2023-10-20, 08:32
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skajken
Kan man inte göra bildsök på nätet och se ifall den bilden är tagen ?

Det vet jag inte hur man gör
Citera
2023-10-20, 08:33
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Kan man inte göra bildsök på nätet och se ifall den bilden är tagen ?

Jag försökte, men man får upp allt möjligt. Det är en så vanlig indredning - inget särskilt att fokusera på som kan sökas upp. Men visst - någon annan kanske hittar den!
Citera
2023-10-20, 08:36
Medlem
Zloths avatar
Det är ändå lite märkligt att vi aldrig får se en bild på henne. Felicia har ju inte varit särskilt återhållsam med att visa upp sig innan.

Kan det vara så att hennes ansikte är helt förstört efter olyckan? Oavsett vad det nu var för olycka.
Citera
2023-10-20, 08:38
Medlem
De måste väl vara någon som varit med på planet som kan styrka detta eller ej? Någon kanske har någon kompis kompis kompis eller liknande.
Citera
2023-10-20, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellybelly
De måste väl vara någon som varit med på planet som kan styrka detta eller ej? Någon kanske har någon kompis kompis kompis eller liknande.

Det går jättebra att kontakta Arlanda eller Thai Airways och höra huruvida den flighten hade en IVA-transport. Är inga skyddade uppgifter och jag har redan fått det dementerat av Arlanda / Swedavia.

Hittar inget telefonnummer som går fram till Thai Airways men känns som det inte riktigt behövs.
Citera
2023-10-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag försökte, men man får upp allt möjligt. Det är en så vanlig indredning - inget särskilt att fokusera på som kan sökas upp. Men visst - någon annan kanske hittar den!

Papperet som håller nackstöden rena har annan logga både på Thai och Bangkok Airways
Citera
2023-10-20, 08:45
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotbollsmicke
Papperet som håller nackstöden rena har annan logga både på Thai och Bangkok Airways

Där ser man!
Citera
2023-10-20, 08:46
Medlem
stureplan08s avatar
Jag fick vibbarna av att det låg en hund begraven när jag först läste om detta i Aftonbladet.

Känns absolut inte som att familjen varit 100% transparenta med vad som har hänt.

Folk gillar inte att bli bedragna, så det hade varit bättre att vara ärlig i stället för att försköna sanningen.

Oavsett vad som hänt så hoppas jag hon får den vård hon behöver och att familjen uppdaterar alla vänliga själar som donerat på GoFundMe om läget.
Citera
2023-10-20, 08:47
Medlem
Mr1931s avatar
Men vem är så dum att man skänker pengar? Borde ju vara centrala frågan här.
Citera
2023-10-20, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Men vem är så dum att man skänker pengar? Borde ju vara centrala frågan här.

Idioter som tror att de ska må bättre inombords av att hjälpa en person
Citera
2023-10-20, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rinaki
Jag tror inte ens hon har haft studentvisum. Elite känns helt uteslutet med hennes skulder.

Hon lär ha haft det annars har hon vistats i landet illegalt och skulle i sådana fall ha blivit arresterad och inte fått lämna Thailand. Man "behöver inte" plugga för att ha studentvisum, så länge man betalar lite extra för det. Det är inte så lätt att leva i Thailand länge med turistvisum längre, det kanske går att resa ut och in 2-3 gånger på turistvisum sen blir man ofta stoppad nu för tiden.
Citera
2023-10-20, 08:54
Medlem
Citat:
Jag har en väldigt nära vän till mig som är överläkare på KS och jobbar idag! ”Hen” brukar berätta om patienter som ligger inne och som är ”kända” genom media!

Återkommer

KS är ett stort sjukhus och ingen vårdpersonal hög som låg får gå in och ens söka på en patient i systemet om de inte deltar i vården kring denna. Inte ens din vän överläkaren! Blir man påkommen o allt loggas ju i systemet kan man faktiskt få sparken. Brott mot sekretesslagen är en allvarlig överträdelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in