hur mycket i Swish har hon fått? Finns det bevis, eller kan skatteverket se det enkelt via swish eller bank om dom kontaktar dem?

Har hon swish kvar idag? det tror jag inte.
Men du menar innan. typ januari 2020 till september 2023

Hur tipsar man? finns det några bevis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in