2023-10-23, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Reagerade också på det! Att Hanna blir stressad av att det är fint väder och känner att hon behöver röra på sig och få frisk luft är ju verkligen något som är helt nytt.

Hon känner sig väl låst då det kräver lite att ta hand om en bebis som ev bara vill ligga på nån av föräldrarna, i jämförelse med att bara sitta hemma helt själv och häcka som hon tidigare gjort. Tror dock det är nåt som spökar hon delar inget om hur bebisen är eller hur det går. Gillar eg inte att slänga med ”vänta bara” men vänta bara tills du har en 1,5 åring som inte har någon självkontroll och får utbrott varje kvart då lär hon piggna till!
Citera
2023-10-23, 18:28
Medlem
Läste ett anonymt inlägg på Pinkroom för någon vecka sedan där någon skrev att dom skulle döpa sitt barn till Alivia och frågade vad folk tyckte typ, allllla skrev att det lät som avliva och att dom borde tänka om. Direkt jag såg namnet på instagram mindes jag inlägget på pinkroom och gick in och letade men kunde inte hitta det igen så antagligen raderat. MÅSTE varit hon som skrivit det? Kan väl inte finnas två personer som tänkt döpa sitt barn till Alivia just precis nu?
Citera
2023-10-23, 18:29
Medlem
Och idag är Hanna EXTRA tacksam för micromat 🥲
Citera
2023-10-23, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyem90

Mm bara en ursäkt för att äta just micromat. Dom är nog inte helt ovana vid det.
Citera
2023-10-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Jag hittar inga kommentarer om ikea-besöket på Sara.lagoms instagram. Är hon lika flitig på att radera som Fanni och Hanna eller är det ingen som bryr sig?

Det är på hennes stories.
Citera
2023-10-23, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyem90

Var det inte Hanna som fyllde frysen med matlådor för att de skulle slippa leva på micromat. Herregud de har en bebis och är hemma 2 stycken på heltid!!
Citera
2023-10-23, 18:55
Medlem
Hanna verkar vara äta helfabrikat. Blir äcklad.
Citera
2023-10-23, 19:28
Medlem
Hur länge ska dom båda två gå hemma med Lara?? Man har väl bara 10 pappadagar i samband med födseln?

För övrigt fortfarande konstigt med HT’s inlägg. Så mycket ”ååååååhh snart ligger en liten människa i den här babysittern!!” åtta gånger om dagen till liksom.. ingenting? Hade förväntat mig mycket mer typ ”nu ligger hon äntligen här!! (tusen hjärtemojis)”
Citera
2023-10-23, 19:34
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Det är på hennes stories.

Jo det vet jag, men ingen verkar ha lagt en kommentar om det i hennes vanliga inlägg. Man får väl hoppas att det rullat in lite DMs.
Citera
2023-10-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Hur länge ska dom båda två gå hemma med Lara?? Man har väl bara 10 pappadagar i samband med födseln?

För övrigt fortfarande konstigt med HT’s inlägg. Så mycket ”ååååååhh snart ligger en liten människa i den här babysittern!!” åtta gånger om dagen till liksom.. ingenting? Hade förväntat mig mycket mer typ ”nu ligger hon äntligen här!! (tusen hjärtemojis)”

HT verkar ju "jobba" så han kanske är hemma lite längre än dom 10 dagarna. Hur skulle Hanna klara sig själv liksom?!

Undrar faktiskt vad hon jobbar med för det kommer inga samarbeten och knappt några inlägg så jag fattar inte. Men ett samarbete kanske tar en evighet för henne att få ihop med tanke på att hon verkar ganska lat.
Citera
2023-10-23, 19:44
Medlem
Det är något som skaver med Hannas inlägg tycker jag. Innan födelsen var alt magi och underbart och dom skulle äntligen få sin efterlängtade bebis. Men nu... allt handlar som vanligt bara om hanna och hennes"jobb" och vad dom ska handla på ica och hennes bajsvanor. Så otroligt lite om bebisen? Tror inte det har något med integritet att göra utan det känns bara udda och som det inte var så som hanna tänkt sig (om hon nu en tänkt längre än drömmen att föda ett levande barn). Känns som krejsi keboff får dra det stora lasset och hanna bara hänger på.
Citera
2023-10-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Det är något som skaver med Hannas inlägg tycker jag. Innan födelsen var alt magi och underbart och dom skulle äntligen få sin efterlängtade bebis. Men nu... allt handlar som vanligt bara om hanna och hennes"jobb" och vad dom ska handla på ica och hennes bajsvanor. Så otroligt lite om bebisen? Tror inte det har något med integritet att göra utan det känns bara udda och som det inte var så som hanna tänkt sig (om hon nu en tänkt längre än drömmen att föda ett levande barn). Känns som krejsi keboff får dra det stora lasset och hanna bara hänger på.

Håller med. Som jag skrev i tidigare inlägg trodde jag vi skulle spammats med bebisinlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in