2023-10-22, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Har HT några andra byxor än de grå/svarta träningstightsen?

Hon har ju sina leopardmönstrade leggings också😅
Citera
2023-10-22, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocololle
Hon har ju sina leopardmönstrade leggings också😅
De jag menar 😂 glömde skriva leomönster
Citera
2023-10-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
De jag menar 😂 glömde skriva leomönster

Hahah, om jag inte missminner mig så har hon de i två längder, både hellånga och ”cykelbyxor” 🤪
Citera
2023-10-23, 11:34
Medlem
3timeseGOs avatar
Jobbig natt nu igen hos HT… trodde dom på riktigt att bebisar sov gott nätterna igenom? Får känslan av ”negativitet” fast hon spelar ”glättig”… typ
Citera
2023-10-23, 12:23
Medlem
Typ alla nätter med så små bebisar är jobbiga. Newsflash!
Citera
2023-10-23, 14:53
Medlem
Och Sara.lagom åker till Ikea med en nyfödd bebis. Inte en tanke på rs-virus.
Nu kan man ju få det på många andra sätt men att åka till Ikea är ju inte det smartaste.
Citera
2023-10-23, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Jobbig natt nu igen hos HT… trodde dom på riktigt att bebisar sov gott nätterna igenom? Får känslan av ”negativitet” fast hon spelar ”glättig”… typ

Tänkte också på det! Detta är nog inget som hon hade väntat sig. Hon som var trött för minsta lilla innan, nu är hon nog trött på riktigt.
Citera
2023-10-23, 15:33
Medlem
lolnollkolls avatar
Haha nej, det känns som att Hanna har florifierat bebisbubblan under de åren hon gått och väntat på sin bebis. Lite obehagligt icksp att hon får psykbryt av att vara inne? Häbebisen är väl bara 1,5 vecka. Jag har aldrig sett att Hanna varit ute och gått etc. tidigare. Hon har väl alltid varit mycket inne?

Nu har jag följt henne lite vid sidan av ett är typ, första gångerna tyckte jag de var helkonstiga när jag såg att de besökte sin sons grav stup i kvarten och visste att han "gillade" snurror. Wtf liksom. Nu har jag följt henne ett par veckor för jag väntat på den där jävla jollyroomkoden som aldrig kommer
Citera
2023-10-23, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolnollkoll
Haha nej, det känns som att Hanna har florifierat bebisbubblan under de åren hon gått och väntat på sin bebis. Lite obehagligt icksp att hon får psykbryt av att vara inne? Häbebisen är väl bara 1,5 vecka. Jag har aldrig sett att Hanna varit ute och gått etc. tidigare. Hon har väl alltid varit mycket inne?

Nu har jag följt henne lite vid sidan av ett är typ, första gångerna tyckte jag de var helkonstiga när jag såg att de besökte sin sons grav stup i kvarten och visste att han "gillade" snurror. Wtf liksom. Nu har jag följt henne ett par veckor för jag väntat på den där jävla jollyroomkoden som aldrig kommer

Reagerade också på det där med psykbryt av att vara inne. Hon verkar ju inte vara nån promenad/friluftsmänniska så det där måste vara nåt nytt. Hon har ju inte uttryckt tidigare att hon får psykbryt av allt innesittande.
Citera
2023-10-23, 16:16
Medlem
Reagerade också på det! Att Hanna blir stressad av att det är fint väder och känner att hon behöver röra på sig och få frisk luft är ju verkligen något som är helt nytt.
Citera
2023-10-23, 16:41
Medlem
Saralagom knappt hemkommen från BB kastar sig ut till IKEA med en nyfödd och frotterar sig bland RS virus, Corona och annat..hur tänker man???
Citera
2023-10-23, 18:13
Medlem
Gotyourbacks avatar
Jag hittar inga kommentarer om ikea-besöket på Sara.lagoms instagram. Är hon lika flitig på att radera som Fanni och Hanna eller är det ingen som bryr sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in