Och Sara.lagom åker till Ikea med en nyfödd bebis. Inte en tanke på rs-virus.
Nu kan man ju få det på många andra sätt men att åka till Ikea är ju inte det smartaste.
Haha nej, det känns som att Hanna har florifierat bebisbubblan under de åren hon gått och väntat på sin bebis. Lite obehagligt icksp att hon får psykbryt av att vara inne? Häbebisen är väl bara 1,5 vecka. Jag har aldrig sett att Hanna varit ute och gått etc. tidigare. Hon har väl alltid varit mycket inne?
Nu har jag följt henne lite vid sidan av ett är typ, första gångerna tyckte jag de var helkonstiga när jag såg att de besökte sin sons grav stup i kvarten och visste att han "gillade" snurror. Wtf liksom. Nu har jag följt henne ett par veckor för jag väntat på den där jävla jollyroomkoden som aldrig kommer
Haha nej, det känns som att Hanna har florifierat bebisbubblan under de åren hon gått och väntat på sin bebis. Lite obehagligt icksp att hon får psykbryt av att vara inne? Häbebisen är väl bara 1,5 vecka. Jag har aldrig sett att Hanna varit ute och gått etc. tidigare. Hon har väl alltid varit mycket inne?
Nu har jag följt henne lite vid sidan av ett är typ, första gångerna tyckte jag de var helkonstiga när jag såg att de besökte sin sons grav stup i kvarten och visste att han "gillade" snurror. Wtf liksom. Nu har jag följt henne ett par veckor för jag väntat på den där jävla jollyroomkoden som aldrig kommer
Reagerade också på det där med psykbryt av att vara inne. Hon verkar ju inte vara nån promenad/friluftsmänniska så det där måste vara nåt nytt. Hon har ju inte uttryckt tidigare att hon får psykbryt av allt innesittande.
Reagerade också på det! Att Hanna blir stressad av att det är fint väder och känner att hon behöver röra på sig och få frisk luft är ju verkligen något som är helt nytt.
Jag hittar inga kommentarer om ikea-besöket på Sara.lagoms instagram. Är hon lika flitig på att radera som Fanni och Hanna eller är det ingen som bryr sig?