2023-10-23, 18:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Oavsett vad det är som hänt Felicia så tycker jag det är så jävla dåligt av familjen att måla upp henne som någon liten hästflicka som har en plats i samhället. Många människor skänker baserat på den bilden familjen målat upp, särskilt äldre kan jag tänka mig.
Hade dessa människor vetat att det egentligen handlar om en prostituerad, kriminell tjej som rör sig i vidriga kretsar och visar fitt*n över hela internet hade 90% av de som donerat garanterat inte lagt ut en spänn.
Vad hade varit en mer rimlig approach i ditt tycke? ”Hej, vår något så oblyga dotter med tatuerad fitta, 350k i skulder och som inte har någon försäkring skulle behöva er hjälp”?

Klart att hon fortfarande är mammans lilla dotter, trots att hon lägger ut bilder på sig själv. Det ändrar ingenting. Man älskar alltid sitt barn.
Citera
2023-10-23, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vad hade varit en mer rimlig approach i ditt tycke? ”Hej, vår något så oblyga dotter med tatuerad fitta, 350k i skulder och som inte har någon försäkring skulle behöva er hjälp”?

Klart att hon fortfarande är mammans lilla dotter, trots att hon lägger ut bilder på sig själv. Det ändrar ingenting. Man älskar alltid sitt barn.

Sitter man med så mycket tillgångar vilka mamman verkar göra, ta för fan ett lån, flyg hem horan till dotter, ljug inte för godtrogna människor så de skickar sina surt förvärvade slantar i tro om något helt annat!
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-23 kl. 18:58.
Citera
2023-10-23, 18:55
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Men precis det här säger väl allt om vad familjens fokus legat på: sitt mycket sjuka barn.

Ingen familj låter väl sådant här skit florera på internet när man fått kännedom om det utan att agera om man inte är galet upptagen av annat som är betydligt viktigare i livet? Och om det är någon som ens tror att det skulle vara värt 1 mille att låta sin unge vara uthängd i nästan 2 veckor efter att det uppdagats är ju bara rubbat.

Jag bara undrar HUR någon ens kan tro att man skulle agera på det sättet för en YNKA MILJON????? Sinnessjukt.

Men flashback tycker att man som förälder skiter i sin skadade unge och fokuserar på att chatta med flashbackdårar och besvara deras sinnessjuka anklagelser och teorier. Sedan låter man ungens porrfilmer florera fritt på internet för numera hela svenska folket att ta del av bara för att det är kul. Eller?

Kom du äntligen fram till det efter att ha tjatat så om det?
Betänk då att du dessutom sitter och snaskar över en riktig männsika som just i denna stund ligger och kämpar för sitt liv. Usch!
Du snaskade rätt bra om familjen och dottern tidigt i tråden. Nästan så man tror mågon kapat ditt konto. Hur kommer det sig att du bytt fot och nu anklagar andra att snaska?
Citera
2023-10-23, 18:59
Medlem
Citat:

Jo, det är sant. De hade inte alls kommit upp i dessa summorna om man öppnat med att nämna fitt-tatueringar eller samröre med kriminella Norrbaggar. Så man behövde försköna sanningen för att tala till Svenssons hjärta så man lättade på plånboken.

Men varför startade man ett tiggeri öht när familjen verkar ha det gott ställt med en stor hästgård och tävlingshästar?
Hur värderar man sin dotters liv vs att sälja av lite kusar?
Själv hade jag nog aldrig kommit på tanken att tigga pengar av allmänheten som steg 1. Man hade ju belånat sig upp över skorstenen och tömt ut alla andra möjligheter innan man blev såpass desperat att man bett allmänheten om hjälp.
Citera
2023-10-23, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O3
Jo, det är sant. De hade inte alls kommit upp i dessa summorna om man öppnat med att nämna fitt-tatueringar eller samröre med kriminella Norrbaggar. Så man behövde försköna sanningen för att tala till Svenssons hjärta så man lättade på plånboken.

Men varför startade man ett tiggeri öht när familjen verkar ha det gott ställt med en stor hästgård och tävlingshästar?
Själv hade jag nog aldrig kommit på tanken att tigga pengar av allmänheten som steg 1. Man hade ju belånat sig upp över skorstenen och tömt ut alla andra möjligheter innan man blev såpass desperat att man bett allmänheten om hjälp.

Hur värderar man sin dotter om man skickar hem en svårt sjuk person i respirator med reguljärflyg
Citera
2023-10-23, 19:04
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Ja, det verkar inte som det ens skett någon flygtransport av flickan. Finns hon ens i Sverige?
Nej det är nog högst tvivelaktigt.
Citera
2023-10-23, 19:10
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Skulle gissa att det är GFM-organisationen som stoppat.

Har inte du gissat klart? Ditt beteende är avskyvärt, det står ju klart och tydligt att det är familjen som stoppat. Du greppar minsta halmstrå att kasta skit på familjen. Sitt lugnt i båten och ge dem en vecka eller två, har det inte klarlagts då kan du börja kasta skit.

Citat:
"The organiser has disabled new donations to this fundraiser at the moment.
Susanna Cedergren is organising this fundraiser."

För en gångs skull tycker jag att det är trist att Flashback håller så hårt på integriteten, med dina 124 inlägg ligger du i topp av drevarna och skulle lätt kunna vänta dig en förtals anmälan.

coli 124
Jaay 108
stayboosted 90
Citera
2023-10-23, 19:12
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Har inte du gissat klart? Ditt beteende är avskyvärt, det står ju klart och tydligt att det är familjen som stoppat. Du greppar minsta halmstrå att kasta skit på familjen. Sitt lugnt i båten och ge dem en vecka eller två, har det inte klarlagts då kan du börja kasta skit.

För en gångs skull tycker jag att det är trist att Flashback håller så hårt på integriteten, med dina 124 inlägg ligger du i topp av drevarna och skulle lätt kunna vänta dig en förtals anmälan.

coli 124
Jaay 108
stayboosted 90

Förtal? Drev? Jag har bara lite ledigt och kommenterar mycket, ställer frågor, diskuterar. Det är ett intressant fall och jag har träffat personen i fråga. Tycker jag är ganska rimlig och balanserad i mina resonemang. Men du kanske bara läste mina första inlägg? Vad har antalet inlägg att göra med förtal? Skärp dig och sluta försöka skrämma folk till tystnad med tomma hot.

Du låter nästan lika hotfull som DJ Snuff. Han ville ju mötas "face to face"
Senast redigerad av stayboosted 2023-10-23 kl. 19:15.
Citera
2023-10-23, 19:13
Medlem
Citat:

coli 124
Jaay 108
stayboosted 90

Vi ber om bevis. kommer inte det kommer det fortsätta att grävas från alla håll, det är för många saker som är luddiga just nu.
Citera
2023-10-23, 19:14
Medlem
Citat:

coli 124
Jaay 108
stayboosted 90

Det är det som är vitsen med Flashback. Ett grävande utan att man riskerar sin anonymitet när det börjar brännas för de stackarna som utsätts för en djuplodande undersökning.
Citera
2023-10-23, 19:14
Medlem
Citat:

En rimlig approach hade ju givetvis varit att stå för kalaset själva och sälja av sin egen egendom eller ta lån. Familjen har inte ekonomiska svårigheter direkt.
Inte ljuga godhjärtade människor rakt upp i ansiktet, som inte har en aning om att de donerat sina besparingar till en kriminell prostituerad som lever med en annan grovt kriminell. Flera som donerat har själva skrivit att de har det mycket dåligt ställt men ändå hjälper den lilla ”häst-flickan”.
Starta en insamling kan man göra om den man söker medel för har rent mjöl i påsen, men att söka medel för en kriminell bedragare med stora skulder från godhjärtade svenskar är riktigt, riktigt fult.
Citera
2023-10-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O3

Mamman har ju varit i kontakt med Nordea. Men bara för att höra ifall de skulle kunna höja maxbeloppet för Swish som nu ligger på 100.000kr.

Någon här undrade HUR detta skulle kunna vara fejk. Skulle inte andra familjemedlemmar reagera?

Det är mamman själv som har blandat sin son och sin bror i detta swishandet. Pappan till offret är kriminell och det är självaste offret också.. om alla får en slant på kontot - vem ska anmäla vem?

Det är inte vanliga kvinnor som skaffar barn med kriminella män. Men kvinnor som delar dessa mäns moraliska uppfattningar kan gott tänka sig att göra det.

P.S. 7st fordon är också registrerade på adressen. 🤓
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in