Citat:
Ursprungligen postat av
Muslimfitta
Jag visste inte om att mina inlägg här granskas för Pulitzer-priset.
Jag står för vad jag sagt, en stor grupp araber har antagit namnet filistéer från bibeln och kallar sig i modern tid för palestinier. Punkt. Om dina känslor kränks av det så får det vara så. Fakta är fakta.
Jo, du har spammat tråden oräkneliga gånger med det där påståendet, men du bemöter aldrig sakliga motargument, som att ordet israel aldrig använts före 1948 och ditt ”argument” således även skulle innebära att det inte finns några israeler, eller att det enligt Israel, i tillägg till hela världssamfundet, visst finns ett palestinskt folk. Istället spammar du, ordagrant, samma inlägg om och om igen.
”Jag står för vad jag sagt” Det är just det du inte gör. Varje gång du blir överbevisad om något så återupprepar du bara dina påståenden eller slinker du iväg med svansen mellan benen, som när du blev överbevisad om att du inte förstod engelska begrepp eller när du inte förstod vad ett syftningsfel är. Du beter dig överlag osvenskt, men det kan förstås också bero på någon neuropsykiatrisk störning. Båda är också möjliga förklaringar till din bristande kunskap i svenska.