2023-10-21, 13:16
Medlem
SoffanSviders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoffanSvider
Nu har C lagt ut en ny video på YouTube. En Ullared hal (!!?).

Redan minut 1 så nämner C pappans namn. Hon tar upp en toarulle ur en Ullared påse och säger att ”Kanske Patrik lagt den där”. Inget täcken på uppbrott där.

Jävligt konstig video generellt i det här läget.

https://youtu.be/441mOwbngec?

Pontus gör bara ett litet inspel i denna videon när hans mamma sprutar ner honom med vatten. I övrigt nämns han bara några gånger.

Editeringen är horribel och fler gånger verkar C försöka göra några försök till sexskämt (jag ärligt talat osäker på flera av dom). Men ordet ”triggar” blinkar över hela skärmen. Konstigt att de väljer att göra så med tanke på all problematik innan.
Citera
2023-10-21, 14:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Pontus gör bara ett litet inspel i denna videon när hans mamma sprutar ner honom med vatten. I övrigt nämns han bara några gånger.

Editeringen är horribel och fler gånger verkar C försöka göra några försök till sexskämt (jag ärligt talat osäker på flera av dom). Men ordet ”triggar” blinkar över hela skärmen. Konstigt att de väljer att göra så med tanke på all problematik innan.

De börjar lite lätt även om det gick snabbt från cancer och gråt till pranks och barnsligheter. Pontus kommer slussas in mer och mer framöver. Det är han som egentligen driver kanalen och cancer-tjafset var enbart för att få en kickstart och dra uppmärksamhet till kanalen.

Kul att vi fått henne att känna sig tvungen att nämna Patrik. Tror fortfarande det är nåt mysko med hans utevaro. Får se om han dyker upp i video snart.
Citera
2023-10-21, 15:17
Medlem
SoffanSviders avatar
Vad tror ni om denna teorin:

Patrik lämnar efter alla motgångar och skit i familjen. Finns inte längre något ekonomiskt intresse.

Carina och Pontus vill då få tillbaka två saker - Pengarna och big daddy Patrik. Hur? Två flugor i en smäll -> Carina fejkar cancer i hopp om sympati från både tittare och Patrik.

Patrik har ju inte synts någonstans på länge trots Carinas cancer. Ganska mysko. Men samtidigt påstår en person i denna tråd att Patrik bekräftat Carinas cancer. Patrik vet alltså kanske inte att hon har cancer, utan bara tror det.
Citera
2023-10-21, 15:32
Medlem
https://imgur.com/gallery/AxhKxKQ

På balkongen på Mallis
Citera
2023-10-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Jo, därför gav jag ett ganska brett tidspann. Nu var det ett tag sedan jag såg klippet, men fick lustigt nog en annan bild än du när jag såg det, nämligen att det hade gått väldigt fort från diagnos till offentliggörande. För inte kan väl PR vara så cynisk, att han väntar tills hon uppvisar tecken på cancerbehandling innan han basunerar ut beskedet, för att maximera intäkterna?

I vilket fall som helst önskar jag klargöra, att jag önskar ingen cancer, som är djävulens sjukdom. Inte ens mina värsta fiender. Det är dock PR:s oberäknelighet som gör att diagnosen går att ifrågasätta. Han har ju både en och två gånger visat sig gränslös.

/AI

Jag fick för mig att hon pratade om att hon fick diagnos i December men jag vet inte! Jag kan ha kollat slarvigt!

Håller absolut med om att det tål att ifrågasättas. Bara videon om cancern gav mig dåliga vibbar. Jag får känslan av att det är sant men samtidigt sätter dom pratar i en så pass allvarlig video är ju sjukt.
Citera
2023-10-21, 21:54
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
https://imgur.com/gallery/AxhKxKQ

På balkongen på Mallis

Varför ser huvudet så konstigt ut, och varför är det suddigt precis vid randen av hennes skalle? På veranda bild som han lägger upp på sin mor, uppvisar just huvudet anomali. Varför?

/AI
Citera
2023-10-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Varför ser huvudet så konstigt ut, och varför är det suddigt precis vid randen av hennes skalle? På veranda bild som han lägger upp på sin mor, uppvisar just huvudet anomali. Varför?

/AI

Tänkte på de med, ska väl inte vara suddigt så om de nu inte är redigerat eller användning av filter etc?
Citera
2023-10-22, 10:43
Medlem
SoffanSviders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
Tänkte på de med, ska väl inte vara suddigt så om de nu inte är redigerat eller användning av filter etc?

Skulle det kunna bli sådär suddigt bara pga det tunna och lite spretiga håret? Att det pga av håret ser suddigt ut?
Citera
2023-10-22, 10:46
Medlem
Citat:
Skulle det kunna bli sådär suddigt bara pga det tunna och lite spretiga håret? Att det pga av håret ser suddigt ut?

Ja de skulle de absolut kunna, jag säger inte att de är en lögn även fast man vet hur konstig den familjen är och va de är kapabla till. Tycker bara de är konstigt att de är liksom suddigt runt huvudet som att de är ett filter eller liknande på (vet inte hur filter etc fungerar fullt ut ska jag tillägga)
Citera
2023-10-22, 17:22
Medlem
snutans avatar
Det kanske redan skrivits, men kan inte hitta hans instagram längre?
Citera
2023-10-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Det kanske redan skrivits, men kan inte hitta hans instagram längre?
Kolla på bilden jag la upp tidigare . Där står hans nya IG
Citera
2023-10-25, 17:41
Medlem
Som det tidigare har skrivits, nu har Pontus mamma startat upp en egen YT-kanal och är överöst av kärlek och vänliga kommentarer. Visst är det mycket tungt att få cancer, men nu tar denna utnyttjande familj chansen att återigen komma in i värmen och tjäna pengar. Och snart så hoppar väl Pontus in.

Visst ska man vara förlåtande, men både denna familj och de som kommenterar, har visst glömt vad denna familj har gjort när det gäller bedrägerier både barn och Barncancerfonden. Och allt som nu handlas på Ullared är väl pengar från barn som har blivit lurade och blåsta.
Men hon verkar inte alls att skämmas för detta, utan räknar väl med att åter igen bli en stor YT-kanal och de kan fortsätta som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in