2023-10-22, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SigmaV
Bara jag som kan pissa på mig när man skickat i sig ett gäng ksalol?
Har inte varit med om det på alpra. Däremot hög dos bromazolam blandat med quetiapin.
Citera
2023-10-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Har inte varit med om det på alpra. Däremot hög dos bromazolam blandat med quetiapin.
Alltså trycker man i sig tillräckligt hög dos av något sederande och om vi inte pratar dödlig överdos så vaknar du inte om du är pissnödig utan kan mycket väl kissa på dej i sömnen.
Citera
2023-10-23, 15:20
Medlem
KringExs avatar
Alprazolam och Lyrica = Lycka, eufori och ett självförtroende som liknar cola. Shit vad bra jag mår! ❤️💙

Vilken substans tar ni helst tillsammans med Alprazolam?
Citera
2023-10-23, 16:02
Medlem
pwnd88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulver
Om man tar 2 st alprazolam för att lyckas somna efter en hård natt (absolut regelbunden brukare). Känner man av benzon 2-3 dagar efter, att man t ex beter sig annorlunda eller så?

Verkligen inte, 2st är ingenting.
Citera
2023-10-23, 16:56
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Alprazolam och Lyrica = Lycka, eufori och ett självförtroende som liknar cola. Shit vad bra jag mår! ❤️💙

Vilken substans tar ni helst tillsammans med Alprazolam?

Vilka doser? Jag har ju bådadera hemma, och hasch, alkohol, diazepam, fluetizolam och bromonordiazepam. Bör kunna må till freds på något sätt i kväll.
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2023-10-23 kl. 16:59.
Citera
2023-10-23, 21:48
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Det skulle vara intressant att veta hur mkt Fentanyl dom stoppar i Ksalolen, när det väl sker.
Tror ni att det är vanligt Fentanyl eller någon analog?
Ni som vet av att ni har ätit Ksalol som innehöll Fentanyl, hur upplevde ni effekten? Det känns som att antingen så går det åt helvete (man dör) eller så blir effekten jävligt nice

Jävligt ovanligt att ksalol innehåller fentanyl i europa, annorlunda är det i USA vet jag
Tror inte nån i tråden faktiskt fått fentanyl istället för alprazolam i sina blåa

Rätta mig om jag har fel
Citera
2023-10-23, 22:45
Bannlyst
Citat:
Det skulle vara intressant att veta hur mkt Fentanyl dom stoppar i Ksalolen, när det väl sker.
Tror ni att det är vanligt Fentanyl eller någon analog?
Ni som vet av att ni har ätit Ksalol som innehöll Fentanyl, hur upplevde ni effekten? Det känns som att antingen så går det åt helvete (man dör) eller så blir effekten jävligt nice
Kollar man drugsdata finns det inga ksalol som innehållit fentanyl i deras analyser. Kollar man xanax finns det några st med fentanyl eller rc-fenta. Oftast är det bara andra benso, mycket rc-benso som bromazolam, etizolam, flualpra m.fl. I några udda fall spice eller cs.
Citera
2023-10-31, 22:18
Medlem
Trontie123s avatar
Hur ska man gå tillväga att få xanor på recept? Har rätt mycket ångest och generellt har svårt att koppla av. Har för nuvarande bara lergigan men den gör mig så jävla dåsig och är inte jättebra. Känns konstigt att fråga sin läkare "Har starka ångestproblem, kan du skriva ut xanor till mig då det hjälpt många andra?"
Citera
2023-10-31, 23:07
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontie123
Hur ska man gå tillväga att få xanor på recept? Har rätt mycket ångest och generellt har svårt att koppla av. Har för nuvarande bara lergigan men den gör mig så jävla dåsig och är inte jättebra. Känns konstigt att fråga sin läkare "Har starka ångestproblem, kan du skriva ut xanor till mig då det hjälpt många andra?"

Det är i princip omöjligt, speciellt i detta landet med skitvård. Du blir klassad direkt som missbrukare bara du nämner ordet xanor.
Citera
2023-11-01, 20:03
Medlem
Citat:
Fick mina på recept som "insomningstabletter" då jag får paradoxala reaktioner av Z analoger och mina kära Nitrazepam avregistrerades.

Det var helt och hållet läkarens förslag och beslut efter mycket funderande fram och tillbaka.

Om du frågar efter Xanor så kommer du aldrig att få några och speciellt inte om du inte redan har haft det mesta i bensoväg på recept tidigare utan framgång och för att ens ta dig dit så får du gå den vanliga vägen dvs Atarax, Lergigan, Theralen osv och om fem år så kanske du har kvalificerat dig för låga doser Oxascand eller i bästa fall Stesolid.

Vissa regioner skriver inte ens ut Xanor längre.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2023-11-01 kl. 20:09.
Citera
2023-11-01, 21:33
Medlem
Trontie123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Fick mina på recept som "insomningstabletter" då jag får paradoxala reaktioner av Z analoger och mina kära Nitrazepam avregistrerades.

Det var helt och hållet läkarens förslag och beslut efter mycket funderande fram och tillbaka.

Om du frågar efter Xanor så kommer du aldrig att få några och speciellt inte om du inte redan har haft det mesta i bensoväg på recept tidigare utan framgång och för att ens ta dig dit så får du gå den vanliga vägen dvs Atarax, Lergigan, Theralen osv och om fem år så kanske du har kvalificerat dig för låga doser Oxascand eller i bästa fall Stesolid.

Vissa regioner skriver inte ens ut Xanor längre.

Varför är svenska vården så rädd för Alprazolam/Xanor? Rädd att folk ska bli pundare?
Citera
2023-11-01, 21:56
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Varför är svenska vården så rädd för Alprazolam/Xanor? Rädd att folk ska bli pundare?

För att folk pundar xanor. Tyvärr, jag har haft psykvård och kontakt med vanliga vården i 10 år, enda jag får är theralen, lergigan och atarax

Inte ens oxazepam får jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in