Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Så du försöker argumentera för att en dålig investering inte är dålig pga den kan möjligtvis gå upp i framtiden? Och undrar sedan om andra inte har läst matematik och ekonomi?
Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Ja absolut. Om man går in i en investering med en investeringshorisont på fem år. Ligger -90% efter 2,5 år men slutar på +500% efter fem år så har man gjort en bra investering.
Ingent som jag förväntar mig en sexualbrottsling ska förstå men gemene man gör nog det.
Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Nu är ju inte detta vad som har hänt, så jag vet inte varför du tar upp dylika scenarion som någon slags analogi.
Läs ditt tidigare inlägg. Det var du som började diskutera investeringar i generella ordalag.
Du verkar ha extremt svårt att svara på denna frågan? Om btc går +200% nästa år, kan man då säga att mstr gjort en riktigt bra investering mellan 2020-2024?
Du har så svårt för att svara på frågan för den helt spräcker alla dina argument. Alla ser det, förutom de som precis suttit häktade för våldtäkt mot sina egna barn. Att du ens kan med att försöka argumentera med folk är ett under. Noll självinsikt.