2023-12-31, 13:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Han verkar ju inte lida av dåligt självförtroende i.a.f. Men det är inte heller normalt att trycka upp kylskåpsmagneter med ens ansikte på...

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Sant.
Det är nog hans underliga mamma som har intalat honom att han är fantastisk.

Pontus kompenserar en låg självkänsla med ett överdrivet självförtroende. Han har själv sagt han lider av psykisk ohälsa och bakom kameran när ingen ser är det ingen högoddsare att han gråter en hel del.

Hade han varit en mer ödmjuk person så hade jag tyckt synd om honom och t.o.m kunnat tänka mig att hjälpa honom på något sätt. Men som han uppför sig nu och vägrar ta in någon som helst kritik så kan jag inte känna någon empati.
Citera
2023-12-31, 16:30
Medlem
Citat:
Så du behöver lära känna en person innan du blir attaherad av personen?

Majoriteten av människorna har en utstrålning som folk dras till.
Titta s många kända musiker genom åren som fått mängder med fans som skulle göra allt för dem.
Ta Tom Jones, han kallas fortfarande Tjuren från Wales. Hur många lärde känna honom innan de blev attaherad av honom.

Det finns ingen myndig frisk kvinna som skulle bli tänd på Pontus, han är helt enkelt lika sexig som ett barn. Jag är helt säker på att Rasmus inte heller är attraherad av kvinnor eller män.

Han tänder på väldigt unga tjejer och det är inte friskt.

Kärlek och bli attraherad är helt två olika saker. Tillexempel, en kille jag tyckte var skit snygg visade sig vara ett svin. Annat exempel, skolans töntigaste kille fick skolans snyggaste tjej, pga han vann henne med sitt inre.

Lär dig skillnaden innan du uttalar dig igen.
Citera
2023-12-31, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Kärlek och bli attraherad är helt två olika saker. Tillexempel, en kille jag tyckte var skit snygg visade sig vara ett svin. Annat exempel, skolans töntigaste kille fick skolans snyggaste tjej, pga han vann henne med sitt inre.

Lär dig skillnaden innan du uttalar dig igen.

Dumma korkade fåne. Du borde tydligen lära dig skillnad på attraktion och känslor.
Jag pratar om attraktion och ingen kan ju påstå att tjejer får "riktiga" känslor för Pontus, så jag fattar inte den där, "Det inre är viktigare än utsidan. Pontus insida är smutsig, väldigt smutsig. Försökte sälja stringtrosor med bild på sig själv till barn.

Så vad ville du med dina tramsrader? Pontus är smuts och kommer aldrig bli rumsren.
Citera
2023-12-31, 23:21
Medlem
Citat:
Dumma korkade fåne. Du borde tydligen lära dig skillnad på attraktion och känslor.
Jag pratar om attraktion och ingen kan ju påstå att tjejer får "riktiga" känslor för Pontus, så jag fattar inte den där, "Det inre är viktigare än utsidan. Pontus insida är smutsig, väldigt smutsig. Försökte sälja stringtrosor med bild på sig själv till barn.

Så vad ville du med dina tramsrader? Pontus är smuts och kommer aldrig bli rumsren.

Det är din åsikt det.
Fel att sälja kläder eller? Förstår inte din poäng. String är inget olagligt som vapen eller droger. Dessutom var det bra kvalité och är snygga, för ett bra pris var det också…
Citera
2024-01-01, 18:30
Medlem
Ingen som vet i vilket land P-Razz är i?
Citera
2024-01-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Det är din åsikt det.
Fel att sälja kläder eller? Förstår inte din poäng. String är inget olagligt som vapen eller droger. Dessutom var det bra kvalité och är snygga, för ett bra pris var det också…

Fullt normalt att sälja string till barn överhuvudtaget? Och har man hans rykte skulle man nog välja produkter man erbjuder med omsorg.
Citera
2024-01-04, 18:55
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hade han varit en mer ödmjuk person så hade jag tyckt synd om honom och t.o.m kunnat tänka mig att hjälpa honom på något sätt.

Hjälpa den här 25-årige mannen med vadå? Försvara honom mot hans elaka mamma? Swisha pengar? Marknadsföra honom? Jag är på riktigt undrande.
Citera
2024-01-04, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tror det handlar mer om att hon har investerat för mycket av sitt liv i för många år i den där skiten. Trion har bara varandra och sitt tramsande på nätet. Inga arbetskamrater, inga normala rutiner, ingen annan inkomst värd namnet, inga vänner. Vad ska de göra om de tvingas inse allt är över? Vad ska Pontus ta sig till när han ser jämnåriga gifta sig, skaffa barn och köpa hus?

Smärtan det innebär att kliva ur bubblan är för stor så de håller sig kvar där inne och kör på som om det skulle hålla för evigt. Men bubblan kommer spricka förr eller senare och det kommer göra ondare ju längre tid de håller på.
Ja fy fan

Har inte mycket sympati för dem. De har betett sig som as och själva grävt sin grav. Men när smällen kommer så kommer jag nog faktiskt tycka lite synd om dem. Självförvållat och karma och allt det där, men helvete vilken jävla smäll det kommer bli. Det straffet skulle jag knappt ens önska en mördare.
Citera
2024-01-04, 20:11
Citat:
Jag får svår ångest och blir illamående av den där saken.
Han är så jäkla narcissistisk. Han måste även vara psykiskt sjuk på något vis.
Intellektuell funktionsnedsättning har han helt klart.
Vilken normalt fungerande vuxen 25 årig man,
designar en ryggsäck med foto på sitt ansikte?
Hade jag bara fått tillräckligt med pengar så hade jag gjort det.
Citera
2024-01-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Hade jag bara fått tillräckligt med pengar så hade jag gjort det.

Vad är tillräckligt med pengar?
Citera
2024-01-05, 11:46
Citat:
Vad är tillräckligt med pengar?
Beror på hur många som går runt med ryggsäcken
Citera
2024-01-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Beror på hur många som går runt med ryggsäcken

Fel svar. Jag menar att du överhuvudtagen designar en ryggsäck med ditt ansikte och lägger ut den till försäljning.
ALLA kan se annonsen, släkt, arbetskamrater, grannar, folk som jobbar inom sjukvården, alla som jobbar i affärer och liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in