2023-10-23, 22:34
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likaz
Blir otroligt trött på allt pedofilsnack. Det handlar jo nästan bara om fysiskt vuxna tonåringar och då är det hebefili.
Du glömde en viktig sak. Det finns ingen livs levande fjortis här, sålunda inget brottsoffer. Allt är en illusion för att generera Swish inkomster.
Citera
2023-10-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Sunless hade svaret.

?
Citera
2023-10-23, 22:35
Medlem
Citat:
Det här handlar inte om dej.
Det handlar om vuxna som söker barn och unga i sexuellt syfte.
Ja, det är väldigt osmakligt men knappast osannolikt att ungdomar söker äldre. En del gäddor har figurerat i diverse ungdomsforum i 10 år och hade man inte haft någon framgång så skulle man förmodligen inte fortsätta.
Citera
2023-10-23, 22:36
Medlem
Dumpen är effekten av feminism.
Citera
2023-10-23, 22:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det här handlar inte om dej.
Det handlar om vuxna som söker barn och unga i sexuellt syfte.
Det handlar om barn som söker sex också. Och att de söker medelålders är sällsynt, och att dessa dör av att frivilligt gå i lag med medelålders är inte aktuellt, det innebär ingen dödsdom för barnet varken i nutid eller framtid. Klart att de kan må dåligt efteråt, men det kan man må av vem det nu är som man ligger med.

Som jag skrivit så var medianen för första 13 år på 70 talet, och jag kan inte se att så värst många som blivit skadade. En del barn hade sex innan de fått första utlösningen.
Citera
2023-10-23, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Du glömde en viktig sak. Det finns ingen livs levande fjortis här, sålunda inget brottsoffer. Allt är en illusion för att generera Swish inkomster.
Tja, Patrik sa ju vid en konfrontation med någon gädda att de har 2 miljoner besökare. Om 10% swishade en hundring så skulle det bli 20 millar. Ingen dålig mölkko. Alltså på en dag.
Citera
2023-10-23, 22:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dumpen är effekten av feminism.
Absolut, då syftet är att främst skuldbelägga män, då vi ju vet att 10 % är kvinnor, och att de endast kommit upp i mindre än 1 %.
Citera
2023-10-23, 22:55
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likaz
Tja, Patrik sa ju vid en konfrontation med någon gädda att de har 2 miljoner besökare. Om 10% swishade en hundring så skulle det bli 20 millar. Ingen dålig mölkko. Alltså på en dag.
Nja, S har sagt att dom drar in 200k/månad via Swish. Den siffran bör man nog ta med en stor skopa salt. För övrigt är unika besökare måttstocken.
Citera
2023-10-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Absolut, då syftet är att främst skuldbelägga män, då vi ju vet att 10 % är kvinnor, och att de endast kommit upp i mindre än 1 %.
Då jag läste juridik vid min socionomtbildning så framgick det att kvinnor rent generellt dömdes lindrigare än männen. Detta är nästan 50 år sedan så jag vet inte hur det ser ut idag.
Citera
2023-10-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Nja, S har sagt att dom drar in 200k/månad via Swish. Den siffran bör man nog ta med en stor skopa salt. För övrigt är unika besökare måttstocken.
Vet inte vad du menar med unika besökare. 2 miljoner kan väl knappast betraktas som unikt. Själv blev jag varse om Dumpen via ett tv-inlägg med Janne J och Sara N. Innan visste jag inget. Eftersom jag själv arbetat med människor i olika utsatta situationer fann jag det intressant att följa Dumpen och deras arbete.
Citera
2023-10-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Självklart så beror det inte på kvinnor.
Utan att vissa män har varit svin

Så nu är det uppfostring av dessa män som gäller, samt att man lär yngre att sköta sig

En uthängd peddopappa lär avskräcka något hundratal
Så uthängningarna är mycket viktigare än va ni tror

Perfekt när de yngre ser att gäddan blir av med allt, och att ingen vill ha med den att göra något mer
Citera
2023-10-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Självklart så beror det inte på kvinnor.
Utan att vissa män har varit svin

Så nu är det uppfostring av dessa män som gäller, samt att man lär yngre att sköta sig

En uthängd peddopappa lär avskräcka något hundratal
Så uthängningarna är mycket viktigare än va ni tror

Perfekt när de yngre ser att gäddan blir av med allt, och att ingen vill ha med den att göra något mer
Undrar lite hur du tänker omkring sjukdomstillstånd.
- Är du tillräckligt medicinskt kunnig för att bedömma gäddornas hälsotillstånd ?
Du verkar inte vara annat än en ren sadist som mår gott av att någon annan far illa och det är du tydligen inte ensam om på den här tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in