2023-09-15, 01:27
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Inte om du sprider ut det över dagen men jävligt onödigt.

6 mg Alprazolam är en ruggigt hög dos. Jag som har en hyfsad bensotolerans känner av så lite som 0.5 mg och brukar vanligtvis ta 0.25mg.

Förr i tiden så tror jag läkarna inte ens ordinerade mer än max 3 mg om dagen och då var det oftast depotabletter.

Vad har du? Det kan inte vara ksalol som du känner 0.25-0.50 på. Liksom helt jävla omöligt. Du måste ha apoteksvaror..
Citera
2023-09-15, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Vad har du? Det kan inte vara ksalol som du känner 0.25-0.50 på. Liksom helt jävla omöligt. Du måste ha apoteksvaror..
Svar ja recept på svenska apoteksvaror.
Citera
2023-09-18, 22:16
Medlem
PrinsenKommers avatar
Citat:
Svar ja recept på svenska apoteksvaror.

Som whiskey säger så är det extrem skillnad på t ex blå och äkta. Idag är det bara pressad skit man får. Hade varit kul att skicka på en riktig analys.
Citera
2023-09-24, 10:36
Medlem
mephedrons avatar
Varit bensotorsk (Xanor) i cirka ett decennium nu.
Förr fick jag alltid, utöver försvinnandet av min sedvanliga ångest, insomnia, dödslängtan/självmordstankar och depression, även en stark euforisk effekt.
Blev väldigt social och utåtriktad.

Idag, trots samma kran och kvalite och doser (även när jag höjer dosen markant), har den effekten i princip försvunnit.
Har haft långa helt rena perioder så man tycker ju det borde vara tvärtom, men nej, blir bara (utöver ångestdämpan) seg och trött och somnar så fort jag bara lägger mig i sängen för att läsa lite etc.
Sänker jag dosen blir ångestdämpandet mindre, så alla tips på att bli mer euforisk av detta igen och mindre trött mottages extremt tacksamt!

Allt uppiggande förutom narkotikaklassade preparat som tips uppskattas, och de skall vara lätttillgängliga, helst finnas på stan.
Tack på förhand.
Citera
2023-09-26, 14:06
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Varit bensotorsk (Xanor) i cirka ett decennium nu.
Förr fick jag alltid, utöver försvinnandet av min sedvanliga ångest, insomnia, dödslängtan/självmordstankar och depression, även en stark euforisk effekt.
Blev väldigt social och utåtriktad.

Idag, trots samma kran och kvalite och doser (även när jag höjer dosen markant), har den effekten i princip försvunnit.
Har haft långa helt rena perioder så man tycker ju det borde vara tvärtom, men nej, blir bara (utöver ångestdämpan) seg och trött och somnar så fort jag bara lägger mig i sängen för att läsa lite etc.
Sänker jag dosen blir ångestdämpandet mindre, så alla tips på att bli mer euforisk av detta igen och mindre trött mottages extremt tacksamt!

Allt uppiggande förutom narkotikaklassade preparat som tips uppskattas, och de skall vara lätttillgängliga, helst finnas på stan.
Tack på förhand.

Tillägg:

Under de grövsta perioderna tog jag 20-30 till 40 mg alpra per dag.
Sedan lägre doser pga ekonomi mest.
Var som sagt också helt ren i perioder, eller tog sub istället (mest medicinska doser, i början ville jag bli ”hög” på det och det blev jag också, men det blev jobbigt efter ett tag så sänkte dosen markant och tog väldigt små doser, sådana som ges på programmet antar jag…).
Blev då bara helt ångestfri och normal, på ett bättre sätt än på bensot numera som jag beskrev ovan, jag var för det mesta social, glad och utåtriktad utan att känna mig, vara eller uppfattas av utomstående som påverkad. (Till skillnad från under många benso-sessions… &#128539.
Funderar på att droppa benson helt (såsom jag gjort förr) och köra mina låga doser sub igen (helt ren kan jag inte ens ta hand om mig själv och lär mig aldrig med tiden trots att AT:n är över sedan lääänge), fixar inte personlig hygien, matlagning, städning etc. Hade inte min man gjort mestadels av detta hade det väl blivit ohyra i bostaden… 🤪
Så, tror ni Laro kan vara ett alternativ?
Vill inte bli hög längre utan bara normalt fungerande (dessutom, som sagt, blir jag ju typ aldrig ”hög” på benso nuförtiden…).
Så jag kan sköta om mig själv och leva ett normalt liv. Vänliga hälsningar. 😘
Citera
2023-09-26, 14:52
Medlem
Citat:
Tillägg:

Var som sagt också helt ren i perioder, eller tog sub istället (mest medicinska doser, i början ville jag bli ”hög” på det och det blev jag också, men det blev jobbigt efter ett tag så sänkte dosen markant och tog väldigt små doser, sådana som ges på programmet antar jag…).
Blev då bara helt ångestfri och normal, på ett bättre sätt än på bensot numera som jag beskrev ovan, jag var för det mesta social, glad och utåtriktad utan att känna mig, vara eller uppfattas av utomstående som påverkad. (Till skillnad från under många benso-sessions… &#128539.
Funderar på att droppa benson helt (såsom jag gjort förr) och köra mina låga doser sub igen (helt ren kan jag inte ens ta hand om mig själv och lär mig aldrig med tiden trots att AT:n är över sedan lääänge), fixar inte personlig hygien, matlagning, städning etc. Hade inte min man gjort mestadels av detta hade det väl blivit ohyra i bostaden… 🤪
Vill inte bli hög längre utan bara normalt fungerande (dessutom, som sagt, blir jag ju typ aldrig ”hög” på benso nuförtiden…).

Laro kan nog vara ett alternativ. Fungerade bra för min kompis när han skulle ta sig själv i kragen och leva ett normalt liv.
Citera
2023-10-10, 02:49
Medlem
depressed.worlds avatar
Citat:
Tillägg:

Jag har trappat ner en hel del senaste månaderna pga allt har blivit pissdyrt. Tar också för att fungera normalt, kan inte ens bli hög. Snortade 16 mg sub för några veckor sen utan ens knappt bli seg. Då är jag rätt kort, medans mina vänner spyr och blir dunderbänga på 0.3 mg sub...

Idag ligger jag på 20 xanor om dagen, 6 mg sub och 1500mg lyrica. Dock var jag hos frivården för första gången idag eftersom jag har haft två husrannsakan under samma månad.

Funderar på sluta med allt helt förutom xanor som jag har utskrivet i låga doser.

Finns här om du vill snacka med någon som förstår vad du går igenom då det ser ganska likt ut mitt missbruk. Har dock ej testat kontakta LARO eller liknande. Om jag blir dömd i November och slipper fängelse kommer jag nog bara få Skyddstillsyn och behandlng (kommer vägra behandlingshem pga arbetet).
Citera
2023-10-20, 19:16
Medlem
SigmaVs avatar
Bara jag som kan pissa på mig när man skickat i sig ett gäng ksalol?
Citera
2023-10-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmaV
Bara jag som kan pissa på mig när man skickat i sig ett gäng ksalol?
Hur många är ett gäng ?
Citera
2023-10-20, 22:47
Medlem
KringExs avatar
Det skulle vara intressant att veta hur mkt Fentanyl dom stoppar i Ksalolen, när det väl sker.
Tror ni att det är vanligt Fentanyl eller någon analog?
Ni som vet av att ni har ätit Ksalol som innehöll Fentanyl, hur upplevde ni effekten? Det känns som att antingen så går det åt helvete (man dör) eller så blir effekten jävligt nice
Citera
2023-10-21, 09:20
Medlem
SigmaVs avatar
Citat:
Hur många är ett gäng ?

Kanske 7-8. Brukar även röka HHCO och THC-P. Men tror det är kopplat till när jag tar Kasol.
Citera
2023-10-22, 10:11
Medlem
Om man tar 2 st alprazolam för att lyckas somna efter en hård natt (absolut regelbunden brukare). Känner man av benzon 2-3 dagar efter, att man t ex beter sig annorlunda eller så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in