2023-10-24, 08:54
Medlem
whack-a-moles avatar
Har Dumpen precis bytt strategi?Den sist uthängde fanns det vare sig chattkonversation samt undermålig konfrontation, eller öknamn.
Citera
2023-10-24, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Har Dumpen precis bytt strategi?Den sist uthängde fanns det vare sig chattkonversation samt undermålig konfrontation, eller öknamn.
Dom uppdaterar nog den gäddan snart. Den var ju oidentifierad igår, men idag har dom fått fram id så dom kanske lägger upp chattar och gäddnummer m.m. snart gissar jag.

https://dumpen.se/2023/10/23/vem-ar-mannen-kom-med-falskskyltad-bil/
Citera
2023-10-24, 10:51
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Absolut, då syftet är att främst skuldbelägga män, då vi ju vet att 10 % är kvinnor, och att de endast kommit upp i mindre än 1 %.
Vi har redan haft den där diskussionen tusen gånger. Kvinnor är inte lika korkade som dig, gäddor, dumpenhatare. De har andra förutsättningar och strategier som inte män kan använda.
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Det kommer. Han är personen som sexchattat med barn. Skillnaden är att han åkte därifrån och därför blev det ingen konfrontation.
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dumpen är effekten av feminism.
Tagen på bar gärning nu.
Bara för att man är incel och inte får kvinnor betyder inte det att man kan våldta barn. Eller hur tänker dumpenhatarna?
Citera
2023-10-24, 10:52
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Dom uppdaterar nog den gäddan snart. Den var ju oidentifierad igår, men idag har dom fått fram id så dom kanske lägger upp chattar och gäddnummer m.m. snart gissar jag.

https://dumpen.se/2023/10/23/vem-ar-mannen-kom-med-falskskyltad-bil/

Ja, det lär komma. Än vet vi ju inte om han ens gjort något, men med tanke på hur han uppträder så vet han med sig att han är ute på djupt vatten. Garanterat ytterligare en gädda som känner till Dumpen och varit orolig för att åka fast men som ändå inte kan låta bli att dyka upp.
Citera
2023-10-24, 10:54
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det lär komma. Än vet vi ju inte om han ens gjort något, men med tanke på hur han uppträder så vet han med sig att han är ute på djupt vatten. Garanterat ytterligare en gädda som känner till Dumpen och varit orolig för att åka fast men som ändå inte kan låta bli att dyka upp.
Policyn är att de ska vara skyldiga. Klart de har bevis, annars blir det jobbigt för nu har många sett honom.
Citera
2023-10-24, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Absolut, då syftet är att främst skuldbelägga män, då vi ju vet att 10 % är kvinnor, och att de endast kommit upp i mindre än 1 %.

Grejen är ju den att jag tror inte det är många som bryr sig märkbart om en 35 årig kvinna eller ens 40 årig kvinna ligger med en 14 årig tonårspojke. Det är bara nej det är en man som gör det samma som samhället får extremt mycket hat.

Ärligt talat, hur många tror på fullaste allvar att en kåt tonårskille skulle få sitt liv förstört genom att ligga med sin kompis mamma?
Citera
2023-10-24, 11:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Grejen är ju den att jag tror inte det är många som bryr sig märkbart om en 35 årig kvinna eller ens 40 årig kvinna ligger med en 14 årig tonårspojke. Det är bara nej det är en man som gör det samma som samhället får extremt mycket hat.

Ärligt talat, hur många tror på fullaste allvar att en kåt tonårskille skulle få sitt liv förstört genom att ligga med sin kompis mamma?

Klart som fan det är fel om en vuxen kvinna våldtar en pojke eller flicka
Det är lika vidrigt som om en vuxen man gör det
Citera
2023-10-24, 11:55
Medlem
sunlesss avatar
Citat:

Från ett sinne med pedofil-åskådning har vi här. Du är inte kvinna så därför kan du skylla på dem.
Citat:
Känner lite så med. Troligvis är de 10 pers inom ett visst antal meter. Hade det bara varit Sara & Patrik hade nog någon gett dem lite smällar.Det tror jag ju. Jag hade gjort även om de va 10 pers bakom, livet är förstört & samhället kommer inte acceptera än igen. Jag hade nog försökt skada dessa två redigt.
Du vågar inte ens ha ögonkontakt mot någon som inte är ett barn.

Vi är 2,75 miljoner män (20-59 år) och kan utgå från att ni är max 27,5k som är livrädda för män.
Lycka till.
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Gäddor hittar på alla möjliga ursäkter för sitt beteende. Först är det Patrik och Saras fel. Sen är det barnens fel och nu är det kvinnornas fel. Vi väntar tills de kommer till männen för då kan vi bestämma upp en träff och reda ut allt.
Senast redigerad av sunless 2023-10-24 kl. 12:13.
Citera
2023-10-24, 12:15
Medlem
Jag följer inte dumpen jättenoga, men ibland dyker det upp filmer i mitt flöde på Instagram. På senare tid får jag känslan att dumpen provocerar rätt mycket för att få till möten och chat-loggar.

T.ex var det en de hade bestämt träff med, som jag förstod hade nekat att träffa den minderåriga. Men då går dumpen in och skapar ett konto som en 27 årig man och bestämmer träff istället, vilket gäddan nappade på. Visst, inte så snyggt att han chattat olämpligt med en minderårig, men känns ändå hårt att hänga ut som om han var på väg att begå en våldtäkt.

I ett annat fall lockade de ut en gädda med att lura att man hade kört på hans parkerade bil. Så även här var han inte på väg att begå något övergrepp, förutom att ha chattat olämpligt.

Jag får känslan att dumpen har blivit lite av en business för Patrik Sjöberg och för att kunna få tillräckligt med material måste man sänka kraven och provocera fram mer.
Citera
2023-10-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987

Fast det tycker du inte egentligen.
Citera
2023-10-24, 12:22
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likaz
Blir otroligt trött på allt pedofilsnack. Det handlar jo nästan bara om fysiskt vuxna tonåringar och då är det hebefili. Tonåringar är ruskigt nyfikna på sex och då jag själv var tonåring på 60-talet så var det vanligt med sexdebut före 15, bl a jag själv och har aldrig mått dåligt av det. Jag tror att många som hängs ut är vanliga ordentliga människor men med en snedvriden dragning till ungdomar. Minns en tjej i umgänget som berättade att hon haft sex med en 36-årig man och det var stort. Man kunde ana viss avundsjuka hos de andra.
Visst finns det riktiga äckel och de måste på något sätt åtgärdas men tror inte att uthängning är rätta sättet att lösa problemet.
Det säger alla pedofiler. De tror att straffet blir mildare om det är ett barn som är lite äldre än åldern de föredrar.
Byxmyndighetsåldern är till för jämnåriga. Vi skulle kunna satsa mycket pengar på att du känner till 36-åringen.

Således du inte har nåt att tillägga på gäddornas bevåg så låter ditt argument ungefär såhär.
"Bara för att Likaz är en idiot så innebär det att alla som börjar på L är idioter."
Citat:
Fast det tycker du inte egentligen.
Vi tycker det.
Jag har bevisat att ingen behöver oroa sig för att pedofiler kommer attackera oss.
Nu kan du även släppa det.
Citera
2023-10-24, 12:28
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Jag följer inte dumpen jättenoga, men ibland dyker det upp filmer i mitt flöde på Instagram. På senare tid får jag känslan att dumpen provocerar rätt mycket för att få till möten och chat-loggar.

T.ex var det en de hade bestämt träff med, som jag förstod hade nekat att träffa den minderåriga. Men då går dumpen in och skapar ett konto som en 27 årig man och bestämmer träff istället, vilket gäddan nappade på. Visst, inte så snyggt att han chattat olämpligt med en minderårig, men känns ändå hårt att hänga ut som om han var på väg att begå en våldtäkt.

I ett annat fall lockade de ut en gädda med att lura att man hade kört på hans parkerade bil. Så även här var han inte på väg att begå något övergrepp, förutom att ha chattat olämpligt.

Jag får känslan att dumpen har blivit lite av en business för Patrik Sjöberg och för att kunna få tillräckligt med material måste man sänka kraven och provocera fram mer.
Svag mentalitet du har.
Det är att det inte är okej att ofreda barn oavsett vart det än sker. Den digitala världen är den största delen av ens vardag, framförallt hos barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in