Citat:
Ursprungligen postat av
mephedron
Varit bensotorsk (Xanor) i cirka ett decennium nu.
Förr fick jag alltid, utöver försvinnandet av min sedvanliga ångest, insomnia, dödslängtan/självmordstankar och depression, även en stark euforisk effekt.
Blev väldigt social och utåtriktad.
Idag, trots samma kran och kvalite och doser (även när jag höjer dosen markant), har den effekten i princip försvunnit.
Har haft långa helt rena perioder så man tycker ju det borde vara tvärtom, men nej, blir bara (utöver ångestdämpan) seg och trött och somnar så fort jag bara lägger mig i sängen för att läsa lite etc.
Sänker jag dosen blir ångestdämpandet mindre, så alla tips på att bli mer euforisk av detta igen och mindre trött mottages extremt tacksamt!
Allt uppiggande förutom narkotikaklassade preparat som tips uppskattas, och de skall vara lätttillgängliga, helst finnas på stan.
Tack på förhand.
Tillägg:
Under de grövsta perioderna tog jag 20-30 till 40 mg alpra per dag.
Sedan lägre doser pga ekonomi mest.
Var som sagt också helt ren i perioder, eller tog sub istället (mest medicinska doser, i början ville jag bli ”hög” på det och det blev jag också, men det blev jobbigt efter ett tag så sänkte dosen markant och tog väldigt små doser, sådana som ges på programmet antar jag…).
Blev då bara helt ångestfri och normal, på ett bättre sätt än på bensot numera som jag beskrev ovan, jag var för det mesta social, glad och utåtriktad utan att känna mig, vara eller uppfattas av utomstående som påverkad. (Till skillnad från under många benso-sessions… 😛

.
Funderar på att droppa benson helt (såsom jag gjort förr) och köra mina låga doser sub igen (helt ren kan jag inte ens ta hand om mig själv och lär mig aldrig med tiden trots att AT:n är över sedan lääänge), fixar inte personlig hygien, matlagning, städning etc. Hade inte min man gjort mestadels av detta hade det väl blivit ohyra i bostaden… 🤪
Så, tror ni Laro kan vara ett alternativ?
Vill inte bli hög längre utan bara normalt fungerande (dessutom, som sagt, blir jag ju typ aldrig ”hög” på benso nuförtiden…).
Så jag kan sköta om mig själv och leva ett normalt liv. Vänliga hälsningar. 😘