Citat:
Ursprungligen postat av
Likaz
Blir otroligt trött på allt pedofilsnack. Det handlar jo nästan bara om fysiskt vuxna tonåringar och då är det hebefili. Tonåringar är ruskigt nyfikna på sex och då jag själv var tonåring på 60-talet så var det vanligt med sexdebut före 15, bl a jag själv och har aldrig mått dåligt av det. Jag tror att många som hängs ut är vanliga ordentliga människor men med en snedvriden dragning till ungdomar. Minns en tjej i umgänget som berättade att hon haft sex med en 36-årig man och det var stort. Man kunde ana viss avundsjuka hos de andra.
Visst finns det riktiga äckel och de måste på något sätt åtgärdas men tror inte att uthängning är rätta sättet att lösa problemet.
Det säger alla pedofiler. De tror att straffet blir mildare om det är ett barn som är lite äldre än åldern de föredrar.
Byxmyndighetsåldern är till för jämnåriga. Vi skulle kunna satsa mycket pengar på att du känner till 36-åringen.
Således du inte har nåt att tillägga på gäddornas bevåg så låter ditt argument ungefär såhär.
"Bara för att Likaz är en idiot så innebär det att alla som börjar på L är idioter."
Citat:
Ursprungligen postat av
Relaxandtakeiteasy
Fast det tycker du inte egentligen.
Vi tycker det.
Jag har bevisat att ingen behöver oroa sig för att pedofiler kommer attackera oss.
Nu kan du även släppa det.